4 צפייה בגלריה
לוקה מודריץ' ואנסו פאטי
לוקה מודריץ' ואנסו פאטי
לוקה מודריץ' ואנסו פאטי
(La Liga)
אז אחרי שבמחזור הפתיחה קיבלנו מעידה מאכזבת של ברצלונה, הפעם הקטלונים התפוצצו עם 1:4 בחוץ על ריאל סוסיאדד והראו שהם מחוברים מתמיד. ריאל מדריד המשיכה בשלה עם רביעייה בחוץ נגד סלטה ויגו ונראה שבקצב הזה המרוץ לתואר האליפות יכול להימשך ממש עד לרגע האחרון.
בינתיים, גם המנג’רים של LaLiga Fantasy ONE – ליגת החלומות הרשמית של הליגה הטובה בעולם, חתמו מחזור שני לא פשוט בכלל לחיזוי. כמו בכל מחזור, אנחנו מביאים לכם את סיכום האירועים מ-10 המפגשים, שכולל את השחקן המצטיין, נבחרת השבוע וההרכב “הרווחי” (השחקנים שקיבלו הכי הרבה נקודות ביחס למחיר שלהם בשוק ההעברות).
לבנדובסקי בטוח: "העונה הזאת תהיה מדהימה"

מצטיין המחזור: אנסו פאטי – 16 נקודות

26 דקות בלבד הספיקו למספר 10 של ברצלונה כדי להשפיע בדרך לניצחון אדיר. הוא הבקיע שער אחד (ששווה ארבע נקודות פנטזי), סיפק שני בישולים ששווים יחד שש נקודות, עוד בישול אחד שלא נוצל (נקודה), בעט פעמיים למסגרת (עוד נקודה) וקיבל ציון בונוס של שלוש נקודות. מי יודע מה הוא יעשה כשיהיה 90 דקות על הדשא? השמיים הם הגבול מבחינתו.
4 צפייה בגלריה
מצטיין המשחק. פאטי
מצטיין המשחק. פאטי
מצטיין המשחק. פאטי
(רויטרס)

ההרכב של המחזור: מודריץ’ ולבנדובסקי בפנים

בנוסף לפאטי שכמובן נכנס ל-11 המצטיינים, לוקה מודריץ’ הבלתי נגמר שניצח על התזמורת ב-1:4 של ריאל על סלטה, כולל שער אדיר מרחוק, נכנס להרכב עם 15 נקודות. לבנדובסקי שהבקיע צמד ובישל נמצא בשפיץ עם 15 נקודות משלו, כאשר גם בורחה איגלסיאס המצוין מבטיס שהרשית צמד פנדלים נכלל בחוד.
בשער נמצא חרונימו רולי שלא ספק מול אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופולינו (12 נקודות). גם ההגנה מורכבת משני שחקני ויאריאל, אלפונסו פדראסה וחואן פוית’ (12 נקודות כל אחד), שעזרו לשמור על רשת נקייה נגד הקולצ’ונרוס. איתם נמצא קרים רקיק מסביליה (11). את חוליית הקישור משלימים סיסה מראיו (14), קאנג אין לי ממיורקה (12) ואנואר מוויאדוליד (11).
4 צפייה בגלריה
מצטייני המחזור
מצטייני המחזור
מצטייני המחזור
(צילום מסך)

ההרכב הרווחי של המחזור: המגן המפתיע של ברצלונה בפנים

במחיר של פחות משישה מיליון אירו, חואן קרלוס מג’ירונה סיפק הצגה בין הקורות בדרך לחמש נקודות פנטזי. אלחנדרו באלדה הצעיר מבארסה, שכמעט אף אחד לא הימר שיפתח, בישל אחרי פחות מדקה וסיים עם שבע נקודות פנטזי, כשהוא עולה קצת יותר ממיליון אירו.
את חוליית ההגנה משלימים פדרו ביגאס מאלצ’ה (חמש נקודות) ואונאי גארסיה מאוססונה (שבע נקודות). אקס בארסה אלכס קויאדו כיכב באלצ’ה עם 10 נקודות פנטזי כשמחירו שלושה מיליון אירו בלבד. אוסיינו סיסה כיכב עם 14 נקודות וסרחיו קאמייו גם התברר כמשתלם במיוחד, עם ארבע נקודות פנטזי תמורת קצת יותר מ-318 אלף אירו.
4 צפייה בגלריה
ההרכב הרווחי של המחזור
ההרכב הרווחי של המחזור
ההרכב הרווחי של המחזור
(צילום מסך)
עשרות אלפים כבר נרשמו והצטרפו לטירוף, ובכך סיפקו לעצמם הזדמנות לזכות בפרסים שווים במיוחד: מדי מחזור יחולקו פרסים למנצחים השבועיים, ובסיום העונה אחד מכם יזכה בפרס הגדול – חבילה זוגית הכוללת טיסה ואירוח VIP בקלאסיקו הענק בין ברצלונה לריאל מדריד.
משחקי הליגה הספרדית משודרים בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
עדיין לא הצטרפתם לטירוף? זה בדיוק הזמן לעשות זאת וגם להתחיל לעקוב אחרינו קרוב ברשתות החברתיות, עם עמודי הפייסבוק, האינסטגרם והטוויטר של LaLiga Fantasy ONE, שם תוכלו להתעדכן בכל המתרחש בליגה הספרדית בהקשר ליגת החלומות וגם לשאול אותנו כל מה שמעניין אתכם לדעת.