אחרי שזכו ביחד ארבע פעמים בליגת האלופות, כולל בעונה שעברה - שלישיית הקישור האגדית של ריאל מדריד שכללה את קאסמירו, לוקה מודריץ' וטוני קרוס, מתפרקת. דווקא הצעיר מבין השלושה, קאסמירו בן ה-30, הוא הראשון לעזוב. אחרי תשע עונות בבירת ספרד, הקשר האחורי נמכר למנצ'סטר יונייטד תמורת 70.65 מיליון אירו.
קאסמירו זכה היום (שני) לטקס חגיגי בסנטיאגו ברנבאו. בטקס נכחו שחקני העבר של המועדון שעובדים כעת בקבוצות הצעירות של הבלאנקוס, ראול ואלבארו ארבלואה. את הסגל הנוכחי ייצג פדריקו ואלוורדה, והמאמן קרלו אנצ'לוטי שאף הזיל דמעה.
"אני מודה לריאל מדריד שהפכה אותי לשחקן ואדם טוב יותר", אמר קאסמירו שהתקשה לעצור את הדמעות, "אני שמח להמשיך למועדון גדול כמו מנצ'סטר יונייטד, בטוח שיום אחד עוד אחזור לריאל מדריד. עם לוקה מודריץ' וטוני קרוס לצידי נהניתי מכדורגל".
1 צפייה בגלריה
קאסמירו
קאסמירו
"ריאל מדריד הפכה אותי לשחקן ואדם טוב יותר". קאסמירו
(צילום: gettyimages)
"לא קרה שום דבר שגרם לי לעזוב", המשיך הקשר, "פשוט הרגשתי שהמעגל שלי נסגר, שהשלמתי את המשימה שלי, נתתי כאן הכל. דיברתי עם הסוכנים שלי אחרי גמר ליגת האלופות וידעתי שזה הסוף, זה לא קרה מהר כמו שאנשים חושבים. אם זה היה קשור לכסף הייתי עוזב מזמן. לספר לקרוס ולמודריץ' שאני עוזב היה קשה כמו לספר לנשיא פלורנטינו פרס".
על המעבר לאנגליה: "מנצ'סטר יונייטד היא הקבוצה הגדולה בבריטניה. תמיד אהבתי את הפרמייר-ליג ורציתי לשחק שם. אני לא יכול לחכות לשחק שוב עם כריסטיאנו רונאלדו, הוא יודע מה אני חושב עליו, מקווה שהוא יישאר".
הערב, קאסמירו יוצג לעיני הקהל באולד טראפורד לפני המשחק מול ליברפול (22:00). את הופעת הבכורה הוא צפוי לערוך כבר בשבת הקרובה, כאשר יוניייטד תתארח אצל סאות'המפטון. קאסמירו יקבל את המספר 18 ביונייטד, שהיה שייך בעבר לפול סקולס, אגדת הקבוצה.