צפו בתקציר המשחק
(באדיבות ONE)
אתלטיקו מדריד הפסידה אמש (ראשון) 2:0 בבית לוויאריאל במסגרת המחזור השני של הליגה הספרדית. בסוף המשחק שחקני הקבוצות התעמתו בגלל שחלוץ האורחת ג'רארד מורנו חגג את השער השני בהוצאת לשון, ואחרי שכמעט כל הקהל התפזר - שחקן ההגנה של אתלטיקו מריו הרמוסו ניסה לקפוץ ליציע ולהתעמת עם האוהדים.
המחליפים שלא שיחקו מול ויאריאל ערכו אימון שחרור על המגרש, מעט אוהדים שנשארו ושייכים לאולטראס של אתלטיקו מדריד התחילו לקלל אותם, ובמיוחד את אנטואן גריזמן - שעזב את אתלטיקו לטובת ברצלונה ולאחר עונה שב למועדון. כעת יש דיווחים שהוא עשוי לעזוב שוב את אתלטיקו, מה שלא מוסיף שקט ליחסים שלו עם האוהדים.
2 צפייה בגלריה
הרסמוסו רב עם האוהדים
הרסמוסו רב עם האוהדים
הרמוסו רב עם האוהדים
(צילום: AP)

2 צפייה בגלריה
הרסמוסו רב עם האוהדים
הרסמוסו רב עם האוהדים
כמעט מכות ביציע
(צילום: AP)
האוהדים התגרו גם בהרמוסו שקפץ מעל שלטי הפרסומות והיה קרוב מאוד להגיע איתם לעימות פיזי, אולם צוות האבטחה וצוות האימון הצליחו להרחיק אותו משם לפני שהמצב הסלים. האוהדים מצידם זרקו על השחקן בקבוקים שלא פגעו בו. אוהדים טענו כי גם המגן הברזילאי רנאן לודי ביצע לעברם תנועה מגונה.
המאמן דייגו סימאונה אמר אחרי המשחק: "אני מקווה שאנטואן גריזמן יישאר, אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא שחקן מצוין. הוא היה טוב מאוד בהכנות לעונה ואני מקווה שזה ימשיך ככה. לדעתי הסגל שלנו הושלם ואני מקווה שלא יהיו עזיבות עד סוף חלון ההעברות". על המשחק עצמו אמר המאמן: "ידענו שיהיה משחק קשוח ופיזי, מי שעושה טעויות ברמות האלה מפסיד. ויאריאל הצליחה להוציא אותנו מאיזון".