האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
תגובה הזויה של החברה |
373 |
21.08.22 23:49 |
1 |
נשמע כמו תעלול של סנפרוסט. אם רוצים קצת להיות קונספירטיביים |
יניב ריז |
21.08.22 23:53 |
3 |
אבא שלי עבד שנים בפרי גליל... זה קורה כל הזמן... יש כל הזמן תלונות בעיקר על חלקי נחשים |
consilium_322 |
22.08.22 00:01 |
7 |
לפני כמה זמן? היום המכשור קצת שונה |
Master_1 |
22.08.22 00:04 |
9 |
הוא סיים לעבוד בשנה האחרונה אז זה אקטואלי לגמרי עדין |
consilium_322 |
22.08.22 00:08 |
10 |
תודה, גם ככה אני לא אוכל ירקות 😁 |
Master_1 |
22.08.22 00:09 |
11 |
למה זה קורה הרבה עם חלקיי נחש? למה דווקא נחש? |
opuser |
22.08.22 10:17 |
43 |
זה בא מהשדה נשמה... איפה אתם חושבים שזה גדל? במקפיא? |
consilium_322 |
22.08.22 12:07 |
59 |
מעניין איך נראה נחש בוואקום |
דוד חצורניק |
22.08.22 01:49 |
15 |
מה זה בורחת חתיכה? ראית פעם יצרן מכוניות שמשחרר מכונית בלי כל הברגים? |
דוד רץ |
22.08.22 08:27 |
28 |
במכוניות זה קורה כל הזמן |
הרב |
22.08.22 08:55 |
33 |
הזכרת נשכחות |
חכם ציון |
22.08.22 10:12 |
42 |
גדול :) אחלה סיפור |
ג'ק ראסל |
22.08.22 12:32 |
68 |
פחות מכיר את הרגולציה במזון אבל בפארמה על מפעל/מחסן מחוייב בתוכנית הדברה מאוד מקיפה |
חציל |
22.08.22 08:42 |
29 |
אני מוטרדת יותר מהקמח שמגיע אלינו (כקמח ו/או כמאפה). מה הסיכוי שנדע שלא נטחן שם עכבר ? נחש ? |
כינרת |
22.08.22 09:18 |
35 |
ומה עשו פעם כשקטפו ישירות מהשדה? שטפו במי מלח ובדקו ויזואלית |
חציל |
22.08.22 09:21 |
36 |
פעם הכמויות הנבדקות היו קטנות והיה קל יחסית לבדוק. חוץ מזה מי חותך ידנית נחש ? עכבר ? |
כינרת |
22.08.22 09:31 |
37 |
זה לא נכון שמה שטחון לרמה לא ויזואלית פחות מזיק. |
opuser |
22.08.22 10:19 |
44 |
אנחנו לא מדברים על זיהום לא אורגני אלא זיהום של בעלי חיים |
חציל |
22.08.22 10:23 |
45 |
תרופות לא נקצרוץ בשדה הן נעשות במעבדה |
consilium_322 |
22.08.22 12:13 |
64 |
צמח חיי הוא בעל מערכות הגנה ולכן לא נדרשת סטריליות, מרגע שנקטף |
חציל |
22.08.22 12:58 |
73 |
אני יכול לענות לך על זה בקלות |
consilium_322 |
22.08.22 13:26 |
74 |
היין שכולנו שותים מורכב גם ממיצי לטאות ונחשים |
jumbo777 |
22.08.22 09:33 |
38 |
אני יודע שיש סינון לפני |
gandalf |
22.08.22 12:12 |
63 |
בתור מי שעבד ביקבים.. זה נכון.. אם ענב עובר גם שממיות ועכבישים וכו יכולים.. |
consilium_322 |
22.08.22 12:16 |
65 |
אבל איך מגיעים חלקי נחשים ועוד דברים לאריזות? |
mabar |
22.08.22 10:29 |
46 |
איך אפשר להוכיח שזה הגיע ככה? |
עוד אחד |
22.08.22 13:57 |
75 |
המחשבה הראשונה |
Eli1972 |
22.08.22 12:22 |
66 |
פרוטקשיין? חבלה? |
מירי |
21.08.22 23:53 |
2 |
אשכרה חחח |
דוד חצורניק |
22.08.22 01:37 |
13 |
אתמול מצאתי תירס אמיתי במוצר ולא היו שבלולים ונחשים. למי עלי לפנות? |
4X6GX |
22.08.22 11:44 |
49 |
נבדק כבר מניע לאומני או מוקדם מדי לדבר על זה? |
תשבץ |
21.08.22 23:53 |
4 |
בדיוק מה שחשבתי |
Master_1 |
22.08.22 00:02 |
8 |
גם אצלי עלה חשד שעלול להיות כאן מניע להרס חברות ישראליות. אבל אתמול קיבלתי הסבר אחר וגם הוא הגיוני |
כינרת |
22.08.22 08:22 |
23 |
תחשוב כמה ''מיץ'' של לטאות וזוחלים נסחטים עם הענבים לתוך היין והתירוש שאנחנו שותים. לפחות זה בטל בששים |
the hawk |
22.08.22 09:47 |
39 |
חשבתי. אני מנסה לחשוב עכשיו מה כן אפשר לאכול ולשתות ?😎 |
כינרת |
22.08.22 09:52 |
40 |
זה החצי השני? |
פרה אדומה |
21.08.22 23:54 |
5 |
לטהרה מלאה צריך לשרןף כליל |
הניצוץ |
22.08.22 08:51 |
31 |
הנחש היה מחוסן? |
פלוני |
21.08.22 23:59 |
6 |
לא, אבל הוא היה עם מסיכה |
שמחת_זקנתי |
22.08.22 01:09 |
12 |
כן, עלתה פה טענה שחוסן שתל אותו |
הניצוץ |
22.08.22 08:50 |
30 |
יום אחד לא קראתי ברוטר, נכנס בערב.. |
arbitori |
22.08.22 01:45 |
14 |
הסבר משכנע, לכן זה בכל החברות במקביל |
הניצוץ |
22.08.22 08:52 |
32 |
מתקפת הריקולים המתוזמנת לא עוצרת |
or10 |
22.08.22 01:50 |
16 |
חד גדיא משהו |
ZOG |
22.08.22 08:05 |
18 |
הקללה לנחש: ואיבה אשית בינך ובין האשה ובין זרעך ובין זרעה הוא ישופך סנפרוסט ואתה תשופנו עקב |
the hawk |
22.08.22 09:53 |
41 |
מבלי שהחברות האלו יקנסו כהוגן. שום דבר לא ישתנה |
השכל הישר |
22.08.22 02:09 |
17 |
ייקנסו כהוגן, משמע יצטרכו להטייד במכשור הרבה יותר יקר ולהעסיק עוד עובדים, כלומר, המוצר שלך יהיה הרבה יותר יקר |
פובליציסט |
22.08.22 10:37 |
47 |
מסכימה איתך. בשנתיים-שלוש האחרונות אנחנו שומעים על ריקולים בלי סוף וזה מתחיל להיות מוזר ומוגזם |
כינרת |
22.08.22 11:13 |
48 |
יצרן שמקפיד על איכות ללא פשרות של חמרי הגלם ומחלקת בקרת האיכות שלו עובדת כמו שצריך |
ביריון |
22.08.22 11:45 |
50 |
לא מסכים בכלל. רוב הריקולים מיותרים או לפחות מוגזמים. |
פובליציסט |
22.08.22 11:53 |
53 |
למה מיותרים❓️ |
ביריון |
22.08.22 11:55 |
54 |
אתה חושב שסנפרוסט נהנים לשווק לך פיסות נחש במחיר של אפונה? |
פובליציסט |
22.08.22 11:55 |
55 |
מחלקת בקרת איכות צריכה לעבוד כמו שצריך. |
ביריון |
22.08.22 12:06 |
57 |
היא משתדלת. לא מצליחה. כלומר, צריכים להוסיף לה צוות ומכשור, כלומר, המחיר של המוצר יהיה יותר יקר. |
פובליציסט |
22.08.22 12:07 |
58 |
דרושות תוצאות לא תרוצים. |
ביריון |
22.08.22 12:09 |
61 |
היטב אמרת. לא מתאים לך, אל תקנה. |
פובליציסט |
22.08.22 12:37 |
71 |
רגע זה אותו נחש |
Zpatriots |
22.08.22 08:17 |
19 |
לא. אבל אלו אותם נחשים מאותו מגזר שמחבלים באריזות |
גיל גמש |
22.08.22 08:19 |
20 |
הם מבצעים את גנבת הקטיף ידני ולא באמצעות המכונה שאוספת גם את הנחש |
Zpatriots |
22.08.22 08:22 |
24 |
טוב, אז גם פרי גליל מעסיקים שוודים בפסי הייצור |
גיל גמש |
22.08.22 08:20 |
21 |
ארור המגזר |
אבי_85 |
22.08.22 08:21 |
22 |
בשביל מה מחזיקים משגיחי כשרות ? |
במבה |
22.08.22 11:49 |
52 |
מה עוזר משגיחים אם יש אויב מבפנים |
פייזר |
22.08.22 11:57 |
56 |
גם בשביל זה יש משגיחים, אחרת מה הטעם במשגיחים ? |
במבה |
22.08.22 12:09 |
60 |
זה רק אני או שמשהו מסריח פתאום? |
nonick |
22.08.22 08:23 |
25 |
מתאבד שיעי . מה הוא קופץ לשקית של סנפרוסט |
coronatime |
22.08.22 08:24 |
26 |
מעניין אם מדובר באותו נחש...:) |
רוני53 |
22.08.22 08:25 |
27 |
דיוויד אטנבורו הודיע על כוונתו לסע לישראל לצורך הפקת סדרת טבע חדשה שתצולם במפעל סנפרוסט. |
החלילן |
22.08.22 08:57 |
34 |
בשביל מה יש משגיחי כשרות ? |
במבה |
22.08.22 11:48 |
51 |
מדובר במזימה של הסמול להאכיל יהודים כשרים בנחשים מחושחשים... |
האזרח המודאג |
22.08.22 12:10 |
62 |
ליין מוצרים חדש |
קהלת |
22.08.22 12:30 |
67 |
פעם מצאתי יצור שקוף בעובי 2 סמ באורך 10 סמ כמו תולעת |
pingi |
22.08.22 12:33 |
69 |
משרד הבריאות? בדיחה טובה |
קיפי בן קיפוד |
22.08.22 12:35 |
70 |
סיפור שמתחיל בהלוויה של נחש |
יוסריאן |
22.08.22 12:50 |
72 |
חבר מתאריך 26.12.17
3453 הודעות, 40 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לקוחה התלוננה לחברה שהיו חלקי נחש במוצר שהיא קנתה, מה בדיוק צריך להיות רשמי בתלונה כדי שתבדקו את זה ? ולמה לכל הרוחות הם לא הודיעו למשרד הבריאות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.14
23083 הודעות, 426 מדרגים, 829 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.14
5791 הודעות, 134 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
זה דבר שקורה ומאוד קשה להימנע ב 100%. מה שעושים זה פשוט נותנים פיצוי וממשיכים הלאה.. אין לזה באמת עיניין.. זה באמת באמת קורה כל הזמן... מאז שאני ילד קטן אבא שלי מספר לי על זה שזה קורה הרבה.
בודקים הכל... יש מכונות ועובדים שאמונים על להוציא כל גוף זר שלא שייך למוצר.... לפעמים בורחת חתיכה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.19
1624 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מאז שאני ילד קטן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.14
5791 הודעות, 134 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
רק אומר שאכלנו הרבה מוצרים מכל החברות ועדין לא נתקלתי במשהו.. זה נדיר וכשזה קורה זה כלכך לא חשוב... מדווחים לחברה ומקבלים פיצוי וזהו.. כמו בכל מוצר שמוצאים איזה חתיכת פלסטיק או גומיה או משהו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.19
1624 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9425 הודעות, 78 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
הם נכנסים למכונות החיתוך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.14
5791 הודעות, 134 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
5062 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
בטח עם פה עקום כזה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2294 הודעות, 19 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
לא נשמע לי סביר שאי אפשר למנוע דברים כאלו.
יש היום מכונות להכל. קומביין שיודע לקצור את השדה ולהפריד את הגרעין משאר הזבל. יש מכונות לליקוט תפוחי אדמה וגזרים ושמעתי שיש אפילו מכונות לקטיף עגבניות.
אפשר לבנות מכונה שתדע להפריד חלקי נחש, ראשי ציפורים ואצבעות חייזרים מהאפונה.
כנראה שהחברות לא רוצות להשקיע.
לא נראה לי שבאירופה היו מקבלים את זה שבשקית קפואים מוצאים גוף זר. נראה לי שהחברה הייתה נסגרת על ידי הרשויות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.3.14
12107 הודעות, 77 מדרגים, 142 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.3.08
4269 הודעות, 30 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
בתקופת העליה הגדולה מרוסיה בסוף שנות השמונים, עשיתי רישיון לאופנוע, וחיפשתי לקנות אופנוע חדש.
באותה תקופה העולים היו מביאים איתם סחורות במקום כסף, אז מצאתי עולה מרוסיה (חרדי), שהביא אופנוע ג'אווה צ'כי חצי מורכב בארגז עץ גדול.
אחרי הטירטורים של המכס, נסעתי למחסני הסוכנות בצריפין, אספתי משם את הארגז, ווהבאתי אותו למוסך אופנועים.
בגדול היו צריכים לחבר גלגלים, כבלי בלימה, לשים שמן ובנזין, ולבדוק שמתפקד.
הסתבר שבאחד הצילינדרים במנוע אין לחץ, אבל בתא המטען מתחת למושב, היה ספר האופנוע, ובתוכו שקית עם או-רינג של הצילינדר. במפעל שכחו לשים את האטם על הצילינדר, ונשארו חלק מיותר, אז שמו אותו בתא המטען.
אחרי שהעברתי את האופנוע רישוי, נסעתי איתו כמה שנים, עד שהתחיל להתפרק, ואני עברתי למכונית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.11
2629 הודעות, 27 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
6331 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אם זה ביקור חודשי דל מדביר לבדוק פעילות במלכודות.
מלכודת בכל פתח.
היקף נטול צמחיה.
אין אחסון על הרצפה.
תוכנית שנתית שמבדקת ומעודכנת על חודש עם פעולות מתקנות במידה ונדרש.
וזה רק ההדבקה.. שאני לא אכנס פמה מחוייבים גם מבחינת ניקיון.
אז נכון שמזון זה לא פארמה אבל בתור משהו שנצרך בעמות הרבה יותר גבוהה מתרופות הגיע הזמן שיעלו את הרמה גם במזון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
לא נראה לי אפשרי לגדל חיטה בתנאים סניטריים , גם לא נראה אפשרי לרסס בריסוסים שיזיקו
רק לבעלי חיים לא רצויים ולא יזיקו לאדם .
השעועית מגיעה בחתיכות, אם יש חתיכת נחש אני אראה , הקמח מגיע טחון, אם יש נחש טחון.... משאירה לדמיון שלך לחשוב מה יש בלחם שאנחנו אוכלים.
בקיצור,
לדעתי אין דרך לדעת. אני בינתיים לא זרקתי את הסנפרוסט , אבדוק קצת יותר מה יש בו לפני שאבשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
6331 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
זה שצריך להקפיד יותר במפעלים לא אומר שכצרכנים אנחנו צריכים לוותר על בדיקה בסיסית דל מה שאנחנו צורכים..
לגבי קמח גם אןתו אפשר לנפות ולבדוק בבית, ואם זה משהו שנטחן לרמה שלא נראית
ויזואלית אז כנראה פחות מזיק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מהמכונות של היום קשה לבעלי חיים להימלט, ובנוסף מדובר על סדר גודל אחר לגמרי של כמויות.
לגבי זה שמה שטחון לרמה בלתי נראית פחות מזיק , אני לא בטוחה, אבל לפחות
מה שקצוץ לרמה שאפשר לראות - אני יכולה (עם כל הגועל) להוציא ולזרוק.
זוכר את השאלה " מה עדיף לך למצוא בסלט, תולעת שלמה או חצי תולעת ?"
בתאבון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9425 הודעות, 78 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
6331 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
חומר אורגני מבעלי חיים שנטחן יהיה בצבע שונה בדרך כלל מקמח לבן עקב תהליך ריקבון ויהיה ניתן לזיהוי ויזואלי.
אם נכנסים לקמח מתכות כבדות וכימיקלים זה כבר סיפור אחר לגמרי..
דאך אגב בעל חיים שנטחן, במידה ועובד מיידית וייובש אז מהווה מקור חלבון ובסיכון נמוך יותר לתהליכי ריקבון וזיהום מיקרוביאלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.14
5791 הודעות, 134 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
זה תרכובות סטריליות של חומרים כימיים שמפיקים ומרכיבים בבתי חרושת.
ירקות מגיעות מהשדה, נקטפות, נקצרות, נחתכות ומעובדות.
אתה כניראה לא תיתקל בחיים שלך בגוף זר בשקית שעועית ירוקה... זה יחסית נדיר.. אבל כיוון שזה קיים ומליוני טונות יש בחנויות באישהו שלב מישהו ימצא משהו...
ירקות זה לא סטרילי כרגע.. זה לא גדל בתנאי מעבדה זה גדל בשדות עצומים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.1.14
6331 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מערכות ההגנה פעילות לזמן מסויים ואז מפסיקות את הפעילות ולכן השלבים שלאחר הקטיפה חשובים, בין היתר שטיפה, ייבוש במידה ונדרש והקפאה לצורך עצירת פעילות ביולוגית במידה ודרש.
לא טענתי שזה לא נדיר אבל כשרואים עלייה בכמות תלונות מהציבור צריך לטפל בכך ולבדוק מה גרם לעלייה בכמות התלונות. כך פועלת כל מערכת איכות שמטרתה להשתפר, באמצעות פעולות מתקנות ומונעות, הבסיס להכול זה ISO9001, ועליו מוסיפים עוד רגולציות בהתאם לסוג התעשייה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.14
5791 הודעות, 134 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
אתה שומע עכשיו על זה כי עכשיו התקשורת החליטה להתעלק על הנושא אז מוצאים לך דברים מלפני חצי שנה..
בתכלס זה קורה כל הזמן פשוט לא עסקו בזה.. ולכן עכשיו שעוסקים בזה זה נשמע לך כמו עליה בתלונות הציבור.. בפועל זה לא.
תופעת (אשליית) באדר-מיינהוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6028 הודעות, 80 מדרגים, 154 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
בשעת הבציר אוספים יחד עם הענבים כמויות גדולות של זוחלים כמו לטאות ונחשים, כששופכים את הענבים לתוך הספירלה שסוחטת אותם רואים אותם מנסים לברוח ללא הצלחה תוך כדי שסוחטים אותם יחד עם הענבים.
אולי לכן יש יקבים טובים יותר, שהנחשים והלטאות שם טעימים ואיכותיים יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
47074 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.14
5791 הודעות, 134 מדרגים, 268 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
רק בשלב מאוד מאוחר בתהליך זה יוצא.. וכאמור... מיצים של שממיות ושכאלה בהחלט חלק מהמרכיב הסופי של היין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.15
12898 הודעות, 70 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.3.19
1129 הודעות, 3 מדרגים, 5 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אף אחד לא עושה וידאו של עצמו, פותח שקית שעועית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.7.14
2731 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מה שחשבתי שיכול להיות כקרש הצלה.
מצד שני יהיה קשה למצוא "קוף" שיהיה מוכן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
10354 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
5062 הודעות, 44 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
3994 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
84213 הודעות, 354 מדרגים, 657 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.19
1624 הודעות, 7 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
המכשור האוטומטי שמשמש היום לחיתוך , קציר וכו' בשדות , חותך הכל - צמחים , עכברים, נחשים .....
עכשיו תחשוב מה יש בקמח
אפשר להפסיק לאכול שעועית,
אבל מה הסיכוי להפסיק לאכול מאפים ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
6042 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
בשורה התחתונה, מה שאנחנו לא יודעים , לא מגעיל אותנו.
ההנחה שלי שכבר שנים אנשים מוצאים חלקים כאלו או אחרים של בעלי חיים במזון, רק שתרבות הריקולים נהייתה בשנתיים האחרונים פופולארית ביותר ולכן עכשיו כולנו יודעים ,נבהלים ,נגעלים.
אני בטוחה עכשיו שגם בלחם שאכלתי אתמול שרצו נחשים טחונים ואפויים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
52789 הודעות, 350 מדרגים, 691 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21880 הודעות, 241 מדרגים, 482 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.16
1186 הודעות, 11 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.21
100 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21880 הודעות
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
3791 הודעות, 10 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חצי מהכתבות על נחשים, מסמרים, סכינים, רגליים, ציפורניים ולק באריזות קפואות, וואטפאק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.08
21880 הודעות, 241 מדרגים, 482 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
1808 הודעות, 14 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ומה היה לנו עד כה :
חלקי רגל וציפורן של ציפור
ראש של עכבר
חלקי נחש
שבלול
סכין
כפפות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.16
9095 הודעות, 75 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
בא שבלול לאכול את האפונה
אחריו הגיע עכבר לאכול את השבלול
ואז בא נחש לאכול את העכבר
ובסוף סכין להרוג את הנחש
ומה לגבי הכפפות?
הן בכלל מסיפור אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
6042 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
10626 הודעות, 99 מדרגים, 153 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
10286 הודעות, 115 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
ואז נבכה על יוקר המחיה.
חד גדיא חד גדיא.
הריקולים האלו הורסים את הכלכלה. חברת סלטי מיקי פשטה רגל בגללם, עכשיו שטראוס סופגת נזקים אדירים (היא מספיק חזקה כדי לשרוד את זה) וכו.
הציבור איבד את הסלחנות, יש ציד מכשפות כנגד כל מי שקצת פישל, והתוצאה היא שהמחירים יעלו ויעלו עוד ועוד.
אף אחד לא בא לעבוד בחינם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
33245 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
ואכן ייגרום לפגיעה בחברות, אולי אפילו קריסתן ופגיעה בכלכלה שלנו
וכמובן עליית מחירים שתפגע בכולנו.
בלי לזלזל בזה שיש מקרים שמחייבים ריקול ,
שרדנו כמה עשרות שנים בלי מה שנהיה ממש " תרבות ריקול "
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
97377 הודעות, 370 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.08.22 בשעה 11:56 בברכה, ביריון
לא יזדקק לשום ריקול.
על שרות המזון של משרד הבריאות קשה לסמוך.
למפעל השוקולד של שטראוס עם המוצרים עתירי הסלמונלה היה תו GMP (תנאי יצור נאותים).
כאשר בפועל התנאים היו נחותים ולא נאותים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
10286 הודעות, 115 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
רודפים את היצרנים ומשגעים אותם על קטנות.
זה יקריס את כל החברות הקטנות, רק הגדולות יוכלו לשרוד, יהיה פה מונופול מטורף.
זה רק יגביר את יוקר המחיה פי כמה וכמה.
עובדה שהמוצרים של שטראוס לא גרמו נזק לאף אחד.
אתה יכול לומר לי כמה אנשים מתו בישראל מסלמונלה ב-30 שנה האחרונות?
יותר מאחד או פחות מאחד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
97377 הודעות, 370 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
אני משלם במיטב כספי ומצפה לתמורה הולמת ולאיכות ללא פשרות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
10286 הודעות, 115 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
ערכתי לאחרונה בתאריך 22.08.22 בשעה 12:06 בברכה, פובליציסט
תאמין לי שיותר ממה שאתה רוצה שהמוצר יהיה נקי - הם רוצים בכך.
הרבה הרבה יותר.
אבלם המשמעות של זה היא תוספת כח אדם ומכשור טכנולוגי שעולה הון תועפות
מי יכסה את העלויות האלו?
ברור שהלקוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
97377 הודעות, 370 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
10286 הודעות, 115 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
נכון או לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
97377 הודעות, 370 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
אם יהיה יקר לי, לא אקנה.
גם ככה הם לרוב היקרים בקטיגוריה של קפואים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
10286 הודעות, 115 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
צריך להפסיק לרדוף את החברות ולהטיל עליהן עיצומים.
לתת להן לייצר באיכות שהן רוצות לייצר, ומי שלא מתאים לו, שלא יקנה.
יש עוד חברות אולי שם יתמזל מזלך ולא תמצא חלקי נחש.
אני גם מעדיף לא לקנות סנפרוסט בגלל המחיר.
אני גם אבקש פיצוי אם יהיה משהו מגעיל בשקית, אבל בגלל זה לרדוף את החברה זה לא לעניין, בסוף זה יפגע בכולנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
16672 הודעות, 43 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
3342 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
16672 הודעות, 43 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
3342 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רק תחשבו מה קורה עם האוכל שלכם בבתי מלון שמעסיקים שוודים במטבח. ב-ת-י-א-ב-ו-ן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
55885 הודעות, 163 מדרגים, 270 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
2591 הודעות, 22 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.16
3480 הודעות, 15 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
5459 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
20691 הודעות, 119 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לעניות הבנתי, השעועית הירוקה מיובאת מחו'ל, ורק נארזת בארץ.
ייתכן שמקור כל הגופים הזרים האלה בכלל מחו"ל...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
4304 הודעות, 35 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11808 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
12891 הודעות, 79 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.12.12
469 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
21265 הודעות, 45 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה היה אי אז במקום בו אכלתי קבוע. זה היה מטבח תעשיתי היו שם כמויות של אוכל ככה שלא פלא שלא שמו לב. חושב שזה היה באפונה אבל עבר הרבה זמן מאז
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.6.22
68 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
משרד שמזמןהפך לבדיחה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
52064 הודעות, 383 מדרגים, 750 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד