2 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
(דודי אוחיון)
האלופה נחתה. שחקני הפועל חולון החלו להגיע לישראל לקראת פתיחת האימונים של הקבוצה, כשהעונה ינסו להגן על תואר האליפות בו זכו בסדרת הגמר מול בני הרצליה. היום (ראשון) הגיעו לנתב”ג סי ג’יי האריס, היידן דלטון ומרווין ג’ונס, כששאר שחקני הסגל אמורים להגיע כבר בימים הקרובים, זאת לאחר שפרדריק בורדיון התקבל על ידי האוהדים בסגול אמש.
מרווין ג'ונס: “זו פשוט הייתה התאמה נהדרת דיברתי עם הסוכן שלי, והוא הציע לי את העסקה לקחתי לי כמה ימים לחשוב על זה דיברתי עם המשפחה שלי וזו פשוט התאמה נהדרת עבורי עם רכז נהדר קלעים נהדרים אני פשוט מרגיש שעם היכולת שלי והדרך שבה אני משחק זו הולכת להיות התאמה נהדרת עבורי כך שזה מושלם ואידיאלי. כל יום אני מביא את האינטנסיביות שלי זה לא משנה אם זה משחק אימון או משחק אימון אני פשוט משחק עם תשוקה בכל יום ויום וזה לא משנה מה אני עושה, בין שאני מרים משקולות או אם אני זורק אקסטרה אני פשוט מביא פוקוס ותשוקה.
“אני לא רוצה לומר בהכרח שיש לי איזשהן ציפיות אני יודע שאין לי שליטה על שום דבר חוץ מאשר העבודה הקשה והאמונה שלי, אני פשוט מוודא שאני מתעורר עם אותה הנחישות ועם אותה הגישה והריכוז ואלו הן הציפיות הכי גדולות שלי , פשוט לוודא שאני מאתגר את עצמי בכל יום ויום פשוט להיות בכושר הכי טוב שאפשר ולהיות מוכן לשחק ולאתגר כל דבר מזה נמצא מחוץ לשליטה שלי זה פשוט משחק קבוצתי ברור שאני כאן כדי לנצח אבל אני לא יכול לומר שאני הולך לעשות דבר כזה או אחר בסופו של יום זה מחוץ לשליטתי. האווירה? וואו, תראו מה קורה כאן, זו פעם ראשונה שאני חווה דבר כזה עם האוהדים שמגיעים ומעודדים, ברור שרואים שמדובר במועדון רציני עם אוהדים נהדרים שאוהבים את הקבוצה שלהם, שמעתי דברים נהדרים על המדינה....לא שמעתי דבר רע אחד כך שלקבל את קבלת הפנים החמה הזו מגבה את הדברים ששמעתי".
סי ג'יי האריס: "זה מדהים, זה מרגיש כמו בבית, כאילו המשפחה כאן וכל האהבה והתמיכה עושות אותי לשמח במיוחד. אני מרגיש שזו הזדמנות טובה לחזור ולנסות לסיים את מה שהתחלתי כשהייתי כאן, לא זכינו במטרות שציפיתי ורציתי אז נקווה שאני אוכל לעזור לקבוצה להמשיך ולהצליח.
2 צפייה בגלריה
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
סי ג'יי האריס
(אחר)
הקבוצה זכתה באליפות אחרי שעזבת אתה מרגיש שיש לך עניינים לא סגורים? "לחלוטין עניינים לא גמורים, אני בטוח שכל מי שהיה כאן בשנה שעברה רוצה לחזור ולעשות זאת שוב, ואני פשוט רוצה להיות חלק מזה ולנסות ולעזור לזכות באליפות שנייה ברציפות".
על המשחק לצדו של ג'ו רגלנד: “שמעתי עליו דברים נהדרים, שיחקתי נגדו בפעם הקודמת שהייתי בישראל, ואני וטיירוס (מגי) קרובים והוא סיפר לי איזה פוינט גארד נהדר הוא כך שאני נרגש מאוד לשחק איתו יחדיו".
האם המילה אליפות היא משהו שצריך להיאמר עכשיו? "זה מוקדם ויש לנו עוד דרך ארוכה לשם אבל אנחנו נבנה את עצמנו לזה בכל יום ונעבוד קשה עבור המטרה הזו".
דלטון: “זה מרגיש נהדר, כמובן שהאוהדים שבאו לכאן לקבל את פנינו, הם אוהדים מדהימים ואנחנו אסירי תודה להם, זו הייתה נסיעה ארוכה ואני עייף אבל אני נרגש מאוד להיות בחזרה בחולון, הדרך שבה סיימנו את העונה.. אני מאוד מרוצה שחזרתי. לא הייתי בטוח אם אני אחזור בגלל שידעתי שהם מחפשים ביג מאן ישראלי אז לא הייתי בטוח אבל כשהם הגישו לי את ההצעה הייתי מאוד שמח כי ידעתי שזה כמובן מועדון מאוד טוב ועישנו דברים טובים ומדהימים בשנה שעברה ואני מקווה שנוכל לעשות זאת שוב”.
בעונה שעברה הגעת במהלכה את העונה הנוכחית אתה פותח בחולון, דיברת עם המאמן גיא גודס על התפקיד שלך העונה? ”דיברנו בטלפון ויש לנו שישה אמריקאים השנה כך שעדין נצטרך לעשות רוטציה בליגה הישראלית אבל אנחנו נשחק גם בליגת האלופות גם כן, והוא אמר שיהיה לי תפקיד דומה בעמדות 3-4 ואני וכריס נחליף בינינו בעמדות האלו ופשוט לעשות את מה שאני עושה לקלוע ולקחת ריבאונדים”.
האם אליפות ופיינל פור בליגת האלופות הם המטרות העונה? "כן כמובן, אני חושב שהקבוצה שלנו השנה, ייתכן והיא טובה יותר מזו של השנה שעברה כך שאני מקווה שנוכל להצליח מאוד כשם שהצלחנו בשנה שעברה והיינו קרובים מאוד בליגת האלופות כך שאני בהחלט מקווה לחזור לשם לפיינל פור".