גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #757014 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 757014        
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
51087 הודעות, 203 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:24   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''ניסיון לחסום את נתניהו'': פרטים מהפגישה של המשותפת ברמאללה  

 
  
"ניסיון לחסום את נתניהו": פרטים מהפגישה של המשותפת ברמאללה

מדוע כועסת לשכת אבו מאזן על אימן עודה? מי הציב את אחמד טיבי במקום השני ברשימה? מי לחץ על בל"ד לתמוך בבני גנץ לראשות הממשלה? מדוע הוטלו מגבלות על הוועדה לדו שיח עם החברה בישראל? כך מתערבת רמאללה בענייניה הפנימיים של ישראל

ברוך ידיד

כד אב ה'תשפב (21/08/22) | 20:22

"רוחו של נתניהו ריחפה בחדר בפגישת ראשי המפלגות הערביות עם ראש המודיעין הפלסטיני", כך אומר גורם בכיר ברשות הפלסטינית הבוקר לערוץ 14 בעקבות הפרסומים בערוץ 12 אודות פגישת חברי הכנסת עם ראש המודיעין הפלסטיני, נאמנו של אבו מאזן, מאג'ד פרג'.

הגורם אומר "הפגישה התקיימה כאשר בחדר, כמו בצמרת הרשות הפלסטינית כולה, עומד החשש מחזרתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה בישראל ומהרכבת גוש ימין קיצוני", כהגדרתו. "הפגישות הללו הן עניין שבשגרה אולם הפעם, אתגר הבחירות הוא שהביא את הצדדים להיפגש ולדון בדרכים למנוע את חזרתו של נתניהו ולסכל את מהלכיו הפוליטיים", הוסיף הגורם, חבר באחד ממוסדות ההנהגה.

הישיבה נועדה להביא לאיחוד הכוחות בין כלל הכוחות הפוליטיים בקרב ערביי ישראל. ראש המודיעין הפלסטיני אמר לחברי הכנסת הערביים כי פיצול הכוחות וריבוי הרשימות עלולים להביא את הבוחרים הערביים להיעדר מהקלפיות ולאובדן קולות והשפעה פוליטית ודרש מהם, "לשים את המחלוקות בצד ולאחד את הכוחות של כלל המפלגות הערביות, לרבות רע"מ של מנצור עבאס, כדי להפוך ללשון המאזניים באופן שימנע מגוש ימין להרכיב את הממשלה הבאה בישראל", דברי הבכיר הפלסטיני.

הגורם הוסיף כי ח"כ איימן עודה אמר במהלך הפגישה שהוא אופטימי באשר לאפשרות של איחוד השורות במפלגות הערביות אולם, מנגד, הטיל ח"כ אחמד טיבי ספק בהיתכנותו של מהלך כזה אך בכל זאת הבטיח לפעול ולנסות לאחד את השורות.

המעורבות הפלסטינית בבחירות בישראל, כפי שהיא עולה מהפגישה ברמאללה, איננה תופעה חדשה ובשנים האחרונות אירעו מספר מקרים שחשפו את עומקה.

הישגו של מנצור עבאס גרר כעס ברמאללה על אימן עודה

איימן עודה נחשב כיום לכוכב העולה בפוליטיקה הערבית בישראל ביעניה של רמאללה. משורת עדויות רחבה עולה כי ח"כ עודה נהנה אמנם מקשרים ישירים למוקטאעה וללשכת אבו מאזן אך בו בזמן הוא נתון גם לביקורת.

ברמאללה אומרים כי התנהלותו הכעיסה מאוד את לשכת אבו מאזן, שתומכת בו כבר מספר שנים, כמי שיכול להביא את המפלגות הערביות לעמדות השפעה ולמנוע את עליית הימין מחדש וגורם בכיר מאוד ברשות אמר לערוץ 14 באחרונה כי בעקבות אי הצטרפותו של אימן עודה לקואליציה בישראל, תוך שהוא משאיר את הזירה למנסור עבאס, ספג עודה עלבון צורב מצד אחד ממקורביו של אבו מאזן שכינה אותו בתואר "מיסטר אפס" ומתח עליו ביקורת חריפה בגין התנהלותו הפוליטית שאיננה עולה בקנה אחד עם מטרותיה של הרש"פ.

גם אחמד טיבי ספג ביקורת מרמאללה והורחק מלשכת היו"ר הפלסטיני

ח"כ עודה לא היה הראשון לספוג ביקורת מרמאללה. גורמים פלסטיניים רשמיים אישרו בפנינו, כי טרם הרכבת הרשימה המשותפת, בהרכבה הנוכחי, יעצה הרשות הפלסטינית לחברי כנסת הערביים ולאישי צבור לאחד כוחות ולפעול כקבוצה אחת כדי למנוע אובדן קולות ערביים. כוונתו של ח"כ אחמד טיבי לפרק את השותפות הערבית ולרוץ בנפרד באחת ממערכות הבחירות האחרונות גררה ביקורת נגדו ויצרה ריחוק בינו לבין אבו מאזן.

מחמד אל מדני, ראש הוועדה הפלסטינית לדו שיח עם החברה בישראל, מקורבו של אבו מאזן, התרחק גם הוא מאחמד טיבי בהוראתו של יו"ר הרש"פ וגורמים רשמיים בישראל אף טענו כי אל מדני אף השפיל את אחמד טיבי כאשר פעל מאחורי הקלעים להציב אותו כמספר שתיים ברשימה המשותפת, תחת לחץ, ומנע ממנו תקציבים.

הוועדה לדו שיח עם החברה בישראל התערבה בעניינים פוליטיים וספגה סנקציות

לקראת מערכת הבחירות באפריל 2019 התפרסם בתקשורת הפלסטינית מסמך, בו מבקש ראש הועדה לדו שיח עם החברה בישראל, מאבו מאזן, להעביר 15 מיליון שקלים לטובת הבחירות בישראל ואף טוען, כי הדבר הוא באישורו ובידיעתו של צאיב עריקאת.

אל מדני כתב לאבו מאזן, כי הכסף דרוש "ל"מעקב אחר הבחירות של "הצד האחר", וכי הדבר "אושר ע"י צאיב עריקאת", לשון המכתב. במכתבו ציין אל מדני, כי הכסף מיועד לכוחות ולמפלגות וכן לאישי ציבור שסוכם מראש כי יקבלו את הכסף.

גורם פלסטיני, מקורב להנהגת הרשות, טען בפנינו עם פרסום הדברים, כי קטאר הביעה מורת רוח בגין המימון שהעניק אבו מאזן לגורמים החילוניים ברשימה המשותפת ולאור מערכת קשרים חיובית ביותר עם אימן עודה ומחמד בראכה, ראש וועדת המעקב, תוך מה שנראה לקטרים כניסיון לדחוק את רגליהם של הגורמים האיסלאמיים, המזוהים עם קטאר, ובהם רע"מ של מנצור עבאס. מאז עברה רע"מ כברת דרך ארוכה.

הוועדה של מחמד אל מדני קמה ע"י אבו מאזן והיא כפופה לאש"פ. בעקבות פעילותה ומעורבותה הבוטה בעניינים הפוליטיים בישראל, החליט אביגדור ליברמן, מיד עם כניסתו לתפקיד שר הביטחון, להטיל מגבלות על פעילותה ומנע מאל מדני את היתר הכניסה לישראל.

לאחר שהתפרסמו כאן פרטים אודות מעורבות הרשות בסבבי הבחירות האחרונים, פנה חבר הכנסת מיקי זוהר באפריל 2019 בקובלנה לוועדת הבחירות וביקש ממנה לבדוק את המעורבות הפלסטינית בתוך ענייניה הפנימיים של ישראל.

הלחצים מרמאללה על בל"ד עוררו כעס בקרב פעילים במפלגה

גם לשכת אבו מאזן הפעילה, כך נראה, לחצים על גורמים פוליטיים בישראל. לפני כשנתיים, לקראת סבב בחירות נוסף, עלתה טענה מפי פעיל בל"ד אודות לחצים, שהפעיל אבו מאזן על המפלגות הערביות להמליץ על בני גנץ לראשות הממשלה.

נדב פרנקוביץ', חבר מפלגת בל"ד, ציין דברים מפי שני פעילי בל"ד שטענו כי הרשות הפלסטינית לחצה על המפלגה להצטרף להמלצה על "כחול לבן" ובני גנץ בפני הנשיא ריבלין. פרנקוביץ' כתב כי מורד חדאד, חבר הלשכה המדינית של בל"ד ובעבר עוזר מדיני של חברת הכנסת חנין זעבי, טען שהרשות הפלסטינית "עושה מאמצים גדולים כדי שהרשימה המשותפת תמליץ על פושע המלחמה מכחול לבן".

"כל הלילה לא פסקו הטלפונים מרמאללה לאישים בכל המפלגות ברשימה המשותפת", כתב חדאד והוסיף "נראה שהרשות הפלסטינית הוסיפה על התיאום הביטחוני גם את התאום ההמלצה על גנץ. הרשות היא בושה וחרפה".

חדאד, שגורמים שונים מזהים כ"אחד האנשים החזקים במזכירות בל"ד", התפרסם באפריל 2018 כאשר דרש להסיר את דגלי ישראל מכיכר בשפרעם, מקום מגוריו. חדאד הכחיש את הדברים וטען כי "אין פוסט כזה" אולם סמיר ברנסי פעיל אחר של בל"ד אישר את הפרסומים שהופיעו בשמו, אודות הלחצים מצד אבו מאזן.

פרנקוביץ' הוסיף בציוץ, כי סמיר בראנסי כתב ש"המיליונר הפלסטיני מחמוד עבאס מטה את כל כובד משקלו למען "ההמלצה" ועושה טלפונים ישירים להנהגת הרשימה המשותפת ומפעיל את "ועדת ההסכמה" כדי לצמצם פערים בעמדות במפלגה המשותפת".

גורם פלסטיני סיפר אז כי קשריו של אבו מאזן עם בל"ד היו רעועים ביותר בשל דברים קשים ביותר שנהג לפרסם נגדו עזמי בשארה, מראשי בל"ד, שנמלט לקטאר, ומשום כך אף סגר היו"ר הפלסטיני את אתר החדשות של המפלגה, "ערב 48" בשטחי הרשות. משום כך, בכירים בוועדה המרכזית של פת"ח שקיימו קשרים טובים מאוד עם נציגי המפלגה, הם שהעבירו מטעמו של אבו מאזן מסרים ודחקו במפלגה להצביע בעד התמיכה בבני גנץ.

הפת"ח, ארגונו של אבו מאזן, עודד את תושבי ישראל לתמוך במשותפת

במהלך מערכות הבחירות האחרונות התגייס ארגון הפת"ח לתמיכה ב"רשימה המשותפת" ופעיליו עודדו את ערביי ישראל להגיע לקלפיות. הפת"ח יצא במספר קמפיינים במטרה להעלות את שיעור ההצבעה בקרב ערביי ישראל, כתגובת נגד לניסיונות מפלגות הימין בישראל להפריע להצבעות הערבים ולפגוע בפוטנציאל הקולות בקרב ערביי ישראל והרשתות החברתיות קראו לציבור הערבי להפיק לקחים משיעורי הצבעה נמוכים בעבר ולצאת ולהצביע בהמוניו.

הפת"ח פרסם פוסטרים ברשתות החברתיות ובהם נכתב: "קולך עתידך", "אם לא הצבעתם – קולכם הולך ימינה", "כאן נשארים גם מול מיליון חוקים", "בואו נצביע: ירושלים בסכנה" וכן "טראמפ: יש לך עסקה ולנו יש קולות".

כרזות נוספות הופצו באתר פת"ח ובהן נכתב: "אני מצביע, ואתה?", "מהנגב עד סח'נין, אל הקלפי הולכים", וגם "הדתיים היהודים מצביעים בשיעור של 80% ומשיגים אלפי הישגים, תלמדו מהם".

"כמיליון פלסטינים מערביי 48' משתתפים בבחירות והרשימה המשותפת מבקשת להעלות את אחוזי ההצבעה בקרב פלסטינים לשיעור של 62% ומעלה, בדרכה להשיג 13 מושבים", עודדו אנשי הפת"ח ברשתות החברתיות את הציבור הערבי לצאת ולהצביע.

גם פרשנים ומובילי דעת קהל ברשות הפלסטינית הרחיבו בדבר הצורך בברית פוליטית בין הכוחות והמפלגות הערביות, מפלגות השמאל וכן עם מפלגות של "ערבים יהודים", כינוי ליהודים יוצאי מדינות ערב, בהיותם "קורבנותיה של התנועה הציוניות הגזענית". "אנו מצפים לראות ביטויים שימחישו את האינטרסים המשותפים של קורבנות התנועה הציונית הגזענית, הכובשת והקולוניאליסטית, ושל המפלגות הערביות וכוחות השמאל", נכתב בעיתון אל חיאת אל ג'דידה.

משרד החוץ הפלסטיני: "לא מתערבים… אבל…"

הודעה מטעם משרד החוץ הפלסטיני, בשנת 2020, שפורסמה באתר "ופא", לקראת סבב בחירות נוסף בישראל, הדגישה את ההשלכות הקשות הצפויות כתוצאה מהבחירות בישראל וקבעה "אמנם הבחירות בישראל הן עניין ישראלי פנימי, אך הן מטילות צל גדול על הסיכויים לפתור את הסכסוך בין העם הפלסטיני לישראל…"

מפלגת כל אזרחיה

ובתוך כל אומר הבוקר עורך הדין וליד אבו תאיה, לחדשות 14 כי המפלגה החדשה שהוא ממקימיה, "מפלגת כל אזרחיה", תהיה שונה מהמפלגות בהן משתתפים היום ערביי ישראל. לדבריו רע"מ היא מפלגה ש מתחנפת ליהודים ואיבדה את עקרונותיה, איימן עודה הוא עדיין אחד מהשרידים האחרונים הנאמנים לרעיון הקומוניסטי שנעלם מהעולם ואילו מפלגתו של אחמד טיבי היא מפלגת יחיד.

עוד אמר עורך הדין אבו תאיה כי מפלגתו שונה ממפלגות אחרות גם בכך שבניגוד לטענות הנשמעות ולפיהן יודה וטיבי מקבלים הוראות מרמאללה והיא שהביאה להרכב הרשימה המשותפת כפי שהוא כיום, הרי שאיש איננו טוען לכל הנחיות המגיעות מרמאללה למפלגתו שמייצגת את ערביי ישראל בלבד…

עם זאת הוא מדגיש כי המפלגה מכירה בניסיונו הרב של אבו מאזן ולא תפסול התייעצות אתו אולם בו בזמן היא קובעת כי הסכמי אוסלו לא התייחסו לסוגיית זכויותיהם של ערביי ישראל ולא שינו את מצבם של ערביי ישראל, ואלו שיעמדו מולה. "אנחנו נוהגים להתייעץ עם בעלי הניסיון והזקנים שלנו", אמר אבו תאיה.

לדבריו, המפלגה החדשה חרטה על דגלה את השגת הזכויות השוות לכלל ערביי ישראל ולא לאינדיבידואלים או לבעלי השקפות פוליטיות צרות ואומר "אנחנו פועלים כדי להרגיש שייכים למדינה במלוא מובן המילה. זו מדינה השייכת במידה שווה ליהודים ולערבים ואיננה מדינת העם היהודי".

אבו תאיה החל להיערך להקמת המפלגה החדשה בשיתוף חברי הכנסת לשעבר אברהם בורג וטלב אל סאנע, פרופסור פייסל עזיזה, גרשון בסקין, עו"ד מיכאל בן-יאיר ואחרים.

אל קודס אל ערבי: ירדן חוששת מחזרת נתניהו

בשבוע שעבר פרסם "אל קודס אל ערבי" מאמר, שטוען כי ירדן מעורבת במהלכים ומקווה שניתן יהיה להוציא את הבוחרים הערביים לקלפיות כדי למנוע את חזרתו של נתניהו לראשות הממשלה ומוסיף כי מדובר ביריב הגדול ביותר של הממלכה שמגבשת אסטרטגיה למניעת חזרתו לשלטון.

המאמר טוען כי יאיר לפיד ביקר בירדן במסגרת מאמציו למנוע את חזרת נתניהו לשלטון וכי ירדן מוצאת אוזן קשבת לחששותיה בדבר התרחיש המסוכן של חזרת נתניהו גם אצל האמריקאים.

המאמר קורא למפלגות הערביות להתגבר על מכשולים פוליטיים ובירוקרטיים ואף ללכת לפיוס פנימי ומציע לפעול לצמצום הפערים בין המפלגות הערביות ולאסטרטגיה שתבטיח את השתתפותם של ערביי ישראל בבחירות הקרובות.

https://www.now14.co.il/%d7%a0%d7%99%d7%a1%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%97%d7%a1%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%aa-%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95-%d7%a4%d7%a8%d7%98%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%a4%d7%92%d7%99%d7%a9%d7%94/



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נראה את בגץ לא פוסל אותם! פוגי 21.08.22 21:26 1
  גורם פלסטיני אנונימי מעביר מידע לערוץ 14 עורב אפור 21.08.22 21:27 2
     נציג של ביבי נאקימה 21.08.22 21:31 4
     עקרי הדברים פורסמו בערוץ 12, ערוץ 14 מביא פירוט נוסף עבד לעם קדוש 21.08.22 21:32 5
         אין לי ספק שטיבי עודה ואבו מאזן לא רוצים 61 לביבי עורב אפור 21.08.22 21:51 19
             הבט ולו רק על השורה האחרונה בכתבה. הוא מביא מקור מעיתון ערבי נחשב על התערבות ירדנית פרשןדתא 21.08.22 22:38 34
     פורסם גם על ידי ירון אברהם coyote 21.08.22 21:56 24
     אתמול הלל ביטון פרסם על ההסכמות בין ישראל ללבנון, וכולם גיחכו, עכשיו כולם מפרסמים gardner 21.08.22 22:01 27
     לא. הוא לא מעביר מידע לערוץ 14 אלא לברוך ידיד. עמבה 22.08.22 01:17 36
  אני לא מבין איפה שבכ? מה קורה כאן בכלל Its Fact 21.08.22 21:28 3
     ח''כ מעוז פנה לראש השב''כ עבד לעם קדוש 21.08.22 21:39 7
     ממתינים להקמת המחלקה הייעודית.. kidi 21.08.22 22:26 31
  במסגרת המשחק המשפטי המכור הפוקד אותנו, גם האירוע המטורף הזה לא ייעצר וכמובן גם לא ייחקר פילאלטס 21.08.22 21:33 6
  פעם אשכולות כאלה היו ננעלים ונשלחים ל'פורום בכירים' קוראת ותיקה 21.08.22 21:44 8
     נכון כי בשביל כת הרלב לשתף פעולה עם הגרועים שבאויבנו זה כשר ללכת עם תומכי חמאס נוסע2012 21.08.22 21:48 10
         אמרת את זה כשהרב שלך לחץ ידיים לערפאת? קוראת ותיקה 21.08.22 21:49 14
             ''לחץ ידיים'', עשרות מנהיגים לחצו ידיים להיטלר שלא היה שונה מערפאת. הרבין והברק שלכם ניסו לתת להם מדינת טרור אלבטרוס 21.08.22 21:52 20
             לא נורא תלכן על המשותפת תנו עוד 53 מליארד לתומכי החמאס העיקר שכוחות נוסע2012 21.08.22 22:00 26
     המנהלים לא עוברים על כל אשכול ואשכול omegalul 21.08.22 21:51 18
         תודה. יטופל. קוראת ותיקה 21.08.22 21:52 21
     מדובר על דיווח עיתונאי, לא על דעה או עמדה של בכירים, בנוסף יש סקירה ארוכה של התערבות עבד לעם קדוש 21.08.22 21:54 23
  הכותרת מטעה. צ''ל עוד ניסיון של המתקרבן האולטימטיבי להטות את הבחירות לטובתו חדה 21.08.22 21:46 9
  אזהרת שקר גס ערוץ 14 ביביטון BlueBus 21.08.22 21:49 11
     בא תסביר לנו מה השקר? עבד לעם קדוש 21.08.22 21:49 15
         אתה מצפה ממי שמצביע למפלגה שמחרימה 60% מהציבור היהודי אבל מוכנה להקים ממשלה עם תומכי טרור לתשובה הוגנת? אלבטרוס 21.08.22 21:54 22
     הבה ונהרוג את השליח פרשןדתא 21.08.22 22:35 33
  העיקר בן ארי נפסל אריסטו 21.08.22 21:49 12
     איך אמר מנדלבלופ זה שעודה קיבל תרומות מטרור לא מונע ממנו להתמודד לכנסת.. זו הרוח . פלומה 21.08.22 21:51 17
  רק ממחיש למה צריך להצביע ליכוד. פלומה 21.08.22 21:49 13
  מאמר דעה של ברוך ידיד ההזוי מערוץ 14 omegalul 21.08.22 21:50 16
     זה לא מאמר דיעה. זו ידיעה חדושתית אריסטו 21.08.22 21:56 25
  ושוב הרלב מתגייס במלא הכח כדי להטריל ולהעלים ידיעות חדשותיות משמעותיות גדליה הפיל 21.08.22 22:02 28
     הם התחרפנו לגמרי הרלבים עברומלדברר את המשותפת.. בסוף הם ידבררו את החמאס... נוסע2012 21.08.22 22:08 29
         הכל רק לא ביבי גדליה הפיל 21.08.22 22:16 30
     לא במלוא הכוח, רק חסרי הבושה Djin 21.08.22 23:34 35
  לחסל המחבלים, זמן למדינה יהודית אמיתית בא״י. kidi 21.08.22 22:26 32

   
   
פוגי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.11.20
4827 הודעות, 17 מדרגים, 14 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:26   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. נראה את בגץ לא פוסל אותם!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה יהיה השיא של הניתוק מהעם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עורב אפור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
13726 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:27   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. גורם פלסטיני אנונימי מעביר מידע לערוץ 14  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מידע שבמקרה עוזר לביבי לפני בחירות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאקימה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.13
11394 הודעות, 27 מדרגים, 37 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:31   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. נציג של ביבי  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
51087 הודעות, 203 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:32   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. עקרי הדברים פורסמו בערוץ 12, ערוץ 14 מביא פירוט נוסף  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/756897.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עורב אפור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.4.15
13726 הודעות, 60 מדרגים, 107 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:51   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אין לי ספק שטיבי עודה ואבו מאזן לא רוצים 61 לביבי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  
בעיקר בגלל בן גביר אני מניח. יש לי ספק באמינות של ערוץ 14



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרשןדתא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.12
22770 הודעות, 146 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:38   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. הבט ולו רק על השורה האחרונה בכתבה. הוא מביא מקור מעיתון ערבי נחשב על התערבות ירדנית  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
בשבוע שעבר פרסם "אל קודס אל ערבי" מאמר, שטוען כי ירדן מעורבת במהלכים ומקווה שניתן יהיה להוציא את הבוחרים הערביים לקלפיות כדי למנוע את חזרתו של נתניהו לראשות הממשלה ומוסיף כי מדובר ביריב הגדול ביותר של הממלכה שמגבשת אסטרטגיה למניעת חזרתו לשלטון.

המאמר טוען כי יאיר לפיד ביקר בירדן במסגרת מאמציו למנוע את חזרת נתניהו לשלטון וכי ירדן מוצאת אוזן קשבת לחששותיה בדבר התרחיש המסוכן של חזרת נתניהו גם אצל האמריקאים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
coyote לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.3.15
13664 הודעות, 30 מדרגים, 56 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:56   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. פורסם גם על ידי ירון אברהם  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
אה, שכחתי, הוא ביביסט....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
gardner לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.7.14
12512 הודעות, 61 מדרגים, 113 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:01   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. אתמול הלל ביטון פרסם על ההסכמות בין ישראל ללבנון, וכולם גיחכו, עכשיו כולם מפרסמים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.11.17
8562 הודעות, 115 מדרגים, 218 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ה באב תשפ''ב    01:17   22.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. לא. הוא לא מעביר מידע לערוץ 14 אלא לברוך ידיד.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
כאחד שמעורה היטב בחברה הערבית (כמו הרבה כתבים כל אחד בתחומו שלו) יש לו קשרים ומקורות רבים ומגוונים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Its Fact לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.7.19
2993 הודעות, 10 מדרגים, 7 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:28   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אני לא מבין איפה שבכ? מה קורה כאן בכלל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
התערבות בבחירות דמוקרטיות וכולם שותקים?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
51087 הודעות, 203 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:39   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. ח''כ מעוז פנה לראש השב''כ  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
https://rotter.net/forum/scoops1/756970.shtml
נמתין בסבלנות לתשובתו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
15856 הודעות, 98 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:26   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. ממתינים להקמת המחלקה הייעודית..  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילאלטס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.10.20
5285 הודעות, 41 מדרגים, 77 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:33   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. במסגרת המשחק המשפטי המכור הפוקד אותנו, גם האירוע המטורף הזה לא ייעצר וכמובן גם לא ייחקר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מה שכמובן לא ימנע מערוצי התעמולה לפתוח מהדורות עם החשש שבקלים שפוטין, למשל, מנסה לבחוש בבחירות בישראל.

השב"כ כמובן לא אומר מילה, מה שמחדד עוד את העובדה שהארגון הזה הוא פוליטי מכף רגל ועד ראש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16199 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:44   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. פעם אשכולות כאלה היו ננעלים ונשלחים ל'פורום בכירים'  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.08.22 בשעה 21:50 בברכה, קוראת ותיקה
 
ופעם גולש שכינה גולש אחר "חזיר כמוך" היה מורחק כמו מי שהציע לגולשת אחרת לדלל את צאצאיה היה עף מפה מבלי שוב.
פעם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסע2012 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6295 הודעות, 35 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:48   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. נכון כי בשביל כת הרלב לשתף פעולה עם הגרועים שבאויבנו זה כשר ללכת עם תומכי חמאס  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
העיקר שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה איבדתם את זה לגמרי!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16199 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:49   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אמרת את זה כשהרב שלך לחץ ידיים לערפאת?  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
או העביר כסף למחבלים וכו.....



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלבטרוס
חבר מתאריך 30.6.18
5705 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:52   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. ''לחץ ידיים'', עשרות מנהיגים לחצו ידיים להיטלר שלא היה שונה מערפאת. הרבין והברק שלכם ניסו לתת להם מדינת טרור  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
ואם תגיעו ביחד עם תומכי הטרור ל-61 בבחירות הקרובות נקבל אוסלו ג', גירוש מאות אלפי יהודים מהבית, אוטובוסים מתפוצצים, ומדינת טרור ביו"ש בדיוק כמו בעזה.
חיזוק החמאס על חשבון אש"ף הוא אינטרס יהודי עליון, כל עוד מחליטים לא להשמיד את חמאס זאת הדרך היחידה למנוע מהשמאל להרוס את ישראל בשת"פ עם אש"ף.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסע2012 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6295 הודעות, 35 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:00   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לא נורא תלכן על המשותפת תנו עוד 53 מליארד לתומכי החמאס העיקר שכוחות  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
האופל היהודים לא ישלטו פה..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
omegalul
חבר מתאריך 3.4.18
3339 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:51   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. המנהלים לא עוברים על כל אשכול ואשכול  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
אפשר לכתוב הודעה פרטית ולהסב את תשומת ליבם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קוראת ותיקה
חבר מתאריך 23.1.15
16199 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:52   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. תודה. יטופל.  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
51087 הודעות, 203 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:54   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. מדובר על דיווח עיתונאי, לא על דעה או עמדה של בכירים, בנוסף יש סקירה ארוכה של התערבות  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
גורמים ברשות בבחירות בישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
2507 הודעות, 39 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:46   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. הכותרת מטעה. צ''ל עוד ניסיון של המתקרבן האולטימטיבי להטות את הבחירות לטובתו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
שדרעי יעביר לו בדחיפות את הבצל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BlueBus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.7.18
4782 הודעות, 61 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:49   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אזהרת שקר גס ערוץ 14 ביביטון  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ומה שעצוב שיש עדר שימשיך להאמין לזה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עבד לעם קדוש לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.9.19
51087 הודעות, 203 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:49   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. בא תסביר לנו מה השקר?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אלבטרוס
חבר מתאריך 30.6.18
5705 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:54   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אתה מצפה ממי שמצביע למפלגה שמחרימה 60% מהציבור היהודי אבל מוכנה להקים ממשלה עם תומכי טרור לתשובה הוגנת?  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
אין להם רוב בציבור היהודי אז הם חוברים לתומכי טרור בשביל להגיע לשלטון.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרשןדתא לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.12
22770 הודעות, 146 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:35   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. הבה ונהרוג את השליח  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריסטו
חבר מתאריך 5.8.22
55 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:49   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. העיקר בן ארי נפסל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
76366 הודעות, 198 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:51   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. איך אמר מנדלבלופ זה שעודה קיבל תרומות מטרור לא מונע ממנו להתמודד לכנסת.. זו הרוח .  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
76366 הודעות, 198 מדרגים, 374 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:49   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. רק ממחיש למה צריך להצביע ליכוד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אם הדמאל יעלה לשלטון אחמד הוא ראש הממשלה ועודה שר הגירוש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
omegalul
חבר מתאריך 3.4.18
3339 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:50   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מאמר דעה של ברוך ידיד ההזוי מערוץ 14  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אריסטו
חבר מתאריך 5.8.22
55 הודעות
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    21:56   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. זה לא מאמר דיעה. זו ידיעה חדושתית  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
אנחנו פועלים כדי להרגיש שייכים למדינה במלוא ״מובן המילה. זו מדינה השייכת במידה שווה ליהודים ולערבים ואיננה מדינת העם היהודי".
״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
14029 הודעות, 149 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:02   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ושוב הרלב מתגייס במלא הכח כדי להטריל ולהעלים ידיעות חדשותיות משמעותיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אבל עוד קצת הרלב ישבו באופוזיציה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נוסע2012 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
6295 הודעות, 35 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:08   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. הם התחרפנו לגמרי הרלבים עברומלדברר את המשותפת.. בסוף הם ידבררו את החמאס...  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גדליה הפיל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.8.08
14029 הודעות, 149 מדרגים, 288 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:16   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. הכל רק לא ביבי  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
בממשלת נתניהו ינוחמו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Djin לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.1.20
11070 הודעות, 67 מדרגים, 133 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    23:34   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. לא במלוא הכוח, רק חסרי הבושה  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
אשכול דיי ריק יחסית



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
kidi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.5.07
15856 הודעות, 98 מדרגים, 170 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ד באב תשפ''ב    22:26   21.08.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. לחסל המחבלים, זמן למדינה יהודית אמיתית בא״י.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות