2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(ראובן שוורץ)
בהפועל חדרה קיוו אמש (שבת) להמשיך את המומנטום ממשחקי גביע הטוטו, בהם ניצחה הקבוצה את כל ארבעת משחקיה, גם במחזור הראשון בליגה, אך החבורה של אסף נמני לא הצליחה לגבור על יריבתה הפועל ירושלים וסיימה ב-1:1.
למעשה, היה זה משחק של מחציות: המחצית הראשונה של חדרה הייתה רעה והיטיב לתאר זאת גורם במועדון: "לא הופענו, זו לא הייתה הפועל חדרה". במחצית השנייה, ניתן היה לראות חדרה אחרת, כשגם לאחר שער השוויון שהבקיעה הקבוצה, היו לה עוד מספר מצבים לנצח.
"לא הצגנו אפילו 20% מהיכולת שלנו במשחקי גביע הטוטו", אמר גורם במועדון. "אם במשחק כזה הוצאנו תיקו, אז זה בכלל טוב. ניקח את הנקודה ונתכונן למכבי ת"א".
תגובות הפועל ירושלים - הפועל חדרה
מי שפחות בלט אמש היה הקשר סמי בורארד שהרשים בגביע הטוטו, אך מנגד, בקבוצה ממשיכים להיות מרוצים מיכולתו של החלוץ הצעיר ניב גוטליב, שגם אתמול, נכנס מהספסל והפיח רוח חיים בקבוצה כאשר בחדרה מאמינים שהוא יהיה השחקן שיוכל לעשות את קפיצת המדרגה. גם אורן סיטבון הצעיר זכה למחמאות.
"אני חושב שבמחצית הראשונה לא באנו טוב, אבל במחצית השנייה עלינו בצורה שונה לגמרי וראו את זה גם במשחק. שינינו את המשחק ואני מאוד מרוצה מהתיקו הזה", סיכם הקשר סער פדידה. יש לנו ציפיות גבוהות. ברור שהמטרה הראשונה היא להישאר בליגה, אבל כפי שראיתם בגביע הטוטו, נראינו טוב".
2 צפייה בגלריה
סער פדידה
סער פדידה
סער פדידה
(עמרי שטיין)
על החיבור עם המאמן אסף נמני: "אני מאוד מרוצה מאסף ומאוד מעריך אותו כי הוא מאוד רצה אותי. הוא נותן לי ולקבוצה את כל הביטחון ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות איתו עונה טובה".