סערת ההקלטות: אחותו של בן-אל יוצאת להגנתו ותוקפת את אורטל עמר

בסטורי זועם במיוחד שהעלתה אחותו למחצה של הזמר, היא ביקשה להדגיש כי הסיפור מורכב יותר מההקלטות שפורסמו, האשימה בהפעלת סחיטה ומניפולציות על אחיה, וביקרה את המגיבים, כשטענה כי אינם בקיאים מספיק בפרטים בכדי לשפוט

בן-אל תבורי, צילום: פול סגל

טום טלקר פרסמה ביום שישי האחרון סטורי קשה במיוחד שבו ניסתה לגרום לטוקבקיסטים לחשוב על הנסיבות שגרמו לאחיה הגדול, בן-אל תבורי, שעומד כעת בעין הסערה הציבורית והתקשורתית, להתנסח כפי שהתנסח בהקלטות המדוברות. עוד טענה כי התמונה המתקבלת מההקלטות שפורסמו אינה מלאה, ותקפה את אורטל עמר כשהאשימה אותה בדחף נקמנות על חשבון הילד. 

"היי לכולם, בימים האחרונים רצות ברשת הקלטות של אחי הגדול בן-אל תבורי", כתבה תחילה. "ראיתי וקראתי הכל. אולי די עם מחול השדים המטורף הזה על אחי? אף אחד מכם לא יודע איזה גיהינום הוא עובר בגלל הילד שעשה עם אורטל. ברור ששום דבר לא מצדיק דיבור כזה, אבל אתם לא יודעים מה מביא אדם למקום כזה. אתם לא יודעים מה המצב מאחורי מה שמראים לכם בתקשורת. מישהו יודע בכלל באילו סיטואציות של סחיטה זה נעשה? באילו מניפולציות?", שאלה בכעס.

לאחר מכן המשיכה בדבריה כשביקשה מהקוראים להפעיל את גלגלי החשיבה בכל הקשור להתנהלותה של עמר. "תגידו, ומה עם האמא של הילד? אין לה אחריות לדאוג לילד? הרי זה מעשה נקמה מובהק! להשתמש בכל זה ובילד כדי לנקום?", האשימה

בן-אל תבורי, אורטל עמר, צילום: משה נחומוביץ', קוקו

לבסוף שבה ופנתה אל המגיבים. "ואתם אנשים, קודם כל תבינו את כל התמונה, ורק אז תשפטו. מעולם לא אמרתי שזה בסדר, אבל כדי לשפוט דין מוות כזה צריך להבין את כל השנים ואת כל התמונה ולא כמה שיחות שהוקלטו בכוונת זדון", הבהירה. "כולנו בני אדם בסופו של יום. אין לכם מושג מה הולך מאחורי הכל. כשהילד נולד אני זאת ששמרה עליו והייתה שם לאורך כל השנים האלה, וראיתי הכל בעיניים שלי וכמה סבל בן-אל עובר. אני מבטיחה לכם שאתם לא יודעים כלום, ולא מבינים בכלל מה הולך מאחורי הכל. רק מבקשת שלפני הכל תהיו בני אדם כי כולנו כאלה וכולנו טועים לפעמים.

"יש מצב שאחרי הפוסט הזה אני אקבל איומים. למה? כי אמרתי משהו על אימא תרזה. תצאו מהסרט שאתם נמצאים בו. לטנגו צריך שניים. מדינה אוכלת יושביה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר