"לא לקחת אחריות על המילים שלך": תגובות הסלבס לראיון שהעניקה דיאן שוורץ

הדוגמנית ופליטת הריאליטי העניקה ראיון לעיתונאי עומר ירדני שבו סיפרה על הקושי הרב בהתמודדות עם הקללות והאיומים שהיא מקבלת מאז הדחתה מבית "האח הגדול" • כוכבות ריאליטי אחרות, שצפו בה, הגיבו לאחר השידור

דיאן שוורץ, צילום: רן יחזקאל

אחרי שתיקה ארוכה דיאן שוורץ סוף סוף התייצבה אל מול המצלמות של חדשות 13 וסיפרה את שעבר עליה מאז הודחה מבית "האח הגדול" ועוררה סערה רבתי. בראיון המדובר היא אמנם לא ממש התנצלה, אבל ציטטה בדמעות מהאלימות המילולית שהיא חווה בזמן האחרון מצד צופים בתוכנית וגולשים ברשתות החברתיות. שורה של מפורסמות שצפו בראיון המדובר הזדעזעו מהדברים שטענה שוורץ שנאמרו ונכתבו לה על ידי הקהל, אך עם זאת ביקרו אותה על היעדר ההתנצלות המתבקשת מצדה.

"אלוהים ישמור. לא מגיע לאף בן אדם לקבל איחולים כאלה, לא משנה מה היא עשתה. כאילו נכון, היא הייתה בלתי ב'האח הגדול', אבל מפה ועד לאחל לה מוות, אונס, לאיים במטען חבלה, אלוהים", נחרדה דנה בן ארי, כוכבת "אהבה חדשה". "דיאן לא צלחה מספיק את שלב 'לרגש את הצופה' שיפתח חמלה כלפיה והלב יתרחב. היא לא הבינה מה זה להוריד את הראש, להתנצל ולקחת אחריות. לא נורא, אל תהיו קשוחים איתה", ביקשה המלהקת אמירה בוזגלו. "מהלך שיווקי מצוין. כולנו נבכה יחד איתה, והכל יישכח", עקצה משתתפת "האח הגדול" בעבר, לינור סביניק.

"לא יודעת, לא חידשה כלום. נשארה מי שהיא. היא עוד ילדה, היא תתבגר ותתגבר. כל מה שעושים לה ברשת חייב להפסיק ומיד. זה משחק, וזה נגמר. זהו, תנו לה להמשיך לחיות את חייה", כתבה עינב בובליל. "דיאן, ללא ספק את לא צריכה לקבל כאלה תגובות אלימות ברשת, אבל דבר אחד יכולת לעשות בראיון הזה ולא עשית והוא לקחת אחריות על המילים שלך וההתנהגות שלך", הצטרפה אלינה לוי לביקורת.

ומה הטוקבקיסטים חשבו? "לא מאמינה לה, מצטערת. לא לקחה אחריות על כלום ולא באמת ביקשה סליחה. דמעות של תנין. הכתבה הזאת נועדה לקדם את הקריירה שלה", כתבה אחת הגולשות. "לא רוצים לראות אותה שוב על המסך. תודה, הספיק", "בקיצור, ראיון מלטף!", קבעו אחרים. "חרטטנית, מלאת הצגות!", "לא השתכנעתי", "את בושה לאנושות", "מביכה", עלבו בה. בין הביקורת על אמינותה ובחירת המילים של שוורץ, היו גם מי שביקשו להרפות ממנה. "לכל אדם מגיעה מחילה", "כל האיומים לא במקום", נכתב. "הבחורה תלמד לקח לכל החיים, אבל בחייאת שחררו את האיומים והדיבור המסריח, מה אתם רוצים, שהיא תתאבד?", זעק אחד הגולשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר