"מאוד מרוצה משלוש הנקודות": צפו בקלינגר מדבר אחרי הניצחון בפתיחת העונה
(באדיבות ONE)
אחרי ה-0:2 מול הפועל ת"א, בהפועל חיפה מחייכים. הקבוצה של ניר קלינגר ספגה הרבה ביקורת אחרי המשחקים והתוצאות הלא טובות בגביע הטוטו, אבל הגיעה מוכנה לדבר האמיתי, ליגת העל, והשיגה שלוש נקודות בזכות שערים של דודי טוויטו ושובל גוזלן.
בעלי חיפה יואב כץ נשמע מרוצה מהניצחון ובעיקר החמיא ללחימה של שחקניו כשאמר: "הניצחון הגיע לנו. שיחקנו עם הרבה רצון, השחקנים הקריבו ונלחמו במגרש. הלחימה, המסירות באמצע המגרש והפרגון הביאו את הניצחון. השחקנים שיחקו עם הקרבה רבה והתלהבות. כך אני רוצה לראות אותם בכל משחק. הזרים יתאקלמו לאט לאט ואנחנו מרוצים מאוד מהניצחון הביתי".
1 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה חוגגים
שחקני הפועל חיפה חוגגים
יואב כץ היה מרוצה מהם. שחקני הפועל חיפה
(צילום: גיל נחושתן)
המאמן ניר קלינגר הוסיף: "תמיד מרגש לפתוח עונה. זו התחלה טובה, חיובית, שתלמד אותנו לקח. לא רוצה יותר מדי להרחיב. בחיי המקצועיים, עברתי כל כך הרבה דברים שמה שאמרו על הקבוצה שלי ממש לא מעניין אותי. אני שומר על הזכות להיות צנוע ולכעוס בלב על מי שצריך. אני מתייחס רק לקבוצה שלי ולהמשך הדרך בליגה. אנחנו עם רגליים על הקרקע, עשינו ניצחון יפה מול קבוצה טובה. לא תקבלו את ניר קלינגר הרגיל".
המאמן הוסיף: "עלינו עם הרבה כישרון, סילבה שחקן מדהים והוא רק ב-50% כושר. גם חנן ממן וגידי קאניוק. עלינו בהרכב לכאורה נסוג, נתנו להפועל ת"א לשלוט, אבל היה ברור שהם משחקים התקפי מאוד, לטעמי אפילו יותר מדי, אז ידענו שיהיו מעברים טובים. חבל שלא הבקענו את השני לפני כן, ככה היינו יותר רגועים. היום לא תראו חיוכים, אני די טעון".
"אני לא נסחף אחרי הקטילות אז גם לא חוגג בטירוף אחרי ניצחון", המשיך מאמן הפועל חיפה. "המשחק הבא נגד ריינה יהיה מאוד קשה. אכין את הקבוצה באותה רוח, גישה ויכולת. לא נתחפש למי שאנחנו לא. מקווה שזה יילך וישתפר כבר במשחק הבא, אוי ואבוי אם לא".
החלוץ אלון תורג'מן היה מאושר: "זה מה שרציתי לראות היום. מלחמה. כולם נתנו את הדם, ראו את זה. ידענו לעשות את מה שהפועל חיפה יודעת הכי טוב, וזה התקפות מעבר. ניצלנו את המצבים. הבטחתי לאוהדים במסיבת העיתונאים שזה יהיה שונה מגביע הטוטו והוכחנו את זה. שמח שעשינו את זה היום. ניר עשה המון שיחות אישיות ואמר שעל אף כל המצב שהיה בגביע הטוטו, זה רק גביע הטוטו. הקהל הגיע בהמוניו ונתן תצוגה, גם אנחנו נתנו תצוגה במגרש. אתם תראו הפועל חיפה רוקדת".