"משחק בינוני שלנו": צפו בבני לם מדבר אחרי הניצחון על בית"ר
(צילום: ONE)
מכבי נתניה הביסה הערב (שבת) 1:4 את בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה של עונת 2022/23. איגור זלאטנוביץ' פתח את העונה בצורה חלומית עם שלושער (36, 44 ו-69 בפנדל) ובישל את הראשון לגיל יצחק (28). דנילו אספרייה צימק זמנית עבור בית"ר בדקה ה-39, אבל זה לא באמת שינה משהו.
מאמן מכבי נתניה בני לם אמר אחרי המשחק: "מבחינתי זה היה משחק בינוני שלנו. אם כבשנו ארבעה שערים זה דבר טוב, אבל זה לא היה משחק טוב שלנו. בשביל משחק ראשון ודיברו איתי על זה שנתניה לא ניצחה במחזור הראשון במשך עשר שנים ולא ניצחה מעולם את אבוקסיס, אז זה בסדר גמור".
2 צפייה בגלריה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
איגור זלאטנוביץ' שחקן מכבי נתניה
הלך הביתה עם חיוך רחב ועם הכדור. זלאטנוביץ'
(צילום: עוז מועלם)
על איגור זלאטנוביץ': "אני אוהב אותו מאוד, הוא לא מפסיק לרוץ וכובש. תענוג לראות שיש שחקן שמשקיע כל כך הרבה. יש בליגה קבוצות חזקות, הביאו שחקנים חזקים מאוד והשקיעו כספים גדולים. אנחנו מסתכלים רק על מכבי נתניה, לא על אחרות. אנחנו רוצים להשתדרג לעומת העונה שעברה. נבנית פה קבוצה טובה ועדיין לא שיחקו היום הרבה שחקנים, בסך הכול אני צריך להיות מרוצה".
לקראת מכבי חיפה במחזור הבא, אמר לם: "אתם יודעים איזה קשה היה לשחק מול בית"ר? כל הזמן יש את הדברים האלה. אני לא נכנס ללחץ. למכבי חיפה יש שני הרכבים שיכולים לקחת אליפות. אני מאחל להם כמובן שיצליחו ושיעלו לליגת האלופות".
כובש השלושער איגור זלאטנוביץ': "זה שלושער ראשון שלי, אני מודה לאוהדים ולחברים שלי. אנחנו צריכים להמשיך כך את העונה. אני כל כך מאושר. אני רוצה לכבוש יותר שערים מאשר כבשתי בעונה שעברה. אני רוצה לכבוש כמה שיותר ולעזור לקבוצה".
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים
התאכזב מהשחקנים שלו. אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
מאמן בית"ר יוסי אבוקסיס הוסיף: "לא ציפיתי לטעויות שטותיות, עשינו טעויות נוראיות. מגיע כל הכבוד לנתניה, היא קבוצה שרצה ביחד והקשתה עלינו. השחקנים נלחצו מאוד כי זה משחק ראשון אולי. זה מאכזב מאוד. ידעתי שיהיה קשה, אבל התאכזבתי משחקנים באופן אישי. עשינו כמה טעויות נוראיות".
על העידוד מאוהדי בית"ר: "הקהל זה הדבר הכי טוב שיש לבית"ר ירושלים. הקהל מוכן לליגה, אבל אנחנו לצערי לא מוכנים. דגני לא שיחק היום וגם ככה חסר לנו בלם. מגיע שאפו לקהל, אבל נצטרך להיות הרבה יותר טובים. אסור לנו לעשות שטויות כאלה. ראינו דברים טובים מאספרייה. פחדתי בסוף שהוא ייפצע כי הוא התחיל את ההכנה בשלב מאוחר. זה לא קשור לחיזוק, השחקנים ששיחקו היום יצטרכו להיות הרבה יותר טובים. שידרנו לחץ מהרגע הראשון. זה מאכזב אותי".
על חיזוק הסגל: "לפני יומיים ברק הודיע שיש תקציב לצרף שחקנים. אני מאמין שנביא שני שחקנים הגנתיים. אנחנו צריכים עוד חלוץ אחד. אבל אסור לנו לספוג שערים כאלה קלים. גם כשעשינו 2:1 המשכנו לבצע טעויות והשער השלישי חיסל את המשחק סופית". לקראת המשך העונה אמר המאמן: "ברגע שנתחזק, הקבוצה תיראה טוב יותר. אני מאמין שבית"ר יכולה להיות קבוצה טובה. עם שלושה שחקנים נוספים, נהיה טובים".
דור חוג'ה: "רצינו לשמח את האוהדים שלנו, אבל עשינו כמה טעויות שאנחנו לא צריכים לעשות. אני לא חושב שהייתה התרגשות ממשחק ראשון, יש פה שחקנים עם ניסיון בליגת העל. אנחנו ביחד, אף אחד פה לא לבד. ברור שיש לנו עונה מאתגרת לפנינו. אנחנו עובדים חזק באימונים, הקהל נתן לנו היום תמיכה ועשר דקות אחרי המשחק הם תמכו בנו ועודדו אותנו".