2 צפייה בגלריה
שחקני נערים ב' של מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני נערים ב' של מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני נערים ב' של מ.ס אשדוד חוגגים
(קרדיט: פלד ארבלי)
דור העתיד התחיל את העונה עם המחזור הראשון של ליגת העל בנערים ב’. מכבי חיפה דרסה בדרבי, מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ירושלים וחגיגות שערים נוספות בפתיחת הליגה.
מכבי חיפה – הפועל חיפה 0:5 – כבר בתחילת העונה זכינו לדרבי הקבוצות מהכרמל אותו יזכרו כניצחון גדול של הקבוצה הירוקה בעיר. על המופע המרהיב חתומים אליאור שמואלי (צמד), ניב שני, עומר עלמני ואייל כץ, שהבעיטות שלהם פגשו פעם אחר פעם, את הרשת בשער היריבה.
מכבי תל אביב – הפועל ירושלים 2:4 – הצהובים, פתחו את העונה בהתאם לרף הציפיות של רבים שמסמנים אותם כפייבוריטים, עם ניצחון מרשים על הקבוצה מהבירה. מחצית מהשערים של המארחת הגיעו בזכותו של איתי ברהום, כששער של אורי ברדוגו וסהר זקן השלימו. צמד של יונתן סורקין לא הספיק עבור החבורה מהבירה.
הפועל פ"ת - הפועל ק"ש 1:1 - משחק שהסתיים בתיקו והשאיר ציפייה לעתיד לבוא. לקבוצה מהגליל הבקיע ריו לגיסימו ומנגד למארחים מאם המושבות כבש דניאל סמט.
2 צפייה בגלריה
שחקני נערים ב' של הפועל פתח תקווה
שחקני נערים ב' של הפועל פתח תקווה
שחקני נערים ב' של הפועל פתח תקווה
(קרדיט: פלד ארבלי)
הפועל תל אביב – הפועל רעננה 3:1 – הפתעה כבר במחזור הראשון. הקבוצה מרעננה השיגה ניצחון גדולבזכות שערים של ראם מסיקה ומוחמד דאוד, כששער עצמי השלים את תמונת הכובשים. לקבוצה מתל אביב הבקיע שלו חדד.
מכבי נתניה – מ.ס אשדוד 2:1 – שתי קבוצות החוף נפגשו במחזור הפתיחה של העונה למשחק צמוד, שבסופו ניצחה הדרומית מבין השתיים. צמד שערים שכבש רואד סייף, שחקן כשרוני ומבטיח שלגביו נמשיך בוודאי לשמוע טובות בעונה הקרובה, קבעו את הניצחון. לנתניה הבקיע דור פישל.
הפועל ב"ש - מכבי פ"ת 3:0 – במשחק שבו נפגשה הקבוצה מאם המושבות עם הקבוצה מבירת הנגב, ידה של פתח תקווה הייתה על העליונה. היא לא רק ניצחה, אלא שלטה במגרש במהלך כל המשחק, אתגרה את השער וכבשו לזכותה יניב פרץ, ניב גבאי ויונתן נקש.
הפועל חדרה - בית"ר טוברוק 0:2 – המפגש בין שתי הקבוצות מהשרון הסתיים בניצחון לקבוצה מחדרה. את השער הראשון הבקיע עמית סימנטוב ואת השער השני כבש יואב תורג'מן.
מ.כ נוה יוסף – בני יהודה 4:1 עוד משחק מרובה שערים ומלהיב שסיפק לנו מחזור הפתיחה. הקבוצה הכתומה שלטה במשחק והצליחה להבקיע ארבעה שערים, אותם כבשו גיא איבנוב, ליאם פרץ, אילעי קריב וסהר הרשקוביץ. את השער היחיד של מ.כ כבש אור גיגי.