2 צפייה בגלריה
זיו אריה
זיו אריה
זיו אריה
(ראובן שוורץ)
הפועל ירושלים והפועל חדרה נפרדו הערב (שבת) בתיקו 1:1 באצטדיון המושבה. יתרון של ג’ורדן בוטאקה לא הספיק בגלל שער עצמי ביזארי של נדב נידם שקבע חלוקת נקודות במחזור הפתיחה.
זיו אריה אמר לאחר המשחק: “מאוד מאוכזבים, היינו צריכים לנצח ולנצל את החצי הראשון כדי להוביל יותר ולא לקבל את הגול המצחיק הזה. לבוטאקה יש עוד דרך ארוכה, היה צריך לצאת במחצית כי הוא עוד לא בכושר גופני מלא. אני רוצה להמשיך לקדם את הילדים שלנו, לשחק כדורגל טוב, להביא נקודות ולשמח את הקהל האדיר שלנו שהגיע היום בהמוניו ונתן תצוגה למרות שאנחנו לא בטדי, ננסה לנצח בשבילם שבוע הבא”.
אסף נמני סיפר: “”היינו כל הדרך בגביע הטוטו עם רגליים על הקרקע ואנחנו עדיין מחפשים את הזהות שלנו, היום יצאנו לדרך. התוצאה משקפת מאוד, במחצית הראשונה לא זיהיתי את השחקנים שלי. בחצי השני היינו טובים יותר ואגרסיביים יותר, מחזור ראשון והפנים למחזור הבא. כרגע מתרכזים ממשחק למשחק, נלך, נעשה חושבים ושבוע הבא מול מכבי תל אביב זה עוד אתגר”.
2 צפייה בגלריה
אסף נמני
אסף נמני
אסף נמני
(אחמד מוררה)
כובש השער ג’ורדן בוטאקה: “תמיד נחמד להבקיע אבל בגלל שלא ניצחנו זאת לא שמחה מלאה. סיכמנו עם הצוות המקצועי שאשחק רק עד המחצית. זיו אריה הוא מאמן שדוחף את השחקנים שלנו להיות הכי טובים, אני כבר בן 30 וראיתי הרבה מאמנים והוא מאמן טוב שעוזר לצעירים”.