פרובוקציה נוספת של ארגין עתמאן: הורחק במשחק אימון של טורקיה

המאמן שתמיד נסער על הקווים, הורחק בהכנה מול יוון • מאמן היריבה ניסה לשכנעו לרדת מהפרקט • בסיום המשחק אמר מאמן אנאדולו אפס: "לא הרגשתי בנוח עם השיפוט"

ארגין עתמאן. לא משנה שמדובר במשחק הכנה, צילום: אלן שיבר

אצל ארגין עתמאן לא משנה אם זה משחק אימון או משחק רשמי, הוא תמיד סוער מאוד על הקווים וזה עולה לו בהרבה עבירות טכניות ולא מעט הרחקות.

זכורה בעיקר ההרחקה שלו ביורוליג מול ברצלונה בעונה החולפת כשזמן ארוך לקח לו לרדת מהמגרש ובסמוך לירידה לידר ההלבשה הוא סימן לקהל שהוא אלוף אירופה.

מאמן אנאדולו אפס, אלופת היורוליג בשנתיים האחרונות, הוא גם מאמן נבחרת טורקיה. אתמול (שישי), במהלך משחק הכנה לאליפות אירופה במסגרת טורניר אקרופוליס ביוון, הוא הורחק ברבע השלישי.

עתמאן סירב לרדת מהמגרש ואז קרה דבר חריג. מאמן היריבה, דימיטריס איטודיס, התיישב איתו על הספסל ושוחח עימו ורק אז הוא השתכנע לרדת מהמגרש אל חדרי ההלבשה. דרך אגב, במשחק עצמו ניצחה יוון (ללא יאניס אנטטקומפו) 80:89. למרות זה שהיה משחק הכנה בלבד, האווירה החלה סוערת ובאולם באתונה היו 19,000 צופים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

עתמאן הסביר בסיום: "לא הרגשתי בנוח עם השופטים האלה. אני בכלל לא מבין למה בטורנירים כאלה השופטים מהמדינה המארחת הם אלו ששופטים את המשחקים. מדובר פה על הרמות הגבוהות ביותר והדבר הזה חייב להשתנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר