2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
אחרי ה-0:0 המאכזב בבית מול ראיו וייקאנו במחזור הפתיחה בלה ליגה, ברצלונה תפגוש את ריאל סוסיאדד מחר (ראשון, 23:00) בחוץ במטרה להשיג ניצחון ראשון. לקראת ההתמודדות, צ’אבי התייחס למצב הסגל במסיבת העיתונאים ודיבר גם על העזיבות האפשריות של מספר שחקנים.
צ’אבי אמר: “חלון ההעברות מסתיים בסוף החודש והכול עדיין פתוח. נראה אם יגיעו ויעזבו שחקנים. כרגע אובמיאנג שחקן שלנו ואני סומך עליו, אבל נצטרך לראות מה קורה. כרגע אובמיאנג וממפיס שחקנים שלנו, אם נקבל הצעה נצטרך לשקול את זה. ההעדפה שלנו היא לרשום את קונדה ועדיין יש זמן. נצטרך לקבל החלטות”.
המאמן הוסיף: “יש לי מספר שחקנים שיכולים להחליף את בוסקטס כמו דה יונג, קסייה ופיאניץ’. אנחנו נילחם על כל התארים, צריכים להיות צנועים ולעבוד קשה. היינו צריכים לנצח את ראיו, אבל לא היינו מספיק יעילים. העזיבה של קאסמירו? הוא היה שחקן חשוב עבורם והם איבדו שחקן מפתח. זאת ההחלטה שהם קיבלו”.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
צ’אבי אמר בהמשך: “כרגע נעבוד עם הסגל שלנו, נראה אם נחתים עוד שחקנים, ההנהלה יודעת מה אני חושב שצריך. אלחנדרו באלדה שחקן מצוין שיכול להתחרות בג’ורדי אלבה. הייתי רוצה שהחלון כבר יסתיים, לא קל לחלק מהשחקנים שלנו שיודעים שאנחנו לא סומכים עליהם. אני חושב שצריך לסגור את החלון לפני תחילת הליגות, אני לא חושב שזה מאורגן כמו שצריך. זה מוזר שעובדים עם שחקנים שעלולים לעזוב, זה לא מצב אידאלי”.
על החתמת מגן ימני אמר: “רצינו להחתים את סזאר אספיליקווטה, עכשיו נראה מה נעשה. יש את ז’ול קונדה שיכול לשחק שם, אבל אני מעדיף אותו כבלם. נראה מה יקרה בהמשך. כרגע הלחץ הוא עליי, עשינו הרבה החתמות ויש סגל כישרוני, כרגע אני אחראי למה שקורה ואני רוצה להוציא את המיטב מהשחקנים, שצריכים לשחק ברוגע”.
אגב, צ’אבי לא ציין את סרג’יניו דסט בשחקנים שהם אופציה עבורו לעמדת המגן הימני. ב’אס’ מציינים שעתידו של האמריקאי רחוק מבארסה. המאמן אמר עליו: “הוא יודע מה הסיטואציה שלו”. הכול מצביע שיעזוב.
ככה פותחים עונה: 5 השערים היפים בספרד