שתף קטע נבחר

שואו טיים במלחה: סטפון מארבורי לירושלים?

שמו של כוכב ה-NBA בעבר עלה כמועמד להצטרף לאדומים, אולם כרגע הסיכויים לכך נמוכים. מארבורי שיחק בעונה האחרונה בסין, ובעבר במינסוטה, ניו ג'רזי, פיניקס, ניו יורק ובוסטון

בהפועל ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת בניית הקבוצה בעונה הבאה. לצד השמות שכבר הוזכרו בתקופה האחרונה כמועמדים להצטרף לקבוצה, כמו בראיין רנדל דיון דאוול, עלה בשבוע האחרון גם זה של הגארד סטפון מארבורי, כוכב ה-NBA לשעבר ששיחק בעונה שעברה בסין.

 

מארבורי (33, 1.88 מ') נחשב לאחד הכישרונות הגדולים שגדלו בעיר ניו יורק, אולם גם לשחקן בעייתי ולסרטן קבוצתי לא קטן, שעל אף מספרים מרשימים לאורך רוב הקריירה לא הצליח להצעיד את קבוצותיו להישגים.


סטפון מארבורי מתייבש על ספסל הניקס, נחשב לסרטן קבוצתי (AP)

 

בבירה מקווים כי השחקן שהעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 23 נקודות ו-9.5 אסיסטים למשחק במדי שנחאי ישתכנע להגיע לבירת ישראל, אולם גורמים בקבוצה העריכו היום כי הסיכויים שהעיסקה תצא לפועל נמוכים. חשוב להזכיר כי בירושלים חתומים כבר לעונה הבאה הרכזים יובל נעימי ויוגב אוחיון, כשישנו רצון להביא סקנד גארד נוסף.

 

מארבורי נבחר במקום הרביעי של דראפט 1996 בידי מינסוטה, לאחר שנה אחת בלבד במכללת ג'ורג'יה טק. ב-11 עונותיו ב-NBA הספיק לעבור גם בניו ג'רזי נטס, פיניקס סאנס, ניו יורק ניקס ובוסטון סלטיקס.

 

על אף הדימוי הלא תמיד מזהיר שלו על המגרש, נחשב מארבורי לתומך גדול בקהילה. השחקן שגדל בעוני רב בברוקלין הקים בעבר חברה על שמו ("סטארבורי") דרכה שיווק מגוון בגדי כדורסל ונעליים שנמכרו במחירים נמוכים מאוד. בין הישגיו ניתן למנות בחירה לחמישיית הרוקיז ב-NBA ב-1997, בחירה לחמישייה השלישית של העונה ב-2003 ושתי הופעות במשחק האולסטאר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
סטפון מארבורי
צילום: רויטרס
מומלצים