2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה יצטרכו לקבל החלטות כואבות לגבי המשך דרכם של מספר גדול של שחקנים, ובכללם חלק מהזרים שעלולים לסיים את דרכם. הקבוצה שביצעה מתיחת פנים של לא פחות מ-12 שחקנים חדשים הולכת מדחי לדחי ואתמול (שבת) נחלה את הפסדה השלישי ברציפות במסגרת גביע הטוטו, 3:1 מול חדרה, כאשר הקבוצה של ניר קלינגר ספגה בנוסף את שערה השמיני בשלושה משחקים.
הביקורת במועדון מאוד קשות וגם המאמן לא יוצא נקי: "זה בושה וחרפה מה שקורה אצלנו. אין כלום בקבוצה. כבר צמצמנו ל-2:1, אז בשביל מה לעבור ולשחק עם שלושה בלמים? איך אנחנו יכולים לספוג שער מקרן מהבלם שלהם סיסה? הוא ‘רק’ 1.92, למה שנשמור עליו? יש לנו בלם רומני של 200 אלף אירו כמו אנדריי מירון, בלם ותיק כמו קפילוטו, מלא שנים בליגת העל, ודינו שטיגלץ שקרוב ל-1.90 מטרים, ואף אחד בהגנה לא סוגר את סיסה בקרן.
“אולי אם סיסה היה 2.20 היו שמים לב אליו. ניקטה מוטפאן זה שחקן להפועל חיפה? חוץ מאנדרי סילבה שהוא איכותי, אבל מאוד איטי, יתר הזרים חלשים מאוד. ילדים של חדרה עשו לנו בית ספר. שטיגלץ טנק בחלק האחורי, יואב כץ נתן וחילק צ'קים על כל שחקן שביקשו. אנחנו בפער כזה ענק מהליגה. אנחנו לא ברמה של ליגה לאומית היום. אילו קבוצות פירקו אותנו בגביע הטוטו. אין לנו תבניות התקפה, אין לנו כלום, והגיע הזמן לנקות את הזרים אחד אחד כדי לסגור פערים".
הבעלים יואב כץ, שניהל את המו"מ לצירופו של גיא מזרחי מול מכבי תל אביב, אמר: "צירפנו שחקן צעיר וכשרוני שיוסיף לנו איכות לחוליית ההגנה ויעזור לנו להשיג את המטרות”. כזכור, המגן הימני בן ה-21 שיחק בעונה החולפת במדי עירוני קרית שמונה (27 הופעות ליגה, 2 בישולים). למזרחי שגדל במכבי תל אביב יש 6 הופעות במדי הנבחרות הצעירות של ישראל.
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
שחקני הפועל חיפה
(עמרי שטיין)
בהפועל חיפה רוצים להתנחם בכך שהיום יחלו להתאמן בקבוצה שני שחקני מכבי תל אביב, המגן גיא מזרחי והקשר תמיר גלזר, שאמורים לחזק את החלק ההגנתי, מה עוד שלקראת הפועל ת"א אלון תורג'מן ושובל גוזלן, שלא היו בסגל בגלל שלא חשו בטוב, אמורים לחזור לעניינים.