2 צפייה בגלריה
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
צ'ירון שרי
(עמרי שטיין)
קשר מכבי חיפה, צ'ירון שרי, ערך אתמול (שבת) בערב אימון מלא ויהיה כשיר לפתוח במשחק מול הכוכב האדום. מדובר בבשורה טובה מבחינת האלופה שכן שרי כזכור לא נטל חלק במשחק האחרון מול אפולון לימסול אחרי שחש רגישות ברגלו כבר בחימום למשחק ובחיפה לא רצו לקחת סיכון מיותר והחליטו לא להלבישו בכלל.
בפועל מתברר שמדובר היה במחשבה מושכלת שכן שרי זכה למנוחה ויגיע רענן יותר למשחק ברביעי. “לא הייתה שום סיבה לסכן את שרי מול לימסול ואין ספק שנוכל לראות אותו בשיאו במשחק מול הכוכב כבר ברביעי הקרוב", אמרו בקבוצה.
ברק בכר לא תרגל את ההרכב אבל כפי שמסתמן המאמן מתלבט רק לגבי עמדה אחת והיא האם לפתוח עם דין דוד, או שעומר אצילי יעלה כחלוץ שני לצידו של פרנזי פיירו, מה שידרוש מחיפה לשחק בקו של שלושה בלמים ודולב חזיזה יתופקד על קו ימין. אפשרות נוספת היא להמשיך בקו של ארבעה שחקנים, כשבקישור ישחקו נטע לביא, עלי מוחמד וצ'ירון שרי, בעוד פרנזי פיירו, דולב חזיזה ודין דוד או אצילי יעלו בהתקפה.
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי ודין דוד
עומר אצילי ודין דוד
עומר אצילי ודין דוד
(עמרי שטיין)
בכל מקרה, עושה רושם שהנטייה לתת עדיפות לדין דוד שהגיע למספר לא מבוטל של מצבים בגומלין מול לימסול, אבל נקלע לבעיה של נבדלים שהביאו לפסילת שניים מהשערים שהרשית לרשת של היריבה מקפריסין.
כ-20 אלף מנויים כבר הבטיחו את מקומם בסמי עופר, מה שאומר שבמהלך היום תיתכן פתיחה נוספת לקהל הרחב. בחיפה היו שמחים אם גם השער שהוקצה לטובת אוהדי הכוכב האדום יופשר לטובת אוהדי הקבוצה כמו שקרה במשחקים מול אולימפיאקוס ולימסול בארץ. מנגד, 1,500 אוהדים סרבים הבטיחו את מקומם במשחק בישראל.