2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
קיליאן אמבפה רשם אתמול (שבת) את הופעתו הראשונה העונה במדי פאריס סן ז’רמן, והוא לא נראה שמח על המגרש, אפילו לא לאחר שכבש שער. בצרפת ניסו להסביר את ההופעה העצבנית של הכוכב שגם החמיץ פנדל, וב-’RMC’ קראו למשחק שלו: “הופעה שמעוררת תהיות”.
הכוכב הצרפתי החטיא פנדל, בהמשך גרם לשער עצמי, ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה, פאריס התחילה מתפרצת כשוויטיניה הוביל את הכדור. קשר הרכש הפורטוגלי לא מסר לאמבפה שעשה תנועה, והצרפתי בתגובה ביצע תנועת יד עצבנית, לא המשיך את הריצה שלו קדימה ולא הצטרף לאותה התקפה.
בצרפת ביקרו את הכוכב וטענו: “הוא צריך לשחק עבור הקבוצה ולא שהקבוצה תשחק בשבילו”. לאחר שהבקיע שער, הוא לא חגג ואפילו נראה עצבני, כאשר סרחיו ראמוס ניסה להרגיע אותו ולחש לו דברים. במהלך המשחק אמבפה העיר לוויטיניה מספר פעמים. בסיום ההתמודדות, כשיצא, זכה בכל זאת לתשואות רבות בפארק דה פראנס.
בהמשך הלילה נטען בתקשורת הצרפתית שאמבפה עלה למשחק כשהוא מוטרד מבעיות אישיות, אך ביקש בכל זאת לשחק. המאמן כריסטוף גאלטייה הסביר: “ראיתי את הגישה שלו בסיום המחצית הראשונה. הוא שיחק 45, 60 ו-30 דקות במשחקי ההכנה והמשחק האחרון שלו היה לפני שלושה שבועות. ידעתי שהוא לא יהיה ברמה הפיזית של כולם וזה הגיוני.
קיליאן שחקן תחרותי ורוצה להיות טוב, אבל לוקח זמן להיות במאה אחוז. כשהוא במאה אחוז הוא יעשה את ההבדל אפילו יותר. לא רציתי לקחת יותר מדי סיכונים איתו, הוא שיחק יותר ממה שחשבתי”. מרקו וראטי הוסיף: “אמבפה שחקן גדול, זה נחמד כשהוא עצבני כי זה אומר שאכפת לו מהקבוצה ושהוא רוצה לעשות את ההבדל”.
2 צפייה בגלריה
וראטי, מרקיניוס וראמוס חוגגים, אמבפה לא משתף פעולה
וראטי, מרקיניוס וראמוס חוגגים, אמבפה לא משתף פעולה
וראטי, מרקיניוס וראמוס חוגגים, אמבפה לא משתף פעולה
(רויטרס)
צפו: אמבפה "חוטף" מאלופי הג'ודו