2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער בכדוריד חוגגים
שחקני נבחרת הנוער בכדוריד חוגגים
שחקני נבחרת הנוער בכדוריד חוגגים
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
נבחרת הנוער של ישראל בכדוריד תפגוש הערב (שבת) ב-19:30 בגמר אליפות אירופה דרג ב’ את נבחרת צ’כיה (היכל שלמה בת"א, כניסה חופשית), כשמעבר לזכייה היוקרתית באליפות עומדות על הפרק שתי משמעויות נוספות: הזוכה תבטיח העפלה לאליפות העולם עד גיל 19 שתיערך בקיץ הבא בקרואטיה, ולאליפות אירופה עד גיל 20 בעוד שנתיים.
בישראל רוצים להשלים “דאבל”, לאחר שגם נבחרת העתודה זכתה באליפות אירופה דרג ב’ מוקדם יותר הקיץ, אלא שגם נבחרת העתודה של צ’כיה זכתה באליפות אירופה דרג ב’ (שתי אליפויות שונות לנבחרות דרג ב’ נערכו הקיץ בבולגריה) וגם הצ’כים מחפשים דאבל בגילאים הצעירים, מה שמעניק עוד מימד מסקרן למשחק הגמר הערב.
על הכישרון של נבחרת הנוער שלנו למדנו לאורך הטורניר. טל פלד, היחיד ששיחק גם בנבחרת העתודה (ונבחר למצטיין הטורניר עד גיל 20), יצטרך להיות בשיאו הערב ואילו אסף שרון, שמוביל את הטורניר בכיבושים יחד עם תומאס דראסקאס הליטאי (36 שערים כל אחד), יקווה להפוך אחרי המשחק למלך שערי הטורניר.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער בכדוריד
שחקני נבחרת הנוער בכדוריד
שחקני נבחרת הנוער בכדוריד
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
היריבה היא נבחרת פיזית מאוד, שמציגה את השחקן הגבוה בטורניר, דניאל בלאה, 2.10 מ', ששומר במרכז ההגנה. היא ניצחה עד כה את נבחרות יוון, הולנד וליטא ובניגוד לישראל קיימה שלושה משחקים ולא ארבעה, מה שנותן לה יתרון מסוים. מדובר בנבחרת מוכשרת שמעמידה ממוצע של 36.3 שערים למשחק וסופגת רק 25.3 בממוצע למשחק (נתונים דומים לאלה של נבחרת הנוער של ישראל, שכבשה 35.25 שערים למשחק וספגה 25.3 שערים בממוצע). הכובשים המובילים שלה הם יונאס ג'וזף (21 שערים), דניאל ארבאי (19 שערים) ומיקולאס מאקור (15 שערים).
לפני משחק הגמר ייערכו בהיכל שלמה משחקי הדירוג. בשעה 15:00 ייפגשו הולנד וגיאורגיה במשחק על מקומות 6-5, וב-17:00 ייפגשו יוון וליטא בקרב על מקומות 4-3.