הישג נהדר באליפות אירופה לנוער בכדוריד: ישראל עלתה לגמר

הנבחרת בכחול-לבן גברה על יוון 30:34 ותפגוש מחר את המנצחת בין צ'כיה לליטא • המאמן, אסף לוי: "עם כל השבוע הארוך שעברנו, ועשינו דברים מדהימים - הניצחון הזה לא יהיה שווה כלום אם לא נעשה את אותו הדבר מחר"

נבחרת הנוער של ישראל. הישג נהדר, צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הישג נהדר לנבחרת הנוער של ישראל בכדוריד, שהעפילה הערב (שישי) לגמר אליפות אירופה דרג ב' לאחר שגברה על יוון 30:34. משחק הגמר ייערך מחר (19:30, היכל שלמה, כניסה חופשית) מול צ'כיה, שניצחה את ליטא 27:37.

בכך, נבחרת הנוער משלימה רצף של ארבעה ניצחונות באליפות במאזן מושלם. זכייה בגמר תעניק כרטיס עלייה לאליפות העולם עד גיל 19 בקיץ הבא, ולאליפות אירופה עד גיל 20 בעוד שנתיים, וכאמור תוכל להשלים קיץ חלומי לכדוריד הישראלי אחרי זכייתה של נבחרת העתודה באליפות אירופה דרג ב' עד גיל 20, בסוף החודש שעבר בבולגריה.

נבחרת הנוער של ישראל, צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

כבשו לישראל: אסף שרון 12, בן גונן ואורי פלח 6 כ"א, נועם סוסנה 5, קובי בזק 2, ניצן שמאי, עומרי נוסבוים ואלירן מרקוביץ' 1 כ"א. טל פלד סיפק 11 עצירות מתוך 34 זריקות (32%). ליאור שיין תרם עצירה אחת מ-7 ניסיונות. 

אסף לוי, מאמן נבחרת הנוער: "עם כל השבוע הארוך שעברנו, ועשינו דברים מדהימים - הניצחון הזה לא יהיה שווה כלום אם לא נעשה את אותו הדבר מחר, אבל על היום - קודם כל צריך להגיד לילדים המון המון המון שאפו. פתחנו טוב, וברמה כמו ביום רביעי נגד ליטא. בהמשך הכדורים לא נכנסו, עם החטאות פנדלים ומתפרצות. עדיין היינו במשחק בזכות ההגנה.

בתחילת החצי שני היוונים הפכו את התוצאה, וזה היה נראה שזה לא הולך לכיוון שלנו. עדיין החבר׳ה הראו הרבה אופי, גם אלו שעלו מהספסל הביאו לנו אקסטרות. אני שמח שעשינו את זה יפה בסיוםמחר זה מה שחשוב באמת. אני רוצה את כל האולם מלא, מעודד ותומך". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
נבחרת הנוער של ישראל, צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר