בני סכנין קיבלה היום (חמישי) הודעה מבקרת התקציבים כי היא יורדת לליגה הלאומית כיוון שלא הגישה עד כה תקציב לעונה הבאה. המועדון מצידו מתכוון לערער על ההחלטה והודיע כי הוא יציג את המסמכים הנדרשים.
"המצב קשה ולא פשוט בכלל, אנחנו נמצאים בסיטואציה קשה מאוד", אמר גורם במועדון, "אנחנו מאמינים שנשיג את התקציב הנדרש, אבל צריך להבין שהמצב קשה". בסכנין מקווים שכמו שאנשי עסקים נרתמו לטובת בית"ר ירושלים יהיו כאלה שיעזרו גם להם. יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס, שהודיע על התפטרותו, עשוי לנסות לעזור למועדון למצוא פתרון. מבני סכנין נמסר: "מאשרים את קבלת מכתב המנהלת בנושא התקציב. נגיש ערעור בתחילת השבוע הבא עם תקציב חדש וצירוף המסמכים הנדרשים".
1 צפייה בגלריה
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין חוגגים
שחקני בני סכנין. עלולים לרדת ללאומית
(צילום: עוז מועלם)
אתמול בבוקר הודיע יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס על התפטרותו ועזב את התפקיד אחרי 11 שנים. אבו יונס היה בסערת רגשות בימים האחרונים בעקבות הלחצים שחווה כתוצאה מההתנהלות מול העירייה, מינהלת הליגה והמשטרה. "ההחלטה שלי לעזוב היא סופית, אפסו כוחותיי", סיפר. "אחרי 11 שנה מישהו יחליף אותי. לא באתי לתפקיד הזה לכל החיים. יש עליי לחצים גדולים ועצבים על בסיס יומי. כל יום, כל שעה, כל דקה. הגיעו מים עד נפש, עייפתי".