2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(מרטין גוטדאמק)
אחרי שקיבלו את ההחלטה הסופית של אופ"א שהמגרש הביתי של באר שבע נגד לוגאנו יהיה באצטדיון בנתניה, בהפועל באר שבע שמים את הכל בצד ומתרכזים כעת באיחוד האנרגיות והשלמת המשימה הערב (חמישי, שידור ישיר בספורט 4) – העפלה לשלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג. שריקת הפתיחה שנועדה ל-20:00 נדחתה ל-20:15 בעקבות עומסי תנועה כבדים באזור האצטדיון.
הרכב הפועל באר שבע: עומרי גלזר, אור דדיה, מיגל ויטור, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, מריאנו בריירו, אנדרה מרטינש, תומר יוספי, יוג’ין אנסה ואסטריט סלמאני.
הרכב לוגאנו: אמיר סאייפי, אלאן אריגוני, אלביאן היידארי, לארס לוקאס מאי, מילטון ואלנסואלה, ג'ונתן סאבטיני, אוסמן דומביה, חאדג' מחמוד, מארן היילה סלאסי, הישאם מאהו ובוריס באביץ'.
2 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה
(ראובן שוורץ)
החבורה של אליניב ברדה מגיע להתמודדות הערב כאשר היא מחזיקה ביתרון של שני שערים ממשחק החוץ בשווייץ, אך במועדון נותנים כדוגמה את מכבי חיפה שאמנם הגיעה עם יתרון גדול מהמשחק הראשון, אבל בקלות יכלה להסתבך. "אסור לנו לבוא שאננים, זה שהגומלין לא ייערך בטרנר אמור להעיר אותנו ולכן כולם צריכים לבוא בשיא הריכוז. אנחנו מגיעים עם תוצאה טובה אבל היא שבירה. הכל יכול להיות בכדורגל", אמרו בקבוצה.
כחלק מההפסד הכספי הגדול כתוצאה מהעברת המשחק מטרנר לנתניה, במועדון נושאים בעלויות גם של יציאה לבית המלון כדי לעשות הכנה אופטימלית למשחק. בקבוצה מקווים שיגיעו לפחות 6,000 צופים מבאר שבע, כאשר תגבור הרכבות בסוף המשחק עוזר להגעת אוהדים נוספים שחששו להגיע בגלל הפקקים הגדולים בשעות אחר הצהריים והערב.
בעניין אחר, סקאוט המועדון דודו עזריה המריא לרומניה לקראת משחק הגומלין בין אוניברסיטטה קראיובה הרומנית לזוריה לוחאנסק האוקראינית, שכזכור המנצחת במפגש הזה תשחק בפלייאוף מול המנצחת בין ב"ש ללוגאנו.