"מתחה יותר מדי את הפנים": ההערה שהרתיחה את מיכל צפיר

הזמרת ומנחת הטלוויזיה שמה לב להערה סרקסטית שנכתבה לה בתחתית אחד הפוסטים שכתבה באינסטגרם בנוגע למראה פניה • היא החליטה שלא להתעלם ולדלג על העניין, והגיבה בחריפות

מיכל צפיר, צילום: אריק סולטן

כוהנת הבריאות מיכל צפיר נתקלה אמש (שלישי) בתגובה עוקצנית מצד עוקבת שהתייחסה לנראות פניה וקבעה כי עברה בהם הליך כירורגי. צפיר לא אהבה את הדברים בלשון המעטה, לא נשארה חייבת, והשיבה באריכות לאותה מגיבה שעלבה בה, כשהכחישה בתוקף כל התערבות קוסמטית בפניה ותהתה מה גורם לאותה אישה להגיב כפי שהגיבה ולהעיר בצורה לא נעימה. לבסוף גם העלתה לסטורי את הסיפור ושאלה את עוקביה מה דעתם על חילופי הדברים.

"מתחה יותר מדי את הפנים", כתבה אותה גולשת לצפיר, שבחרה מצדה שלא לחשוף את פניה ושמה של אותה מגיבה. "לא יודעת אם זו חוצפה או סתם שעמום", כתבה מיכל בתחילת התגובה הארוכה לדברים. "לא מתחתי את הפנים, לא מילאתי, לא עשיתי שום התערבות כירורגית", השיבה באופן ישיר לטענה. "לא שאני חייבת לך או למישהו איזה דין וחשבון", הוסיפה. "מאיפה נובע הצורך הזה להעיר? היית רוצה שאעיר לך על המראה שלך? האם זה היה גורם לך להרגשה נעימה?", שאלה בכעס את אותה גולשת. "יש אנשים שנפגעים, יש ילדות שלא יודעות איך להתמודד עם תגובות מהסוג הזה. הגיע הזמן לנהוג אחרת", ביקשה להעביר מסר מחנך. "אמירה כזו לא תורמת לך, ולא לאף אחד, והיא לא קשורה לתוכן עליו אני מתייחסת. תתרכזי בתוכן", גערה בה. "ואם לא מעניין אותך, פשוט הסירי עוקב. נוכחותך כנראה לא תחסר פה".

עוד באותו הסטורי ביקשה מיכל לדעת מה חושבים 65 אלף עוקביה בעמודה בנוגע להערה ולתגובה שהגיעה לאחר מכן. "מה דעתכם?", שאלה. "מצד אחד חשבתי שהיא לא שווה התייחסות, אבל מצד שני אני ממש שמחה שהגבת איך שהגבת", "מדויק! אווירת הרשתות שהכל לגיטימי היא לא לעניין בכלל. טוב לשים גבולות", השיבו העוקבות לצפיר.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר