"יכולה להיות פגיעה שכלית בילד": מורן אטיאס ההריונית שיתפה בתוצאות בדיקות מדאיגות

הדוגמנית חלקה עם הגולשים את תוצאות הבדיקה שעברה, כשסיפרה על פגיעה אפשרית בעוברה • בהמשך בירכה על השיח הכן והפתוח עם עוקביה, שמדרבן אותה לחשוף חלקים פרטיים ואישיים מחייה ומחזק אותה באופן כללי

מורן אטיאס, צילום: אפרת אשל

בבכי ובקול שבור תיעדה עצמה היום (שלישי) מורן אטיאס, שנמצאת בחודשי היריון מתקדמים, כשהיא יושבת מול חוף ימה של תל אביב ומספרת לעוקביה על תוצאות הבדיקות שלה שבהן התגלתה סוכרת היריון, שעל פי כתבות שקראה בנושא עלולה להוביל למצב של פגיעה מוחית בעוברה.

"אני משתפת בחלק הפחות ורוד של החיים, בשום אופן לא רוצה להיות אחראית לאיזושהי אשליה של משהו מושלם", אמרה בעצב. "ארבע לפנות בוקר, אני יושבת מול הים, החרדות שלי התאמתו. התגלה בבדיקה שיש לי סוכרת היריון", אמרה אטיאס בפתח דבריה. "לפי דוקטור גוגל, אחת ההשלכות היא שיכולה להיות פגיעה שכלית בילד או בילדה בהמשך", הוסיפה.

מורן אטיאס משתפת בבשורה לא פשוטה

"יש לזה טיפול - תזונה נכונה והליכות שהפסקתי לעשות. טעות שלי", הכתה על חטא. "אז זהו, גם בחיים הוורודים והמדהימים שלי אני משתפת בחלק הפחות ורוד של החיים, כי בשנים האחרונות נוצרה איזושהי פתיחות וכנות מדהימה שאני חווה גם מכם שאתם כותבים לי ומשתפים אותי ומתייעצים איתי, אז גם אני מתחזקת מכם, וגם בשום אופן לא רוצה להיות אחראית לאיזושהי אשליה של משהו מושלם שלא קיים, שזה מה שלפעמים קורה באינסטגרם. אני משתפת בלי פילטר ומאמינה שהכל יהיה בסדר".

בהמשך העלתה צילום של כף רגלו של העובר, וכתבה לו: "מצטערת שהזנחתי אותך, שהזנחתי הליכות, אכלתי יותר מדי פחמימות בשבועות האחרונים. הרגשתי שהגוף עייף בצורה אחרת והשינוי הגיע מאוחר מדי. טעות שלי שלא דאגתי לך. אני מצטערת ואוהבת אותך הכי בעולם, ומעכשיו שלום לחסה, הליכות ושינה טובה. להתראות לך סוכרת היריון, בעזרת השם נעלה ונצליח. אמן". אנחנו נאחל מכאן רק בריאות ויציאה מחדר הלידה בידיים מלאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר