3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)
דרמה גדולה בבירה. עכשיו זה סופי: ברק אברמוב יורד מעסקת רכישת בית”ר ירושלים. למרות הניסיון האחרון לפתור את הבעיות ולקחת את הקבוצה, הבעלים המיועד הרגיש שהוא נשאר לבד במערכה ופרסם היום (שלישי) הודעה רשמית מטעמו על כך שלא ישתלט על הקבוצה מהבירה. למועדון בכל מקרה יש עד מחר ב-12:00 להגיש את התקציב לעונה הקרובה, ואלא אם יקרה נס של ממש, נראה שהקבוצה תרד לליגה א’.
אברמוב מסר: “הכנסתי את עצמי, באומץ רב, לעסקה מורכבת באופן חסר תקדים, ללא בדיקת נאותות, מתוך הסכמה לקחת על עצמי התחייבויות עתק שיצר המועדון. זאת, כאשר היו הבטחות רבות ושונות מגורמים כאלה ואחרים להירתם ולסייע.
לאור התרחשויות הימים האחרונים, ובפרט העובדה שגורמים שונים שהבטיחו להירתם ולסייע פשוט התאדו ברגע האמת, לאחר שהתנאים המוקדמים שהוצהרו מהיום הראשון לא התקיימו ולא יתקיימו ולאור התנהלות לא מקובלת מצד צדדים הקשורים לעסקה, החלטתי כי יש גבול ונחצו כל הקווים האדומים האפשריים. משכך, החלטתי לסיים את המשא ומתן ולרדת מהאפשרות לרכוש את המועדון. אני מאחל הצלחה רבה לבית"ר ירושלים, שיקרה לליבי ואהובה עליי. מייחל להצלחת הקבוצה ואתרום לה בעתיד, באהבה וברוחב לב”.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(נעם מורנו)
בבית”ר ירושלים לא היו מופתעים ובקבוצה אמרו: “אברמוב צודק, כולם משחקים משחקים, אף אחד לא באמת עוזר כמו שהבטיח, אי אפשר בצורה כזאת להתנהל ונצטרך לחשוב מה לעשות. גם המשטרה, גם עיריית ירושלים, גם ההתאחדות – כל אלה מערימים קשיים. מבינים את אברמוב”.
כזכור, כבר אתמול כל הגורמים האחרים נכנסו להלם, והחלו לעבוד בטירוף על מנת לפתור את הבעיות כדי להפוך את אברמוב לבעלי בית"ר ירושלים. הנאמן של משה חוגג, עו"ד יצחק יונגר, הכין מסמך למכירת הקבוצה/רכישה על ידי אברמוב, אך זה כבר מאוחר מדי לאור החלטתו של הבעלים המיועד לרדת מהעסקה.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)