הפועל באר שבע הודיעה סופית: נארח את לוגאנו באצטדיון נתניה

לאחר ניסיון לשנות את החלטת אופ"א ועל אף עזרה של שר התרבות והספורט חילי טרופר, הדרומיים יאצלו לנדוד על מנת לארח את השוויצרים במסגרת הקונפרנס ליג

שחקני הפועל ב"ש. יארחו בנתניה, צילום: באדיבות הפועל באר שבע

סופית. הפועל ב"ש תארח את לוגאנו ביום חמישי באצטדיון בנתניה. הדרומיים הוציאו היום (שלישי) הודעה שבה נכתב: "על אף פניות חוזרות ונשנות לאופ"א עד רגעים אלו ומאמצים רבים לא נוכל לצערנו לקיים את המשחק בבית שלנו, בטוטו טרנר. את משחק הבית מול לוגאנו נארח באצטדיון נתניה". השוויצרים חששו להגיע לישראל לאחר מבצע "עלות השחר" ופנו לאופ"א שמבחינתה הודיעה לב"ש כי תוכל לארח בסמי עופר או בנתניה, ולבסוף הוחלט לארח בשרון.

עוד נכתב בהודעה של ב"ש: "בהזדמנות זו אנו מבקשים להודות לשר התרבות והספורט, חילי טרופר; יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל, עו"ד יוסי שרעבי, שעשו כל שביכולתם לסייע לקיום המשחק בטרנר. הכרטיסים שנרכשו למשחק בטרנר תקפים לאצטדיון נתניה. עם זאת, אוהדים שרכשו כרטיסים למשחק ומעוניינים לקבל החזר עבור הכרטיס, יוכלו לעשות זאת".

כפי שכבר פורסם, לאירוח המשחק באצטדיון טרנר הייתה חשיבות כלכלית גדולה עבור המועדון, ועל כן נעשו מאמצים על מנת לאפשר את קיום המשחק בבאר שבע.

השר חילי טרופר הוציא מכתב ליו"ר ההתאחדות לכדורגל, שמיועד לאופ"א ובו ביקש לקיום משחק באצטדיון טרנר בבאר שבע ולא בנתניה. המכתב הועבר בשעה האחרונה לאופ״א על ידי יו״ר ההתאחדות, שהמהלך מתואם עימו.

השר טרופר כתב בין היתר כי ״כשר בממשלה ובקבינט המדיני ביטחוני, אני יודע שהמצב הביטחוני המורכב מאחורינו. מגיע לאוהדי הפועל באר שבע שהמשחק יתקיים באצטדיון הביתי. הילדים חזרו לגנים, אנשים חזרו לעבוד והשגרה מחייבת שגם משחק הכדורגל יתקיים כמתוכנן. אנא שקלו שוב להחזיר את המשחק לעיר לטובת האוהדים.״

 

 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר