האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
כותרת יותר אינפורמטיבית: בג''ץ דחה את העתירה המבקשת להכיר בזכות העוברים לחיות. |
פובליציסט |
08.08.22 13:44 |
1 |
מוסרי ? לא |
AQB |
08.08.22 14:09 |
18 |
זכות האישה על גופה |
Aleph |
08.08.22 14:54 |
51 |
נכון רק בתנאי שהעובר מסכן את גופה של האשה |
סטטיסטיקאי |
08.08.22 16:03 |
62 |
ארה״ב 2022:האב שאל את המיילדת אחרי הלידה בן או בת, היא ענתה:״בייבי״,הוא/היא יחליטו כשיגדלו |
tzionist |
08.08.22 16:25 |
69 |
כותרת פחות דמגוגית: בגץ דוחה עתירה חוזרת להתעלם מחוק קיים. |
סקפטי |
08.08.22 15:02 |
53 |
זה באמת סקופ |
איתי שלום |
08.08.22 16:07 |
63 |
ממש לא. צריך פלס ותיק מהנדסה קרבית כדי לספור מקרים בהם בגץ פסל חוקים. |
סקפטי |
09.08.22 08:51 |
91 |
אתה צודק. לרוב הוא פשוט מתעלם מהם |
איתי שלום |
09.08.22 09:02 |
93 |
גם לא נכון. |
סקפטי |
09.08.22 09:18 |
94 |
הוא מתעלם מהחוקים שלדעתו חוקקו על ידי ילידים פרימטיבים חסרי תובנה ושכל, בסה''כ מדובר בסתם |
מרשמלוי |
09.08.22 10:30 |
96 |
מה עם הזכות של הגברים לבחור לא להיות הורים? |
פרופט |
08.08.22 13:44 |
2 |
לגברים אין זכויות |
TheRastaMan |
08.08.22 13:54 |
10 |
בעיקרון בחלק הזה אתה יכול לחתום על ויתור אבהות |
הטכנאי |
08.08.22 14:06 |
16 |
ויתור אבהות? זה מונע תשלום מזונות? |
פרופט |
08.08.22 14:09 |
19 |
אני חושב שזה בעצם איבוד כל הזכויות על הילד משמע גם לא אחריותך ולכל לא אמור להיות מזונות |
הטכנאי |
08.08.22 14:12 |
22 |
אין דבר כזה. אתה מחוייב בתשלום מזונות כי זו טובת הילד ומעוגן בחוק. |
מאשקה |
08.08.22 14:27 |
34 |
הם צריכים לדעת מה לעשות כדי שזה לא יקרה |
AQB |
08.08.22 14:10 |
20 |
יש דבר שנקרא אמצעי מניעה |
חצי פרסי |
08.08.22 14:20 |
27 |
אתה אחראי על גופך. תדאג שלא תהיה אפשרות להריון |
שונרי |
08.08.22 15:06 |
57 |
מה הקשר לנושא השרשור? |
incanus |
08.08.22 16:22 |
67 |
זו זכות יסודית - הזכות לסגור את הריצ'-רצ', ללבוש מעיל גשם או לקשור את מה שצריך. |
סקפטי |
09.08.22 08:52 |
92 |
מי העותר? |
inature |
08.08.22 13:46 |
3 |
כמה גברים |
כונן |
08.08.22 13:54 |
9 |
בגץ הוא המחסום האחרון לפני הפיכתה של ישראל לדיקטטורה דתית |
סתיו צפוני |
08.08.22 13:46 |
4 |
ליברל חשוך לא יותר מואר מחרדי חשוך. חושך זה חושך. |
TheRastaMan |
08.08.22 13:55 |
11 |
אין קשר לרבנים, יש קשר לכך שעוברים רוצים לחיות |
AQB |
08.08.22 14:12 |
21 |
גם זרעונים רוצים לחיות ולכן צריך לאסור על זרע לבטלה .. |
27סוט |
08.08.22 14:26 |
33 |
אמת, התורה אוסרת, אבל זה כל אחד והחשבון שלו מול השם |
AQB |
08.08.22 14:30 |
37 |
מה? למה שאף אחד אחר לא יעשה? אפשר בכיף לאסור בחוק על אוננות. רצח זה רצח זה רצח |
27סוט |
08.08.22 14:36 |
41 |
אדרבא, צא לדרך, בהצלחה |
AQB |
08.08.22 14:41 |
43 |
הלו, לא כל פעולה היא בחזקת רצח. |
רוניר |
08.08.22 14:43 |
44 |
אכן, מי שמת לו קרוב משפחה נקרא אונן, מי ש'הורג' את זרעו נקרא 'מאונן' |
סטטיסטיקאי |
08.08.22 16:08 |
64 |
בהחלט מסכים לדרוג |
רוניר |
08.08.22 16:54 |
76 |
אף אשה לא מבצעת הפלה, כי ככה סתם בא לה! כל אשה שמבצעת הפלה, יש סיבות שאם לא תעשה זה, יפגע בבריאותה הפיסית או |
מירי |
08.08.22 15:03 |
55 |
נשים מגיעות להפלה מסיבות שונות, מעט מאד מהן מגיעות כתוצאה מסכנה |
AQB |
08.08.22 15:10 |
58 |
לחיים האלה שנרקמים יש הורים שיחליטו עבורם.... |
האחות |
09.08.22 03:17 |
90 |
מסתבר שההורים לא יכולים להחליט לבד על מה שקורה אצלם |
AQB |
09.08.22 10:12 |
95 |
דווקא מכיר אחת כזאת. החיים שלה גיהנם עלי אדמות |
קופיקו |
08.08.22 16:27 |
71 |
על סמך מה הקביעה הנחרצת? כי אני מכיר לפחות 2 שעשו הפלה בדיוק מהסיבה ש''לא בא לה ילד עכשיו'' |
צפנת-פענח |
08.08.22 16:31 |
72 |
אל תגזים מדינת ישראל מדינה יהודית דמוקרטית וחילונית |
TAK |
08.08.22 14:19 |
26 |
מדינת ישראל יהודית במהותה, ביחודיותה, באופיה |
סטטיסטיקאי |
08.08.22 16:15 |
65 |
ספר את זה לעובר. |
אלכסנדר |
08.08.22 14:21 |
28 |
ואולי הבעיה איתך היא בהגדרת עובר ועוד יותר בשאלת ממתי בחזקת |
רוניר |
08.08.22 14:46 |
48 |
רק אדם אסור להרוג? |
סטטיסטיקאי |
08.08.22 16:23 |
68 |
את הפרטים הייתי משאיר למומחים |
רוניר |
08.08.22 16:47 |
75 |
אתה צודק, עובר מקבל נשמה מגיל 40 יום, ומאז הלב שלו פועם |
AQB |
08.08.22 20:55 |
77 |
מיום הארבעים לולד הוא יצור חי לכל דבר. סרטון הסברה על הפלות. |
צופה |
08.08.22 16:43 |
74 |
למה פרימיטיביים ?? וכי זה לא ויכוח לגיטימי האם מותר להרוג עובר סתם כי לא בא לי עליו |
דודיבר |
08.08.22 14:26 |
32 |
למייטב זכרוני היה זה הרמטכ''ל רפול (רפאל איתן) |
סטטיסטיקאי |
08.08.22 16:26 |
70 |
שמח שמתחילים להיות עותרים סדרתיים טרדניים מימין |
לאנורמלי |
08.08.22 13:47 |
5 |
עדיף שהימין במדינה כמו שלנו |
Crawl space |
08.08.22 13:51 |
7 |
כל עתירה שמגכיחה את הבג''ץ הוא מצווה גדולה |
לאנורמלי |
08.08.22 13:57 |
12 |
מה התועלת הכוללת לימין מול התועלת של ההטרלות לבג״צ? |
Crawl space |
08.08.22 21:01 |
80 |
השאלה מי מממן. עתירות סדרתיות משמאל הן לרוב על חשבון המדינה, |
rocsteady |
09.08.22 02:17 |
85 |
מתי הוגשה העתירה? מעניין אם ניצן הורוביץ העיר אותם מתרדמתם בניסיונו לרכב על הגל בארה''ב ולקושש 2 קולות נוספים |
מלמ |
08.08.22 13:50 |
6 |
מי עתרו? אגודת אפרת? |
dilbert |
08.08.22 13:52 |
8 |
עמותת ''בעד חיים'' ואורן מרגלית |
מיינדפול |
08.08.22 15:05 |
56 |
לפחות זה. |
galt |
08.08.22 13:58 |
13 |
+++ |
AQB |
08.08.22 14:13 |
23 |
וצריך להוסיף שגם המצב הקיים טעון שיפור. אישה שמעוניינת להפסיק הריון צריכה לשכנע |
galt |
08.08.22 14:35 |
40 |
כמה פתטיים בעלי דעות שמאל אפשר לראות בחתך את התייחסות שלהם |
קומדי |
08.08.22 13:58 |
14 |
אני יהודי חסר דת אתה מרשה לי ?או שאפנה לבגץ |
TAK |
08.08.22 14:21 |
29 |
בבוקר אנחנו אומרים שברוך אתה השם שלא עשני גוי את היהודי אתה עושה במעשים שלך |
קומדי |
08.08.22 14:31 |
38 |
הצבעתי לבנט אז אני שמאל?מה קשור יהודי זה אחד שאימו יהודיה וגם בתעודת זהות שלי הישנה כתוב לאום יהודי ואני |
TAK |
08.08.22 14:43 |
46 |
תדליק את הניצוץ היהודי שבך אחרת הוא בדיוק כמו המצת רק בלי הגז |
קומדי |
08.08.22 14:51 |
50 |
למה אתה לא שואל את ביבי שהתחתן עם גויה ואוכל שרצים |
TAK |
08.08.22 14:56 |
52 |
שמאל זה כול הפוליטיקאים חוץ מבן גביר שהוא ימין |
יהודה |
08.08.22 16:43 |
73 |
הדיקטטורים עם הגלימות בעד רצח עוברים |
רוח שמיניות |
08.08.22 14:00 |
15 |
גם שזה אונס או גילוי עריות??? |
TAK |
08.08.22 14:22 |
30 |
המחוקק הישראלי מאפשר הפלות. זה חוק של הכנסת. תפנה אליהם - זה כמה בניינים ליד. |
סקפטי |
08.08.22 15:24 |
60 |
אז ניתן מפה להבין שהאקטיביזם ה''שיפוטי'' הוא למעשה אקטביזם פוליטי ולא משפטני. והינה למעשה זה מה שבאמת מאפיין |
rocsteady |
09.08.22 02:21 |
86 |
כל הכבוד לבגץ, ולכל שאר הקיצוניים פה, זה שיעור לדרך הנכונה. |
Tom3r |
08.08.22 14:07 |
17 |
''קיצוניים''...למה יצור חי, תמים צריך להירצח כי מי ישמע האמא החליטה להיות לא אחראית |
mirush |
08.08.22 14:17 |
24 |
היום לצערנו אין כמעט אדם בעולם הזה שהוא לא רוצח המונים סדרתי. כ''כ הרבה זרע (יצור חי) לבטלה.. כ''כ הרבה |
27סוט |
08.08.22 14:28 |
36 |
כמה שטויות, הפלה היא רצח שנעשה על חשבוני, בניגוד למשהו שנעשה בביתו של אדם. |
אליצור |
08.08.22 14:43 |
45 |
אמת לאמיתה, ומבחינה רוחנית חמור ביותר |
AQB |
08.08.22 20:56 |
78 |
ואיך צריך לנהוג לדעתך בשבועות הראשונים |
רוניר |
08.08.22 14:32 |
39 |
אמרתם בג''ץ אמרתם הכל..מחליאים! |
mirush |
08.08.22 14:18 |
25 |
רוצים להביא לכאן את הטרלול הרגרסיבי מאמריקה? חלון אוברטון בפעולה ! |
27סוט |
08.08.22 14:25 |
31 |
+42 |
FAO |
08.08.22 14:40 |
42 |
שטות. אקטיביזם פוליטי *ולא שיפוטי* של שופטים בפעולה! גם בישראל טווח הדעות נע בין איסור מוחלט והתרה מוחלטת. |
rocsteady |
09.08.22 02:24 |
87 |
נהדר |
רוניר |
08.08.22 14:27 |
35 |
אין צורך לרמות כה טיפוסית ידידי, לא מדובר בשבועות ראשונים אלא בכל עת. |
rocsteady |
09.08.22 02:28 |
88 |
זה מה שאומרים האנטי יהודים מבגץ . שבדרך כלל רגילים לצפצף על החוק אם לא התאים לדעתם האישית |
ג'ון מגונט |
08.08.22 14:45 |
47 |
החוק שחוקק על ידי האנטי יהודים מהכנסת מתיר הפלות בתנאים מסויימים. חפש ותמצא. בגץ לא שינה פה דבר. |
סקפטי |
08.08.22 15:25 |
61 |
תקדים: שופטי בגצ דנו בעתירה תוך היצמדות ללשון החוק |
מייקי |
08.08.22 14:50 |
49 |
מי הדביל שהגיש בקשה כזו??? 😱😱😱😱😱😱 |
קוראת ותיקה |
08.08.22 15:02 |
54 |
שפויים שנגד רצח במלקחיים ובעד החיים. |
חרוב |
09.08.22 00:53 |
82 |
שפויים... בטח |
קוראת ותיקה |
09.08.22 00:57 |
83 |
צודקת. ה''שפויים'' שלכם הם אלה ש''מפילים' ''מזיקים'' כאלה: (פג חודש חמישי. בשר טרי למקחיים השפויים שלכם) |
rocsteady |
09.08.22 02:46 |
89 |
אפילו סמוטריץ, בן גביר או דרעי או ליצמן לא מעלים את הנושא הזה במצע או בתעמולה כמשהו שבכוונתם לשנות. |
החלילן |
08.08.22 15:12 |
59 |
ביהדות זה הכי חמור |
AQB |
08.08.22 20:58 |
79 |
דברים כאלו צריך להכריע במשאל עם בלבד |
Flyby |
08.08.22 16:19 |
66 |
הפלה זה רצח! |
חרוב |
09.08.22 00:51 |
81 |
יש סיכוי שאם ביבי, סמוטריץ' והחרדים יקבלו 61 וימנו שופטים משלהם ההחלטה הבאה תהיה שונה |
תשבץ |
09.08.22 01:04 |
84 |
חבר מתאריך 19.2.15
10137 הודעות, 115 מדרגים, 203 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בג"ץ מגן על בעלי חיים, הוא מגן על מחבלים, הוא מגן על זכויות העופות, הסוסים, הפרות, העגלים.
בסדר, רק בזכויות עוברים הוא לא מכיר. לא ביג דיל. בסך הכל הוא די מוסרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
שמאלני פרוגרסיבי, כן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
1558 הודעות, 13 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
גובר על זכות העוברים לחיות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45926 הודעות, 240 מדרגים, 455 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אם גופה של האשה שהחלה לגדל את בנה יכול לשרוד עוד שלושה חודשים ביחד איתו אין הצדקה לסיים את חייו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
11360 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אמיתי!!! היום כבר לא עונים על שאלה שכזאת… חזרה וענתה לאב המבולבל…. זכותך להסתכל ולהחליט…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9606 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
11140 הודעות, 60 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
בגצ בדרך כלל נוהג להתעלם מחוקים קיימים
או לכל הפחות פוסל אותם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9606 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.18
11140 הודעות, 60 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
או מחליט פשוט להפוך אותם למה שמתחשק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9606 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.12
9658 הודעות, 67 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
חכ"ם שנבחרו ע"י מליוני בוחרים סכלים וחסרי הבנה, או בקיצור אינם עומדים במבחן ה"סבירות",
רק הגזע העליון, המכונה בג"ץ, שחבריו בוחרים את עצמם, יודע להבחין מי הוא הח"כ ה"סביר", ומי אינו "סביר", וכמובן אסור להתייחס לחוקים שחקק,
זאת תורתו של אהרן ברק על רגל אחד .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
8055 הודעות, 40 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
11754 הודעות, 103 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
10446 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
8055 הודעות, 40 מדרגים, 75 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.14
10446 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2039 הודעות, 14 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
גם אם תוותר על אופוטרופסות עדיין תהיה חייב בתשלום דמי מזונות. האמא כן יכולה לחתום ויתור בשם עצמה, אבל הילד עדיין יוכל לתבוע ממך בשם עצמו מזונות רטרואקטיביים כשיגיע לגיל 18.
קיצר, שים קונדום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.08.22 בשעה 14:42 בברכה, AQB
ואם הם לא דאגו לכך, זה המחיר, וזו התוצאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.1.21
187 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
7929 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.09
7271 הודעות, 72 מדרגים, מינוס 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9606 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
6067 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.12
24593 הודעות, 134 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.7.18
6605 הודעות, 26 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הנשלטת על רבנים פרימיטביים וחשוכים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
11754 הודעות, 103 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
הוכחת את זה יפה מאוד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
וכמובן לא מדובר על מצב מסוכן או מצוקה נפשית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25207 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.08.22 בשעה 14:42 בברכה, AQB
אף אחד אחר לא יעשה זאת
ובכל זאת יש הבדל בין זרעונים והפוטנציאל שלהם
לעוברים שקיבלו כבר נשמה בתוך 40 יום והלב שלהם פועם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25207 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
2676 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45926 הודעות, 240 מדרגים, 455 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
ועל אף הדמיון והשורש המילולי הזהה יש הבדל בין רמת הרצח של זרע, לרמת הרצח של עובר בתחילת הריון, לרמת הרצח של עובר בסוף הריון, ולרמת הרצח של אדם חי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
2676 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
אבל למה להשתמש במילה הקשה - רצח , בעניינים שהם בפירוש לא כאלה ,
ובשום פנים ואופן אינם יכולים להחשב כפשע
ואפילו לא כחטא, במובן האזרחי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
10280 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
הנפשית. לא יהיה חוק כזה, נגד הפלה, במדינת ישראל.
תתקדמו! אנחנו מזמן יצאנו מהמדבר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
יכולה להיות מצוקה נפשית, משפחתית וחברתית
אפשר להבין, אבל יש נשים שפשוט לא לקחו אמצעי מניעה,
ורוצות להפיל כי כרגע זה לא מתאים מכל מיני סיבות
ועליהן אנחנו מדברים,
יצאנו מהמדבר אבל אנחנו עדיין יהודים, וצריך לחשוב ברצינות על החיים שמתרקמים להם שם בבטן האשה,
אחרת זו פשוט הפקרות, וחוסר לקיחת אחריות,
אילו היית רואה באולטראסאונד עובר חי שמורידים אותו היית חושבת אחרת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
16501 הודעות, 271 מדרגים, 531 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
לא רבנים, לא שופטים ולא עוברי אורח...
צאו לנשים מהרחם!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
בשביל זה יש תורה, והקב"ה שנותן את החיים מההתחלה ועד הסוף הוא שמחליט מה יקרה שם, והוא שנתן לנו את ההוראות האלה בתורה, וזהו ספר התפעול שלנו כיהודים.
ודווקא את שנמצאת שם ורואה את ניסי הניסים שמתרחשים שם צריכה להבין זאת.
עם אמונה או בלי, אני לא מתווכחת, זוהי המציאות שלנו.
וגם בג"ץ החליט שהוא מתערב
כל אחד שיעשה חושבים ויקח אחריות על מעשיו, כי יש לכך תוצאות
זהו דיון וכל אחד יכול להביע את דעתו, כמו שעושות כל הרשויות שמחליטות בעניין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.16
6598 הודעות, 33 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
אני ממש מרחם עליה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
1859 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
אפשר להתדיין האם זאת בחירה לגיטימית או לא, אבל בודאי שלא ניתן לקבוע בנחרצות כשקבעת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5907 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45926 הודעות, 240 מדרגים, 455 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
היא דמוקרטית לא כדי להגשים את חלום הדמוקרטיה בעולם, כי יש כבר דמוקרטיות אחרות בעולם,
היא דמוקרטית כי זו שיטת הממשל הכי פחות גרועה,
והיא לא חילונית, היא מאפשרת חופש דת לפרט, בעוד שהיא עצמה שומרת על מסורתיות בפרהסיה הציבורית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
2080 הודעות, 9 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
2676 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
אדם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45926 הודעות, 240 מדרגים, 455 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
למה הראיה הבינארית הזאת? האם האדם נהיה אדם רק ברגע הלידה? האדם לא מקבל את חייו בהדרגה במהלך חודשיי ההריון?
האם זרע החודר אל ביצית הוא ברמת חיים זהה לתינוק המזהה את קול אימו מתוך הרחם? אין התקדמות בכל 40 השבועות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
2676 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
בוא נסכים על העיקרון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.9.17
6909 הודעות, 70 מדרגים, 121 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
https://youtu.be/MQWs0rndZ_M
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.18
1239 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
האם מותר להרוג עובר חי רק בגלל שהוא מוסתר בבטן האם ? יש כאן שאלה קרדינלית לא פשוטה כלל וחבל לערבב בזה שנאה לדתיים.
דרך אגב נראה לי שהיה איזה רמטכל שסיפר שהוריו היו עניים ולא היה להם כסף לשלם על הפלה ולכן הוא זכה להיוולד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
45926 הודעות, 240 מדרגים, 455 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
שלהוריו לא היו שתי לירות לשלם לרופא עבור הפלה אלא רק 1.20, אז הוא נשאר בחיים:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
15938 הודעות, 79 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.21
4450 הודעות, 28 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
יתעסק בעיקר ובמה שמאחד, לא בביטול הפלות וטפסי הורה 1+2. אולי ככה תוכל להיות ממשלת ימין מתפקדת שמטפלת במה שבאמת חשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.4.18
15938 הודעות, 79 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אני שמח שמגישים עתירה לבג"ץ שיקבעו שפסח הוא בכלל ביום אחר, ושאר עתירות הזויות.
כי יש עתירות אפילו יותר הזויות מהשמאל, שהתקבלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.21
4450 הודעות, 28 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
גם ככה מהדהדים תעמולה נגד הימין 24/7.
לא צריך לעזור להם ולהוכיח שמדיניות ימין מגיעה מקיצוניות דתית. נשאיר את זה לאמריקאים ולמדינות שלא נמצאות במצב שלנו. לשייך דבר בסיסי כמו הפלות לשמאל/ימין זה אסון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
17702 הודעות, 77 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
3539 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
43612 הודעות, 286 מדרגים, 141 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מקווה שחייבו אותם במקסימום הוצאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
5503 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
https://tinyurl.com/2p9ubamh
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
88786 הודעות, 313 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפחות בעניין זה איראן זה שם ובארה"ב - לא פה.
אפילו במקרים בהם לא מוסרי *שלא* לבצע הפלה(פיגור קשה ועמוק עם תוחלת חיים מובטחת של 4 שנים) אסור לבג"צ להתערב, קל וחומר כאשר מדובר בעתירה שטנית הדורשת שהמדינה תיקח בעלות על גוף של נשים, כאילו היו צאן ובקר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
88786 הודעות, 313 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ועדה שפעמים רבות שואלת שאלות חודרניות ולא קשורות.
וכאשר מדובר במימוש של זכות הרי שמוסרי לחלוטין לשקר את המדכא(המדינה במקרה זה). ולכן אין שום בעיה שהאישה תגיד כל דבר שצריך בכדי לממש את זכותה על גופה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.11.18
1815 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בכל אופן לא תימצאו הגיון באנשי שמאל-היא והוא יכולים להיות אולטרה פמניסטיות ובאותה נשימה תומכי ערבים (כן זה רציני מתקיים בו זמנית באותם אנשים )
שום קשר בניהם מחבד שנאה לדת היהודית
רוצה להדליק שמאלן תגיד לו שהוא פמניסטית שתומך בערבים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5907 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.11.18
1815 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
תגיד גם אתה שמאלן תומך בפמניסטיות ועל הדרך תומך בערבים ובהקמת מדינה ערבית נוספת?
תגיד על הדרך מה ההבדל בין ערבי מעזה לערבי ביפו?
שמאל זה כלום שנאה זה הקו המוביל אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5907 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
אפיקורס אז מה קשור כל מה שכתבת
בנט לא מסר שטחים לאויב כמו ביבי ימין חזק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.11.18
1815 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
תענה בכנות למה כל השמאלנים מתחמקים מהשאלות האלו
מה ההבדל בין ערבי מעזה לערבי מיפו?
איך זה שהשמאלנים הם אולטרה פמניסטיות ומצד שני תומכים בהקמת מדינה ערבית נוספת?
כפי שכבר אמרתי לשמאלן המצוי אין דעה או דרך ברורה ,השנאה זה הקו המנחה שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5907 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
תשאל את השמאלנים ולא אותי
תעשה טובה ותגדיר מי זה שמאל ואז אני אגיד לך איזה מפלגות הן שמאל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.20
254 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.21
2247 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.5.13
5907 הודעות, 16 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9606 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
17702 הודעות, 77 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
את פועלם של שופטי בגצ.
אקטיביזם פוליטי!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.14
3983 הודעות, 19 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אל תשכחו שאי אפשר לבצע הפלה מחודש מסויים. וכן, אם מישהי נכנסה בטעות להריון צריך לאפשר לה להפסיק אותו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.09
16705 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25207 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43412 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
2676 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
ומעניין לשמוע אם לשיטתך יש להמשך בהריון בכל תנאי ,
וגם כשהוא פרי אונס
או שמדובר שיוולד עם פגמים חמורים ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.09
16705 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
25207 הודעות, 128 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11848 הודעות, 35 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
17702 הודעות, 77 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
השופטים מייצגים רק את הדעה הקיצונית ביותר שהא בצד שמאל.
קרי, רצח תינוקות!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
2676 הודעות, 15 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ומי הם ההזויים בתוכנו שלא מכירים בזכותה של אישה על גופה במיוחד בשבועות הראשונים להריון.
וכמובן כל מקרה לגופו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
17702 הודעות, 77 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.2.22
1749 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
השאלה מה אומר החוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9606 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.5.14
10118 הודעות, 57 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
15903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1500 הודעות, 12 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
החיים של העובר הם לא של האישה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
15903 הודעות
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.18
17702 הודעות, 77 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
4180 הודעות, 34 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הבנתי שהיהדות פחות קיצונית בענין הפלות מהנצרות, במיוחד ב 3-4 חודשים ראשונים להריון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
7737 הודעות, 90 מדרגים, 179 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
8877 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אזרח לא בוחר את הממשלה ולכן אין לו שליטה על דברים כאלו, הכנסת אינה נציגה נאמנה לכל ההחלטות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1500 הודעות, 12 מדרגים, 11 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
83914 הודעות, 353 מדרגים, 659 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד