טונה סטארקיסט נעלמה משופרסל: מי שנכנס הבוקר (יום שני) לסניפי שופרסל ראה שמדפי הטונה ריקים מטונה סטארקיסט. לפי שופרסל, היבואנית דיפלומט עצרה אספקה לרשת וזאת הסיבה לחוסר במוצר, אבל ייתכן גם שהרשת הורידה את המוצרים הנותרים מהמדפים כחלק מהמו"מ בין השתיים, שכן מותגים אחרים של דיפלומט כמו פנטן, הד אנד שולדרס, אריאל ומילקה כן נוכחים עדיין בסניפים.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
טונה סטארקיסט נעלמה מהמדפים. סניף שופרסל הבוקר
טונה סטארקיסט נעלמה מהמדפים. סניף שופרסל הבוקר
טונה סטארקיסט נעלמה מהמדפים. סניף שופרסל הבוקר
(צילום: מירב קריסטל)
דיפלומט הודיעה על העלאות מחירים של עד 23% וקיבלה בתגובה מחאה מצד הרשתות וההסתדרות בין היתר. עקב כך, הודיעה שתדחה את העלאות המחיר עד לאחרי החגים באמצעות מבצעים שתעניק לרשתות על מוצריה עד אז. היבואנית איימה כי רשתות שלא ייענו להצעה לא יקבלו סחורה. שופרסל כנראה לא הסכימה לכך ולפי שופרסל: דיפלומט התקפלה היום והסכימה לא להעלות מחירים ברשת. כלומר ללא דרכים עקיפת כמו מבצעים, או דחייה עד אחרי החגים.

משופרסל נמסר כי המותג יחזור למדפים: "שופרסל שמחה להודיע כי הגיעה להבנות עם חברת דיפלומט, לפיהן העלאת מחירים לצרכן הישראלי אינה באה בחשבון בעת הזו. נמשיך לפעול ככל שביכולתנו על מנת להילחם ביוקר המחייה".
שופרסל בעצמה העלתה את מחירי מוצרי המותג הפרטי שלה ולא הודיעה האם תקבל את בקשותיהן של חברות נוספות שהודיעו על העלאות מחירים לאחרונה, ביניהן: שסטוביץ, מארס וקימברלי קלארק. עוד קודם לכן ייקרו ספקים רבים מוצרים בכלל השוק, בין היתר מאפיות הלחם למשל, ולא מן הנמנע שגם בשופרסל.