השפלה למשמרות המהפכה: "ישראלים הפילו את פורטל החדשות המפורסם"

לפי דיווח ב-Iran International, קבוצת פצחנים בשם "צבא הגנבים" השביתו את אתר החדשות המזוהה עם משמרות המהפכה, "פארס", ונכון למועד פרסום הידיעה הוא עדיין לא נגיש

מתעכבת פתיחת השגרירות בעיר.טהרן, צילום: AP Photo/Vahid Salemi, File

האם מלחמת הצללים בין ישראל לבין איראן שמתנהלת לכאורה על-ידי חיסולים בלב טהרן ותקיפות סייבר בישראל הובילה להפלת אחד מאתרי החדשות המרכזיים באיראן, וכזה שמזוהה עם הגורמים הבכירים ביותר? 

לפי דיווח באתר Iran International, קבוצת פצחנים בשם Army of Thieves (צבא הגנבים) הצליח להשבית את האתר של "פארס", סוכנות הידיעות שמזוהה עם משמרות המהפכה, שהם הגוף הצבאי-כלכלי החזק ביותר באיראן ולמעשה מהווים הזרוע הביצועית של המנהיג העליון עלי חמינאי. 

לפי בדיקה של "ישראל היום", אכן האתר לא היה נגיש נכון לשעה 21:30 היום (ראשון), ייתכן שבגלל קבוצת הפצחנים הישראלית, אף שלא ברור אם אכן מדובר בישראלים והאם הם אכן אלו שגרמו להפלת האתר. 

כזכור, בחודשים האחרונים איראן האשימה את ישראל בשורה של חיסולים נגד דמויות בכירות בתכנית הטילים או מדענים במתקני גרעין, כמו גם את חיסול אחד הדמויות הבולטות בתכנון פעילות איראנית בחו"ל, סיאד חודאיי, שחוסל בלב טהרן על-ידי יורים מאופנוע. פצחנים איראנים גם מרבים להתרברב בכך שהצליחו לשבש אתרים ישראלים, ולאחרונה טענו שהצליחו לפרוץ לאתרי הרכבת הקלה ואתרים ממשלתיים שונים בישראל. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר