2 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(האתר הרשמי של ויטסה)
מכבי תל אביב מתקרבת לרשום וי גדול על אחד היעדים הכי גדולים שלה בקיץ הנוכחי, אלי דסה. אחרי פערים של כ-200 אלף אירו לעונה בין הצדדים, נרשמה התקרבות גדולה כאשר הצהובים הרימו את ההצעה שלהם עבור המגן הימני ובהצעה החדשה הפערים כבר צומצמו באופן ניכר. כעת במועדון מאמינים כי עלו הסיכויים של השחקן לחזור לישראל אחרי שלוש העונות שלו בוויטסה ארנהם. כזכור, על ניסיון הצהובים להחזיר את דסה לקריית שלום פורסם לראשונה ב-ONE כבר בחודש אפריל.
דסה החזיק במספר הצעות לאורך הקיץ מליגות שונות, כולל בהולנד, אך הצהובים לא ויתרו עליו לרגע והמנהל המקצועי, ברק יצחקי, שמר על קשר רציף איתו בניסיון להחזיר אותו כאשר היה ברור מבחינת המגן הימני שאם הוא עוזב את החלום האירופי שלו וחוזר לשחק לישראל, כנראה עד לסיום הקריירה, הוא רוצה לעשות את זה בסכום אשר יצדיק את ההחלטה שלו. “ישנן שיחות כל הזמן עם אלי דסה, הקשר הוא רציף, כולם יודעים מה השאיפות שלו”, הסבירו בסביבת המו”מ.
מגן נבחרת ישראל יחגוג בדצמבר את יום הולדתו ה-30 וכזכור את מכבי ת”א עזב אחרי העונה הראשונה עם ולאדן איביץ’ שהסתיימה באותה אליפות מפורסמת שנגמרה ב-31 נקודות הפרש. בקיץ לאחריה חתם בוויסטה ארנהם ומכבי ת”א החליפה אותו באנדרה ז’ראלדש. כעת אם חזרתו של דסה תושלם, הפורטוגלי ייפרד מהמועדון ויפנה את המשבצת שלו לבלם זר.
במכבי ת”א מאמינים כי ביומיים הקרובים יצליחו להשלים את עסקת דור פרץ כפי שפורסם לראשונה ב-ONE. השחקן כבר נאות לחזור לישראל וסוכנו אבי נמני ישוב מחו”ל ביום שני ולאחר מכן המגעים אמורים להגיע לכדי מיצוי וחתימה על החוזה. הצהובים יקדימו את הטיסה שלהם לסלוניקי לקראת הגומלין מול אריס בקונפרנס ליג, וימריאו כבר מחר בשל המצב הביטחוני והאזעקה שתפסה אותם באימון אמש.
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
דור פרץ
(רדאד ג'בארה)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.