4 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה
(עמרי שטיין)
עם יתרון משמעותי של 0:4 מהמשחק הראשון מול אפולון לימסול בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה המריאה היום למשחק הגומלין בקפריסין (שלישי, 20:00) כדי להשלים את המלאכה לקראת המפגש הצפוי עם הכוכב האדום בפלייאוף, שיכריע את גורל המשך העונה של הירוקים באירופה. 1,500 אוהדי חיפה הבטיחו את מקומם באצטדיון GSP שבו ייערך הגומלין.
סאן מנחם אמר לפני ההמראה: "ממש לא יהיה פשוט, הם עומדים טוב, קבוצה חזקה ואגרסיבית. נכון שעשינו תוצאה מצוינת, אבל לא מקלים ראש, באים לתת עבודה ולסיים את זה שם. הקהל? אני חווה אותו שמונה שנים, זה הקהל הטוב בארץ שמלווה אותנו בטוב וברע, וכשטוב אז כל השדה פה על הרגליים ואיפה שאנחנו לא הולכים אנחנו מרגישים אותם. זה נותן לנו את כל הגב האפשרי".
4 צפייה בגלריה
סאן מנחם
סאן מנחם
סאן מנחם
(עמרי שטיין)
בקבוצה לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, מקווים לשמור על רשת נקייה לפחות בפתיחת המשחק ולמנוע מאפולון להיכנס למשחק. "אם נחשוב על הכוכב האדום, אנחנו עלולים להסתבך בקפריסין", אמרו בקבוצה, "המטרה שלנו היא לעבור את המשחק בשלום".
המאמן ברק בכר מתכנן רוטציה רחבה ככל שניתן על מנת ששחקני המפתח יאגרו כוחות לקראת הכוכב האדום. בכר לא מתכוון לקחת סיכונים מיותרים עם דולב חזיזה שסוחב צהוב שני, וכרטיס נוסף יגרום להיעדרותו מהמשחק הראשון מול הכוכב האדום, כך שהוא לא יפתח וגם לא ישחק אם הסיטואציה במשחק תאפשר זאת.
4 צפייה בגלריה
אמור לנוח. חזיזה
אמור לנוח. חזיזה
אמור לנוח. חזיזה
(עמרי שטיין)
גם בוגדן פלאניץ' צריך להיזהר מצהוב שני שעלול לסבך אותו לקראת משחק הגומלין מול הכוכב האדום וגם כאן נשקלת האפשרות לא לפתוח עם הבלם שטרם חתם על החוזה החדש ועשוי לעשות זאת בקרוב מאוד. מרבית הפרטים עם הבלם כבר סוכמו.
אגב, בחיפה דוחים מכל וכל את האפשרות של העברת המשחק הביתי מול הכוכב האדום בצל המצב הבטחוני. במועדון הביעו תקווה שעד המשחק מול הסרבים מבצע "עלות השחר" יסתיים.
4 צפייה בגלריה
חיפה תסתדר בלעדיו בגומלין? פלאניץ'
חיפה תסתדר בלעדיו בגומלין? פלאניץ'
חיפה תסתדר בלעדיו בגומלין? פלאניץ'
(עמרי שטיין)
בנושא אחר, ההתאחדות לכדורגל הודיעה לאופ"א כבר בנובמבר האחרון כי בתאריכים 4-5 באוקטובר (ימי שלישי ורביעי) שנופלים בערב ובמוצאי יום כיפור, עלולה להיווצר בעיה אם וכאשר תעפיל לליגת האלופות קבוצה ישראלית, במקרה הזה חיפה. במצב כזה, היא לא תוכל לשחק בצום כיפור ובהתאחדות אמרו בנושא: "בכל מקרה צריך לחכות להגרלות ולראות מי תשובץ ואיפה. גם בשנה שעברה היה סיפור כזה וטיפלנו מול אופ"א". יש לציין שהמחזור השלישי בבתים ייערך באותם תאריכים.
בתוך כך, מחמוד ג'אבר טרם החלים מהפציעה וייקח לו עוד שלושה שבועות לפחות עד שיתאושש משבר הדחיסה בירך. בשלב זה הקשר ממשיך להיעזר בקביים. ינון אליהו (סיבה אישית), יצטרף מחר לקבוצה בקפריסין.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.