י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"להשיב את ההרתעה"

באופוזיציה מגבים את לפיד: "תתקוף בעוצמה"

מבצע "עלות השחר" שנפתח לפני שעות ספורות ישפיע גם על המערכת הפוליטית, ובייחוד על מעמדו של ראש הממשלה יאיר לפיד, שללא ניסיון צבאי או ביטחוני מנהל מערכה ראשונה, מה שעלול לחזק או לפגוע במעמדו 

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

במערכת הפוליטית מעניקים היום (שישי) גיבוי מלא למבצע "עלות השחר" נגד ארגון הג'יהאד האסלאמי. ראש האופוזיציה בנימין נתניהו צייץ לפני כניסת השבת: "מחזק את צה"ל וכוחות הביטחון שלנו. אוהבים אתכם ומתפללים להצלחתכם".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' העניק גיבוי נחרץ יותר והתמקד בדרג הפוליטי: "אדוני ראש הממשלה, היו וישנם בינינו הרבה חילוקי דעות על הממשלה, הקמתה ותפקודה. בעת הזאת, יש לך גיבוי מלא מאיתנו למתקפה נרחבת נגד האויב. תושבי עוטף ישראל אינם אזרחים סוג ב׳, וסגר מתמשך בגלל איומי הג'יהאד האיסלאמי אינו מתקבל על הדעת", כתב בטוויטר. הוא קרא ללפיד: "תתקוף בעוצמה ובנחישות, יש לך גיבוי מלא מהאופוזיציה".

יו"ר ש"ס אריה דרעי כתב: "בעת הזו אני מבקש לשים את כל חילוקי הדעות הפוליטיים בצד ולהתאחד כולנו סביב חיילי צה"ל. ‏אני דורש מהמערכת הצבאית והדרג המדיני להשיב את ההרתעה. האויב חייב להבין כי דמם ונפשם של תושבי העוטף אינו מותר".

חבר הכנסת איתמר בן גביר קרא לממשלת ישראל: "להפציץ בלי לרחם, להוריד בניינים של פעילי טרור, לחסל מאות מחבלים ולא להרפות". לדבריו, "יש לנו הזדמנות לכתוש את המחבלים ולא לוותר - על כל טיל לישראל, 50 טילים על עזה".

ח"כ בן גביר הוסיף: "הגיע הזמן להפסיק עם הפסקות האש הזמניות ולהכחיד את קיני הטרור. לתושבי הדרום מגיע שקט לטווח ארוך ולא לחיות בפחד. תנו לצה"ל לנצח".

אמיר אוחנה מהליכוד כתב: "יש גיבוי מלא לכל פעולה שנועדה לחיזוק ביטחונם של אזרחי ישראל. בעת הזו נחזק את תושבי עוטף עזה, ואת ידם של חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, שתתקיים בהם ב"כ: יְבָרֶכְךָ ה' וְיִשְׁמְרֶךָ. יָאֵר ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ. יִשָּׂא ה' פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם. שבת שלום".

מפלגת הציונות הדתית תקפה: "ההתגייסות האוטומטית של תומא סולימאן וחבר מרעיה לצד האויב בשעת הלחימה - לא יכולה לעבור בשתיקה".

"בכנסת ישראל יושב גייס חמישי ומתסיס נגד אזרחי ישראל ומדינת ישראל. המילים שלהם לא רק חמורות ובזויות הן גם מסוכנות. במידה ויתחילו התפרעויות נגד אזרחי ישראל בעקבות ההסתה של חברי הכנסת הערבים יש לגדוע את הפרעות ביד קשה ולהעמיד את המסיתים לדין. אנו קוראים למשטרת ישראל להיערך מראש ולדכא בנחישות כל התפרעות ואלימות .לא ניתן לחזור למראות של פרעות שומר החומות".

מבצע עלות השחר הג׳יהאד האיסלמי אופוזיציה עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד