אושיית הטיקטוק ולדיר סגטו, המוכר ברשת גם בתור ה"האלק הברזילאי", הלך לעולמו. מקורבים של סגטו סיפרו לכתבים מקומיים שהוא חש ברע בתחילת השבוע, ופנה לאחת השכנות שלו לעזרה לאחר שהתקשה לנשום. הוא פונה לבית חולים באזור, ושם התמוטט במיון אחרי שככל הנראה לקה בליבו.

סגטו התפרסם ברשת בגלל הסרטונים בחשבון הטיקטוק שלו, שם היו לו יותר מ-1.7 מיליון עוקבים. כמו כן, פועל הבניין לשעבר נהג להזריק שמן סינטול לאזורים שונים בגופו בשביל ליצור את האפקט של שריר מנופח.

@valdirsegatooficial

♬ Euphoria - Amanda Rosa

@valdirsegatooficial

♬ som original - userValdir Synthol Oficial

בן ה-55 התראיין בעבר לגבי האובססיה שלו לשרירים מנופחים ואמר שהוא שואב השראה ממגוון מודלים לחיקוי, כולל ארנולד שוורצנגר והענק הירוק. מעבר לזה, הוא טען שתושבי האזור שלו מכירים אותו היטב ומכנים אותו בכל מיני שמות.

"אנשים קוראים לי 'האלק', שוורצנגר או הי-מן כל הזמן ואני אוהב את זה מאוד", סיפר. "מאז שהתחלתי להזריק סינטול הכפלתי את היקף השריר הדו-ראשי שלי. למרות זאת, אני רוצה להגדיל אותו אפילו עוד יותר".

@valdirsegatooficial

♬ som original - userValdir Synthol Oficial

סגטו ציין שרופאים הזהירו אותו כבר לפני 6 שנים שתרכובת השמן שהוא מזריק לגופו מסכנת את בריאותו ועלולה לגרום לו נזק בלתי הפיך. למרות זאת, הוא התעלם מאזהרותיהם וטען שהאובססיה שלו עם המראה החיצוני היא למעשה הדרך שלו להתמודד עם האובדן של אביו ואחיו.

"טיפוח הגוף היא הדרך שלי לשכוח מהבעיות שלי בחיים", סיפר. "לא עובר יום בלי שאני מקבל כל מיני הערות מגעילות ברשתות החברתיות. מצד שני, יש לי גם המון מעריצים מכל העולם. אי אפשר לרצות את כולם. אני משתדל לקבל את הביקורת ולהמשיך הלאה בחיי". סגטו הלך לעולמו בגיל 55.