נבחרת ישראל לנוער הפסידה הערב (שני) 82:66 לצרפת החזקה במסגרת אליפות אירופה עד גיל 18 שנערכת באיזמיר שבטורקיה. שחקניו של אלעד חסין פתחו את הטורניר עם שני ניצחונות מול צפון מקדוניה ובריטניה, מה שעזר להם, למרות ההפסד היום, לסיים במקום השני, ממנו הם עולים לשמינית הגמר. בשלב הבא ישראל תפגוש את פולין, שסיימה במקום השלישי בבית ב'.
1 צפייה בגלריה
נועם יעקב שחקן נבחרת הנוער של ישראל
נועם יעקב שחקן נבחרת הנוער של ישראל
צרפת הייתה גדולה על ישראל. נועם יעקב
(צילום: Fiba)
צרפת שלטה במשחק לחלוטין והובילה כבר 31 הפרש במהלך הרבע השלישי, אז עלתה ל-35:66 והיה ברור שהמשחק נגמר מבחינת ישראל. הצרפתים גם שלטו לחלוטין בריבאונד עם 25:41, כולל 20 ריבאונדים בהתקפה.
קלעו בנבחרת: ניב אבידן 14, מאור נקרשביץ׳ 9, בן אונצ׳ה 8, אילי דולינסקי 7, אלון מיכאלי 6, נועם יעקוב ויואב ברמן 5 כ״א, עמית מנחם 4, יאיר דוברת ועידו מנצ׳ל 3 כ״א וניב לאמפרט 2.
את צרפת הוביל זקארי פרן עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים.
מאמן הנבחרת אלעד חסין אמר אחרי המשחק: "שיחקנו מול נבחרת נהדרת. למרות התוצאה אני גאה מאוד בשחקנים. אני חושב ששיחקנו בהרבה דקות כדורסל טוב, הגענו לזריקות טובות וגם שמרנו לא רע. הדבר היחיד שיצאתי מאוכזב ממנו הוא שניב לאמפרט נפצע, אנחנו עדיין לא יודעים מה חומרת הפציעה. נקווה שהפציעה לא חמורה. אני חושב שיש רק מה להתגאות במשחק הזה, הפנים שלנו קדימה למשחק הבא מול הפולנים או הגרמנים ביום רביעי".