הריאיון המלא, הערב

מירי רגב נגד משה גפני: "מקשקש עצמו לדעת, פוגע במחנה"

ח"כ מירי רגב התארחה באולפן 'כיכר השבת' ותקפה בחריפות את ח"כ משה גפני בשל השיחות שהוא מנהל עם יאיר לפיד: "צריך לדבר פחות. האמירות של גפני פוגעות במחנה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי)

ח"כ מירי רגב (הליכוד) התארחה באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' ותקפה בחריפות את יו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני, בשל השיחות שהוא מנהל עם יאיר לפיד: "צריך לדבר פחות. האמירות של גפני פוגעות במחנה". הריאיון המלא, ישודר הערב ב'כיכר השבת'.

לדבריה: "אני מאמינה שאם נעבוד נכון ואם גפני ידבר פחות ויקשקש את עצמו לדעת פחות, ויבי בסופו של יום שאנחנו כולם צריכים להתכנס לממשלה לאומית בראשותו של נתניהו כי אין לחרדים פרטנר טוב יותר מהמחנה הלאומי ומהליכוד, הם יודעים את זה".

"הפעם יהיו 61", הוסיפה רגב: "כי הייתה שנה גרועה מאוד לאזרחי מדינת ישראל. מרעיבים את הילדים של כולם, זאת ממשלה מנותקת, זאת ממשלה שלעולם לא תקח לצידה את החרדים, לא את ליברמן ולא לפיד, הוא התגאה בזה שכל ממשלות לפיד לא היו בהן חרדים. ראש ממשלה שלא מגיע לכותל כי הסיפור היהודי לא מעניין אותו, איתו אתם תלכו לשבת? אתם לא תשבו איתם כי כך גדולי התורה יפסקו".

ח"כ רגב הוסיפה בביקורת על ח"כ גפני: "האמירות של גפני פוגעות במחנה, האמירות האלו מבריחות לו אנשים לבן גביר. הן מבריחות אנשים מהמפלגה שלו לבן גביר כי לא אוהבים את מה שהוא אומר, לא אוהבים את זה שהוא מזגזג עם המועמד הטוב ביותר למחנה הלאומי. אם הוא יפסיק לדבר את דיבורי הסרק האלה ויתעסק רק בדבר אחד להביא אנשים להצביע - אנחנו נביא יותר מ-61. גפני צריך להיות חלק מהמחנה הלאומי. האמירות האלו לא מסייעות לו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר