2 צפייה בגלריה
ניימאר וליאו מסי חוגגים
ניימאר וליאו מסי חוגגים
ניימאר וליאו מסי חוגגים
(רדאד ג'בארה)
פאריס סן ז’רמן דרסה הערב (ראשון) את נאנט 0:4 במשחק הסופרקאפ הצרפתי וזכתה בתואר הראשון שלה לעונה החדשה. אלופת צרפת הגיעה לישראל ונתנה הצגה נהדרת לצופים שמילאו את בלומפילד, כשליאו מסי, ניימאר (צמד) וסרחיו ראמוס כבשו והלהיבו את הקהל הישראלי בביצועים נהדרים.
ניימאר אמר לאחר המשחק: “האמת ממש כיף פה בארץ, אהבתי את מזג האוויר והיה משחק כיף. אני, מסי ואמבפה אולי נעשה היסטוריה ביחד, זה היה משחק ראשון של העונה והתחלנו אותו עם ניצחון”.
סרחיו ראמוס סיפר: “איך אני מרגיש פיזית? שמח מאוד אחרי עונה קשה. סיימתי טוב את העונה והיה לי רצון גדול לשחק. לאט לאט אני מוצא את הקצב הכי טוב, הרגשתי טוב הערב. זה עושה חשק לעונה”. ראמוס המשיך לגבי המערך החדש: “ההגנה בקו שלושה? טוב מאוד. זו מערכת חדשה, אני צריך לעבוד ביחד עם מרקיניוס וקימפמבה. נמשיך לעבוד על תנועות, תזמון ועומק”.
2 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס חוגג
סרחיו ראמוס חוגג
סרחיו ראמוס חוגג
(רדאד ג'בארה)
המאמן החדש, כריסטוף גאלטייה, אמר: “אני מאוד שמח מאיך שהשחקנים שיחקו. עבדנו יפה בהגנה ובהתקפה. אני שמח שהגביע חוזר איתנו לפאריס. הגיע לנו לזכות בתואר. היו לנו הרבה הזדמנויות, השחקנים עבדו יחד באינטנסיביות, היינו בכושר טוב וחילצנו כדורים במהירות מדהימה, כך שאני מרוצה. זו הצלחה נהדרת לזכות בתואר כבר בפתיחת העונה וראיתם את ה-DNA של פאריס סן ז’רמן, נמשיך לעבוד קשה לקראת המשך העונה כדי לגרוף הצלחות נוספות. אנחנו תמיד חייבים לנצח כי אנחנו פאריס סן ז’רמן לכן היה חשוב לי לפתוח עם ניצחון ועם תואר ראשון”.
על הכוכבים בהתקפה הוסיף המאמן: “ליאו מסי וניימאר התחילו טוב את העונה הזאת. יש להם שיתוף פעולה נדיר האחד עם השני. המטרה שלנו היא לעבוד על השילוב של השלישייה הקדמית עם קיליאן אמבפה להמשך. הם חייכו ושיחקו כדורגל שמח, ולכן גם אני שמח. אמבפה הוסיף לקבוצה בעונה שעברה הרבה איכות, אני לא מופתע מכך שהשחקנים עבדו בשיתוף פעולה טוב בלעדיו. קיליאן מתכונן למשחק הבא והוא ישתלב בהמשך”.