3 צפייה בגלריה
יעקב טומרקין
יעקב טומרקין
יעקב טומרקין
(רדאד ג'בארה)
השחיין האולימפי יעקב טומרקין לא יתחרה באליפות אירופה שתתקיים בעוד כשבועיים ברומא, לאחר שלא הצליח לעמוד בקריטריון לתחרות. בכך למעשה, הוא סיים את העונה ויתכונן לשנתיים הבאות שיהיו האחרונות ולהופעתו האחרונה ככל הנראה במשחקים האולימפיים בפאריס 2024.
טומרקין הודיע הערב (ראשון): “בקיץ הזה סימנתי לעצמי מטרה להתחרות באליפות אירופה, אך לצערי לא תמיד הכל עובד לפי התוכנית. אחרי קמפיין אינטנסיבי של חמש שנים לקראת אולימפיאדת טוקיו, החלטתי בשנה זו להתרכז גם במשפחה, להיות הורה פעיל ונוכח יותר בארץ, לאסוף את הבנות שלי מהגן ולהשכיב אותן לישון - דבר שלא תמיד מתאפשר עם טיסות תכופות כחלק מאורח החיים של ספורטאי אולימפי - ובצד המקצועי לשמור על ראש נקי ולהימנע מפציעות לקראת השנתיים הבאות לאולימפיאדת פאריס”.
השחיין בן ה-30 הוסיף: “במהלך העונה למדתי להיות יותר קשוב לגוף שלי אחרי שנים של עומס, לדעת מתי הזמן הנכון לדחוף קדימה ומתי הזמן הנכון להתאושש. השנה הצלחתי לשבור שיאי ישראל ולהיות מדורג במקום השמיני בדירוג הכללי בסבב גביע העולם ולזכות ב-12 מדליות – דירוג שיא של שחיין ישראלי. אני אצפה בחברים דרך מסך הטלוויזיה שורפים את הבריכה באליפות אירופה ברומא. בהצלחה”.
3 צפייה בגלריה
יעקב טומרקין
יעקב טומרקין
יעקב טומרקין
(איציק בלניצקי)
איגוד השחייה צפוי להודיע מחר על הסגל המלא שימריא לאליפות אירופה בשחייה שתתקיים ברומא, כשמי שתמשוך את מירב תשומת הלב היא אנסטסיה גורבנקו. כמו כן, רון פולונסקי, מירון חרותי ואביב ברזילי השיגו את הקריטריון בין היתר.
3 צפייה בגלריה
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
אנסטסיה גורבנקו
(סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה)