הערב (ראשון, בקשת 12) ישודר תחקיר "חשיפה" על איש עסקים מפורסם באשר להתנהלותו נגד נשים. זאת, לאחר שלמערכת התוכנית הגיעו בחודשים באחרונים מספר עדויות של נשים, בהן כאלה שניהלו עמו מערכות יחסים, באשר להתנהלותו כלפיהן ועל ניסיונותיו של איש העסקים ללחוץ עליהן לחזור בהן מעדותן. בסוף השבוע האחרון, מאז פורסם על עליית התחקיר, הגיעו באופן מפתיע ומעלה חשד תגובות ממשתמשים פיקטיביים לחשבון האינסטגרם הפרטי של חיים אתגר. "בסוף השבוע קיבלתי לחשבון האינסטגרם כמות בלתי נתפסת של תגובות של משתמשים פקטיביים". סיפר מגיש "חשיפה" הבוקר. כך פירסם בעמוד שלו: 

 

במהלך העבודה על התחקיר, הגיע לידי מערכת "חשיפה", מסמך שגיבש איש העסקים נגד אותן נשים שהשתתפו בתחקיר ובו מפורטים שמות המתלוננות ומכיל בין היתר הכפשות ומשימות שיש לבצע בעזרת חוקרים פרטיים; חקירה של מתלוננות, איתור מתלוננות נוספות, השגת דו"ח רפואי אישי של אחת מהן ומציאת דרך "לפתור" את השתתפותה של אחת השנים בתחקיר. בנוסף, נשקלה גם האפשרות להפיק סרט נגדי המגולל את הדרך שבו מכפישים את שמו של אדם ותופרים לו תיק, כולל גיוס קציני משטרה לשעבר שיקחו חלק בסרט.

עוד נחשף כי אחת המשימות שתוארו במסמך המדובר אכן יצאה לפועל. ככל הנראה גורמים מטעם איש העסקים התחזו לאחת המתלוננות ויצרו קשר עם מרפאה בחו"ל על מנת להשיג מסמך רפואי אישי שלה. בעקבות כך, המסמך הרפואי נשלח לאותם גורמים וכעת מצוי בידיהם.

מטעמו של עורך הדין אסף שרעף, המייצג את איש העסקים נמסר בתגובה: "מרשי יעשה כל שביכולתו על מנת להוכיח את חפותו. כל פעולותיו של מרשי נעשו כחוק, מרשי עומד בפני תלונות שווא של נשים בגירות אשר פעלו נגדו לאחר שהסתיים הקשר ביניהם. יודגש כי חלק מהתלונות נדחו בעבר על ידי בית המשפט, ולגבי האחרות אפילו לא התקיימה חקירה".