1 צפייה בגלריה
אין קשר להולאנד. לבנדובסקי
אין קשר להולאנד. לבנדובסקי
אין קשר להולאנד. לבנדובסקי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
רוברט לבנדובסקי התראיין בשבוע החולף וסיפר שלא מעט שקרים נכתבו עליו בנוגע לעזיבת באיירן מינכן, כשבין היתר הכחיש שהסיבה שעזב את הבווארים הייתה מועמדותו של ארלינג הולאנד. בראיון של המנהל המקצועי של אלופת גרמניה, חסן סליהמיצ’יץ’, הוא ענה לחלוץ הפולני בשיחה עם ’בילד’.
“באיירן שיקרה? אני לא יכול להבין את זה. אבא שלי לימד אותי שכשאתה עוזב, אתה אף פעם לא סוגר את הדלת עם הישבן. הוא בדרך לעשות בדיוק את זה”, אמר סליהמיצ’יץ’ על הפולני והוסיף: “אנחנו ללא ספק נדבר עם ז’ואן לאפורטה על ההתנהגות של לבנדובסקי בפעם הבאה שנראה אחד את השני”.
בהמשך, סליהמיצ’יץ’ אישר שבאיירן לא תרכוש עוד שחקני התקפה בקיץ ובכך שם סוף לשמועות על מעבר אפשרי של כריסטיאנו רונאלדו: “השוק עדיין פתוח, אבל אנחנו שמחים ומרוצים מהסגל שלנו בהתקפה, אז החלק הקדמי צפוי להישאר כפי שהוא. לא אדבר על שחקנים שתחת חוזה במועדונים אחרים”.
כזכור, בראיון שלו לבנדובסקי אמר: “העזיבה שלי בכלל לא קשורה לארלינג הולאנד, גם אם משהו לא טוב לי – האמת חשובה יותר. ההחלטה ממש לא הייתה בגללו, לא ראיתי שום בעיה שיצטרף, אבל אנשים לא אומרים את האמת. לי חשוב להישאר ברור, בשבועות שלפני שעזבתי את באיירן העניינים הפכו למאוד ‘פוליטיים’”.
הפולני המשיך: “במועדון ניסו למצוא תירוץ לאוהדים למה מוכרים אותי, כי היה להם קשה להסביר את זה לאוהדים. הרבה ח** נאמר עליי והייתי צריך לקבל את זה, זאת לא הייתה האמת, אבל בסוף ידעתי שהאוהדים, אפילו בתקופה הזאת, יתמכו בי, וזה השפיע עליי מאוד”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
0:2 לברצלונה, שערים לדמבלה ולממפיס