עכשיו זה חתום. עידן חדש-ישן בשכונת התקווה: אחרי שש שנים כבעלי בני יהודה, ברק אברמוב מפנה את הבמה לטובת משה דמאיו, ששימש בעבר כמנכ"ל ובעלים וכעת יעמוד בראש קבוצת הרכישה - כפי שנחשף ב"ידיעות אחרונות" ו-ynet. דמאיו אמור לעבור בקרוב את הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות.
המספרים מאחורי העסקה: 750 אלף שקל לטובת כיסוי חובות; קבוצת דמאיו תהיה אחראית על כיסוי יתר החוב ותיהנה ממיליון שקלים שאמורים להיכנס מהמינהלת בשל התחייבויות עבר; היא לא תשיב לאברמוב הלוואת בעלים בסך 1.8 מיליון שקל גם במקרה של עליית ליגה.
2 צפייה בגלריה
בדרך לרכישת בית"ר? אברמוב
בדרך לרכישת בית"ר? אברמוב
בדרך לרכישת בית"ר? אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
דמאיו כבר התחיל לעבוד: אלירן עטר צפוי להמשיך במועדון. המאמן אורי גוטמן, שהשלים עד כה כמחצית הסגל בלבד, יקבל בקרוב חיזוק.
זהו צעד משמעותי בכוונה של אברמוב לרכוש את בית"ר ירושלים, לקראת הדיון הקריטי בבית המשפט בנוגע לדרישת המשטרה שיציג ערבות של 11 מיליון שקל. אברמוב מנסה להגיע לפשרה מול המשטרה לפיה יקדים תשלום של 4.25 מיליון שקלים לסינגולריטים ומאוחר יותר יעביר אליה את יתר הסכום.
2 צפייה בגלריה
כבר התחיל לעבוד. דמאיו
כבר התחיל לעבוד. דמאיו
כבר התחיל לעבוד. דמאיו
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר אופטימיים כי יצליחו לעמוד בלוח הזמנים עד יום רביעי הבא. "כשהגעתי לבני יהודה מעטים האמינו כשדיברתי על זכייה בתארים. אני יכול לומר שבהרבה מאוד מטרות שהצבתי לעצמי, הצלחתי", נפרד אברמוב מהכתומים.