3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(ראובן שוורץ)
למרות שעלתה בהרכב חסר מאחר ולא עברה ביום חמישי בבקרה התקציבית, הפועל תל אביב פותחת את העונה בכדורגל הישראלי ברגל ימין. לעיני אלפי אוהדים אדומים ביציעים, החבורה של קובי רפואה גברה אמש (שבת) 1:3 על הפועל ירושלים במחזור הראשון של גביע הטוטו ונתנה כמה דברים טובים לקראת המשך ההכנה לליגה.
"חשוב לפתוח את גביע הטוטו עם ניצחון", אמרו במועדון, "כל ניצחון חשוב לביטחון של השחקנים ששיחקו, מן הסתם המטרה היא לעשות את הכל כדי להגיע הכי מוכנים שיש לליגה. כל עוד הקבוצה לא תעבור בבקרה התקציבית ונעלה עם הרכב אחר לא נצליח להתקדם כקבוצה".
במועדון בטוחים שיסגרו את החוב למאור בוזגלו שהיווה את המכשול כדי להעביר את הקבוצה בבקרה. שחקנים כמו יהב גורפינקל, סינטיהו סלליך, פאבלו גונזאלס, דור אלו, קייס גאנם ואנשי הצוות המקצועי ניר דוידוביץ' ועומר דמארי לא נכללו בטופס המשחק. "בימים הקרובים זה ייפתר ונעביר את הקבוצה בבקרה", אמר גורם במועדון. מבחינה כספית, הבעלים של הפועל תל אביב רושמים הקיץ הכנסת שיא ולא תהיה להם לשלם מיידית את החובות השונים, לכן ההערכה היא שהכסף לא יוקדש לחיזוק משמעותי של הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב
(ראובן שוורץ)
הפועל תל אביב שרוצה לעבור בבקרה התקציבית, קיוותה לפתור את העניינים עם מאור בוזגלו והציעה לשלם כ-500 אלף ש"ח נטו במקום 600 אלף ש"ח נטו (נפסק כ-1.1 מיליון ברוטו), דבר שנפסל על הסף מבחינת בוזגלו ונציגיו. לכן, הנהלת המועדון צריכה להפקיד את מלוא הסכום בברוטו, ונזכיר שיש דיון נוסף בספטמבר שבו הסכום אף עשוי לגדול. בוזגלו אינו מוכן לוותר על שקל אחד לאור הסחבת הגדולה שהכניסו אותו בעלי המועדון.
המאמן קובי רפואה מעוניין לחזק את הקבוצה עם בלם זר, כאשר הספרדי טאצ'י לא יגיע בגלל פערים כספיים ויש משא ומתן עם שני בלמים אחרים והתקווה לצרף את אחד מהם עד סוף השבוע. רפואה רוצה לחזק את הסגל במגן שמאלי נוסף, למרות יכולת מפתיעה של איציק שולמייסטר. בצוות המקצועי רוצים עוד קשר ישראלי, כשהשם החם הוא יובל אשכנזי, אבל נכון לעכשיו אין לכך אור ירוק מבחינה כלכלית.
על כר הדשא, בקבוצה יצאו מרוצים ממה שראו ובטח מהמחצית הראשונה שהייתה טובה ועם יתרון של שני שערים. מי שסחף את רוב המחמאות היה הקשר מכפר קאסם הישאם לאיוס, שכבש את הראשון במבצע מרשים. גם הקשר שלומי אזולאי קיבל שבחים על כמה פעולות טובות מאוד ושער בפנדל, כאשר הצעירים סתיו למקין, עילאי קריספי, רן בנימין ועומר סניור רשמו הופעה טובה לדעת הצוות המקצועי.
3 צפייה בגלריה
הישאם לאיוס בועט לשער
הישאם לאיוס בועט לשער
הישאם לאיוס בועט לשער
(ראובן שוורץ)
מי שערך הופעת בכורה מאז חתימתו היה הקשר הצעיר אל ים קצנפולסקי, שהוצג רק ביום חמישי האחרון אחרי סאגה ארוכה שהסתיימה. קצנפולסקי ערך אימון וחצי במדים האדומים מחדש וקיבל כבר דקות לאור הסגל החסר, אבל יגביר את הקצב בצורה מסודרת. אלן אוז’בולט פתח ויצא אחרי 60 דקות כמתוכנן ועשה כמה פעולות טובות לבכורה הרשמית בישראל במדים של הפועל תל אביב.