סערת ה'שייגעץ'

יועז הנדל עונה לאייכלר: "שנאת אחים טהורה"

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב למתקפה החריפה של ח"כ ישראל אייכלר נגדו באולפן 'כיכר השבת': "שפה שאמורה לזעזע את כולם. נגד הציונות הדתית, נגד הציונות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר הנדל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב הלילה (ראשון) למתקפה החריפה של ח"כ ישראל אייכלר נגדו באולפן 'כיכר השבת': "שפה שאמורה לזעזע את כולם. נגד הציונות הדתית, נגד הציונות".

השר הנדל כתב בחשבון הטוויטר שלו, בתגובה לריאיון של ח"כ אייכלר: "רואה עכשיו. תשעת הימים, באמת מצטער בשביל הדובר. שנאת אחים טהורה. ושפה שאמורה לזעזע את כולם. נגד הציונות הדתית, נגד הציונות והמשרתים כדי להגן עליו. פשוט נגד. מאחל לו להרבות אהבת חינם".

כזכור, בריאיון באולפן 'כיכר השבת', תקף ח"כ אייכלר: "עצם העובדה שאנשים חצופים שבאים מבתים דתיים, את החוצפה והשנאה הזאת לחרדים הם קיבלו בבתים הדתיים שלהם, להתנשא על אדמו"רים כמו שהוא עשה לאדמו"ר מויזניץ', לעקור את הבסיס של טלופנים הכשרים שזאת זכות בסיסית".

אייכלר: "הנדל אויב - שרוצה לשרוף נשמות"

אייכלר תקף: "כל התועבות מותר לאדם לעשות בשם חופש הפרט אבל לשמור על עצמו עם טלפון כשר? יבוא איזה שייגעץ כמו הנדל, חצוף, וימנע את זה. ברור שאסור לו להיות בשום זירה ציבורית, אבל אני לא בעל הבית, אם נהיה חלשים אז הוא יהיה חזק".

"יועז הנדל יש לו חוצפה", הוסיף ח"כ אייכלר: "איתו לעולם לא נשרת, אתה לא אח שלנו, גם לא בן דוד שלנו, הוא אוייב, הוא רוצה לשרוף את נשמות ישראל. ולא בגלל שהוא רוצה לשרוף אלא בגלל החוצפה הוגאווה שלו".

"אדם כזה הוא סמל של מה שנאחנו צריכים להחלם נגדם, בדרך אחת, בקלפי", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר