הן חוזרות: הפרויקט החדש והמסקרן של הספייס גירלז

יוצרי הסדרה התיעודית המדוברת "הריקו האחרון" שעקבה אחר מייקל ג'ורדן, עומדים לשתף פעולה עם להקת הבנות האייקונית בסדרה חדשה • אפילו ויקטוריה בקהאם, שלא נוהגת להשתתף באיחודים ובפרויקטים המשותפים של הלהקה, תצטרף

הספייס גירלז, ב-2012, צילום: איי.פי.

חדשות טובות למעריצות ומעריצי הספייס גירלז: הרכב הבנות האייקוני יזכה בקרוב לסדרה תיעודית מעמיקה אודותיו, מבית היוצר של "הריקוד האחרון", הסדרה התיעודית המשובחת שעקבה אחר הכדורסלן האגדי מייקל ג'ורדן וקבוצתו השיקגו בולס במהלך עומת האליפות של השנים 1998-1997.

על פי דיווח בעיתון הבריטי "הסאן", יוצרי הסדרה אף הצליחו לגייס לפרויקט את ויקטוריה בקהאם, הלוא היא פוש ספייס, חברת הלהקה היחידה שנוהגת שלא לקחת חלק באיחודים ובפרויקטים המשותפים של בנות ההרכב. מלאני בי סיפרה על הסדרה בראיון שהעניקה לגוף תקשורת באוסטרליה, ורמזה כי הדוקו מעורר הציפיות ייצור אפקט דומה לזה של "הריקוד האחרון" גורף השבחים.

"הבמאי וכל הקונספט מאחורי הצילומים מאוד טוב, אז אנחנו נעשה איתם גרסה משלנו", אמרה סקארי ספייס. עוד גילתה כי הסדרה תתמקד בסיפורים ובאנקדוטות מחיי הלהקה שטרם סופרו, כשהיו עוד הרכב פעיל בשיא הצלחתו. "בסוף סיבוב ההופעות שלנו ב-2019, אמרתי נתראה בשנה הבאה, אוסטרליה", סיפרה ל"דיילי טלגרף". "ואז התחילה הקורונה והתוכניות של כולם עפו מהחלון". עוד אמרה כי הלהקה מתכננת לשוב לבמות בקרוב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר