2 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(רדאד ג'בארה)
אחרי המכירה הצפויה של בני יהודה למשה דמאיו, בבית״ר ירושלים מבינים כי אם יוסר המכשול עם משטרת ישראל, ברק אברמוב יהיה הבעלים הבא של המועדון ויציל את הקבוצה מירידה לליגה א׳.
בבית״ר ממתינים לתגובת המשטרה לבקשה שהגיש הנאמן עו"ד יצחק יונגר לבית המשפט - לקיים דיון דחוף בנוגע לשתי דרישות דרקוניות של המשטרה, שכרגע הן המכשול היחיד בדרך להעברת הקבוצה מהבירה ממשה חוגג לאברמוב.

אלו שתי הדרישות של המשטרה

1. דרישה מאברמוב (או מכל רוכש אחר) להעביר 11 מיליון ש״ח למשטרה כדי שזו תדאג שהכסף הזה לא יועבר לחוגג במסגרת החובות לסינגולריטים.
2. דרישה ש-100% ממניות המועדון יועברו לאברמוב רק בעוד שלוש שנים. כלומר, אברמוב ירכוש את בית״ר, ישלם הכל ורק עם עם סיום פריסת תשלומי החובות של המועדון בעוד שלוש שנים, הוא יהפוך לבעל השליטה במניות המועדון. זו דרישה שבוודאות מחסלת את האפשרות שבית״ר תימכר.
2 צפייה בגלריה
עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר
(רדאד ג'בארה)
בבית״ר, כאמור, ביקשו דיון דחוף בבית המשפט ומחכים לתגובת המשטרה שהתבקשה להעביר את התייחסותה לעניין עד ליום ראשון. יונגר מבקש לבטל מיידית את דרישות המשטרה שמונעות את מכירת המועדון, מה שעלול להוביל לירידה לליגה א׳ ומשם עד לפירוק המועדון שלא יוכל להחזיר את החובות.
״האינטרס של המשטרה צריך ואמור להיות זהה לשלנו - שהמועדון לא יילך לפירוק כי אז אין דרך להחזיר כסף לנושים ולסגור חובות", אומרים בירושלים, "אנחנו מקווים שהעניין הזה יסתדר כבר בתחילת השבוע הבא. אם נפתור את עניין המשטרה, בית״ר תשחק בליגת העל בעונה הבאה עם בעלים חדש״.
איביץ': ידעתי לאן אני מגיע, זה תהליך