2 צפייה בגלריה
כרם פרימו
כרם פרימו
כרם פרימו
(באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
חמש שנים אחרי שאחותה גפן פרימו זכתה במדליית הזהב בפסטיבל האירופי, גם כרם פרימו עשתה זאת וזכתה הערב (חמישי) במדליית הזהב במשקל של עד 63 ק”ג בפסטיבל בסלובקיה.
כרם החלה להתחרות בסיבוב השני ורשמה ניצחון על יריבה מפינלנד, עלתה לרבע הגמר ובקרב מול האיטלקייה שרה קורבו ניצחה עם ווזארי בניקוד זהב, בחצי הגמר פרימו ניצחה בווזארי גם את נלה נובאק הגרמנייה ובגמר הרשימה עם איפון מול אדל קלמן מהונגריה, על אף שנפצעה בראשה.
בוועד האולימפי בישראל ציינו: “כרם פרימו נתנה הופעה נפלאה והפכה להיות אלופת פסטיבל הנוער האולימפי לשנת 2022. זוהי מדליית זהב שנייה במשחקים לישראל והרביעית בכלל. היא מצטרפת למועדון יוקרתי של זוכי הזהב בפסטיבל ובהם גם אחותה הגדולה, חברת הסגל האולימפי לפאריס 2024 גפן פרימו”.
2 צפייה בגלריה
כרם פרימו בפעולה
כרם פרימו בפעולה
כרם פרימו בפעולה
(באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
בנוסף, האתלט הצעיר נועם ממו ממשיך להרשים. אחרי שזכה במדליית הכסף באליפות אירופה עד גיל 18 שנערכה בירושלים בריצת 800 מטר, הערב הוא זכה במדליית הזהב בחצי המרחק בפסטיבל הנוער האולימפי האירופי.
ממו בן ה-16 חצה ראשון את קו הסיום בגמר ה-400 מטר ורשם שיא אישי עם תוצאה של 47.62 שניות. בכך למעשה, הוא הצטרף כמובן לפרימו ולשחיין אוקאן גולדין שזכו בזהב בתחרויות בסלובקיה.