ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
רגע לפני ייאוש

קריאה לציבור להיות חלק ממערך החיפושים אחר מוישי קליינרמן

כבר למעלה ממאה ועשרים יום שמוישי קליינרמן לא אותר, המשפחה שכבר קורסת מדאגה ויגון החליטה לרתום למשימה חוקרים פרטיים שינסו להבין לאן מוישי שלהם נעלם • העלויות הגבוהות כמו גם המשך תחזוק הבית והילדים, גורמים להורים לשבר מוחלט. רגע לפני ייאוש, זאת ההזדמנות שלכם לסייע למשפחה השבורה

קריאה לציבור להיות חלק ממערך החיפושים אחר מוישי קליינרמן
מוישי קליינרמן צילום: באדיבות המצלם

שעת בוקר מוקדמת בבית משפחת קליינרמן שבמודיעין עילית. ההורים שכבר לא ישנו כדבעי למעלה ממאה יום מנסים לאזור כוחות ולהכין לילדיהן סנדוויצי'ם ולהוציא אותם למסגרות הלימוד, מי לתלמוד תורה ומי לבית הספר. הם קרועים מעייפות, עיניהם טרוטות לחלוטין, אבל אין להם ברירה, יש להם עוד ילדים בבית, יש להם משפחה שלמה שהם צריכים להחזיק, לגדל, לתמוך ולאהוב.

לחצו כאן וטלו חלק במערך החיפושים>>>

מוישי קליינרמן, נער צעיר, משאת נפשם של הוריו יצא ביום בהיר אחד למירון, אך מאז הוא לא שב הביתה, עבר יום, חלפו להם שבועיים, אך הילד לא השמיע אות חיים. מאז חייהן של ההורים השתנה מקצה לקצה, מחיים מאושרים ותוססים, מחיים של עבודה ועסק התורה הם הפכו לשברי כלי, אין להם יום ואין להם לילה, פשוט כלום.

מידי פעם הם מקבלים שיחה נכנסת ממספר בלתי מזוהה, יישר הם נדרכים, קופצים על מקומם, מקווים בכל ליבם ונפשם שאולי זה מוישי שלהם שמתקשר, שאולי מוישי רוצה לעדכן אותם שהוא בסדר, שיש לו מה לאכול, שיש לו מה לשתות, שיש לו מקום מסודר להניח שם את הראש.

אבל כבר למעלה ממאה ועשרים ימים שהוא לא משמיע אות חיים, אין להם מושג להיכן הוא נעלם, אין להם מושג האם הוא חי. מאז שהמשטרה נכנסה לסיפור החליטו ההורים לגייס חוקרים פרטיים שיירתמו למלאכה, שינסו לאתר את מוישי החמוד שלהם, הם עושים את כל מה שהם יכולים, אל כבר הגיע הרגע שהם לא יכולים להמשיך, פשוט כי אין להם את היכולת, ובמילים פשוטות: הם חייבים את העזרה שלנו, עזרה כספית.

בהוראת צדיקי הדור עם ישראל כולו מתגייס למען משפחת קליינרמן כאשר כבר כעת כולנו, כל מי שקורא את השורות האלה, מחוייב להתגייס למשימה ולתרום סכום של לכל הפחות 180 שקלים בכדי שהמשפחה תוכל להמשיך במלאכת החיפושים, בכדי שכבר בקרוב נשמע על התפתחות דרמטית במבצע החיפושים, שכבר בקרוב נראה את מוישי חוזר לבית החם שלו בשכונת ברכפלד שבמודיעין עילית. הקליקו כאן ועכשיו והיו חלק מהצלת הנפשות ששכרם מובטח להם בזה ובבא.

לחצו כאן וטלו חלק במערך החיפושים>>>

קופת העיר מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד