1 צפייה בגלריה
ניימאר ואביו
ניימאר ואביו
ניימאר ואביו
(רויטרס)
ניימאר סנטוס סיניור, אביו של ניימאר, יגיע לישראל לקראת הסופר קאפ הצרפתי בין פאריס סן ז’רמן לנאנט, במה שנותן אינדיקציה לכך שבנו יככב על הדשא בבלומפילד ביום ראשון בשעה 21:00. ההערכה היא כי אם הברזילאי מגיע ארצה יממה לפני שהקבוצה נוחתת, אז ניתן להבין שניימאר ישחק במדי אלופת צרפת.
כמו כן, כל הסימנים מראים על כך שגם ליאו מסי יגיע לישראל. הקבוצה תעביר את הרשימה הרשמית מבחינתה במהלך הלילה הזה לקראת הנחיתה מחר, כאשר המאמן כריסטוף גאלטייה הדגיש שהוא רוצה את התואר הראשון של העונה, ומתייחס למעמד ברצינות רבה ועל כן ההערכות שהפרעוש ישחק בבלומפילד גם כן.
היום בלילה אף ידעו האם קיליאן אמבפה יגיע עם הקבוצה, אף על פי שהוא לא ישחק, שכן הוא מורחק מהמשחק. זו תהיה הזדמנות נוספת לראות את פאריס בקיץ שאחרי הישארותו של אמבפה, כשהיא חתמה בהצלחה את מסע המשחקים שלה ביפן עם ארבעה ניצחונות חלקים.
בנושא אחר, הושלמה הכנת האוטובוסים הממותגים לקראת הגעתן של פ.ס.ז’ ונאנט מחר לישראל. יו”ר מויזאון הסובלנות בירושלים, לארי מייזל, שמשמש גם כנותן חסות רשמית לסופר קאפ, תרם 1,000 כרטיסים לילדים יהודים וערבים מהפריפריה במטרה לקדם את הסובלנות והסבלנות באמצעות הספורט. קבוצת קומטק, שמארגנת את האירוע, גם החלה להתכונן לקראת משחק ההכנה בין יובנטוס לאתלטיקו מדריד, שייערך ב-7.8.
האוטובוס שמחכה בארץ למסי, אמבפה וניימאר