2 צפייה בגלריה
גיל יצחק
גיל יצחק
גיל יצחק
(רדאד ג'בארה)
אווירת חג שכזו לא נראתה ברחובות העיר נתניה זמן רב. כ-11,500 אוהדי היהלומים הבטיחו את מקומם בהתמודדות המכריעה מול איסטנבול בשאקשהיר הערב (חמישי, 19:45), כאשר למעשה מדובר בכמות הקהל הביתי הגבוהה ביותר שנרשמה מאז משחק פתיחת האצטדיון מול הפועל תל אביב לפני קרוב לעשור.
הרכב מכבי נתניה להתמודדות: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, רז שלמה, יובל שדה, פלוריאן הארטהרץ, עדן קארצב, אביב אברהם, בוריס ינו, אריך ברקו, פטריק טוואמסי וגיל יצחק.
הרכב בשאקשהיר: וולקאן בבאצ’ן, ג’וניור קאייסארה, לאו דוארטה, יוסוף אנדישימיי, לוקאס לימה, מאהמוט טקדמיר, לוקאס ביגליה, דניאל אלכסיץ’, סרדר גורלר, סטפאנו אוקקה ומוניר שויאר.
האווירה לקראת המפגש, שהייתה גם כך חמה לאחר הפרסומים בתקשורת הטורקית על התבטאויותיהם של אנשי הקבוצה היריבה בחדר ההלבשה לאחר תום המשחק הראשון, התחממה עוד יותר כאשר מספר אוהדי נתניה הגיעו בשעת לילה מאוחרת למלון בו מתאכסנת היריבה והדליקו זיקוקים וזאת על מנת להפריע למנוחתם של שחקני היריבה.
מבחינה מקצועית, המאמן בני לם, ששידר לשחקניו לאורך כל השבוע כי הם יכולים לעשות את זה, מנסה מצד שני להוריד לקרקע ולהבהיר שלמרות הציפיות הגדולות, יש להבין שמדובר ביריבה קשה מאוד שתקציבה גדול משמעותית משל קבוצתו.
2 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(רדאד ג'בארה)
בני לם: "המטרה היא לייצר מסורת באירופה"