2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
עתידו של כריסטיאנו רונאלדו עדיין ממשיך להסעיר את הכדורגל העולמי. CR7 כבר הביע באופן ברור את חוסר הרצון שלו להישאר במנצ’סטר יונייטד, אך הבעיה היא שמעטות הקבוצות שמוכנות לקבל אותו אליהן – בעיקר בשל השכר הגבוה הכרוך בהגעתו של הכוכב הפורטוגלי הוותיק (360,000 ליש”ט לשבוע).
בינתיים, דווח ב’דיילי מייל’ על כך שהשדים האדומים לא שינו את הגישה שלהם בכל הנוגע לסיטואציה עם החלוץ בן ה-37, כאשר עדיין אין להם כל כוונה למכור אותו והוא נמצא בתוכניות של אריק טן האח לעונה הקרובה. בנוסף, המועדון הודיע לסוכנו של הפורטוגלי, ז’ורז’ה מנדש, כי לא התקבלו שום הצעות על כריסטיאנו.
אז איך הפנומן מתכוון להתמודד עם הסיטואציה ובכל זאת להשתחרר מהמועדון האנגלי? CR7 הודיע למועדון על כוונתו ‘להתפטר’ ולמעשה לצאת מחוזהו הנוכחי. כזכור, רונאלדו הגיע ברביעי לקארינגטון, מתחם האימונים של יונייטד, עבר בדיקות רפואיות וגם צפה בשדים האדומים מנצחים 1:4 את רקסהאם במשחק הכנה שנערך בדלתות סגורות.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
רונאלדו כבר מעוניין לחזור לשחק ועל פי דיווחים מעוניין לקחת חלק במשחק ההכנה של יונייטד מול ראיו וייקאנו, אך העובדה שפספס את רוב קדם העונה וההכנות של טן האח לקראת העונה החדשה עלולה להביא לכך שהמאמן ההולנדי ינסה לשלב אותו בהדרגה.
ומה עם אתלטיקו מדריד? קפטן הקולצ’ונרוס, קוקה, סיפק התבטאות מעניינת כאשר נשאל בראיון על הגעת רונאלדו לבירת ספרד: “כריסטיאנו? בסופו של דבר יש שמועות מבחוץ. אני סומך על חבריי לקבוצה שכאן, יש לנו חלוצים מארגנטינה, ספרד, פורטוגל, ברזיל וצרפת. הם שחקנים נהדרים ואנחנו לא מקשיבים למה שבחוץ, אנחנו מתמקדים בקבוצה שיש לנו כאן”.
השערים המטורפים של רונאלדו בבעיטות מרחוק